پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین

نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین

نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین

گروه Marco Polo

نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین | یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان کاشی سرامیکی چین و بازیگر مهم هم در آسیا و هم در خارج از منطقه، تصمیم گرفته است تا دستگاه Lamgea از System Ceramics را برای تولید اسلب‌های سرامیکی mm 2400×۱۲۰۰ و mm 3200×۱۶۰۰ در ضخامت‌های از ۶ تا mm 12 نصب نماید. این خط در کارخانه جدید گروه در استان جنوبی جیانگشی نصب خواهد شد و تا اکتبر شروع به کار خواهد کرد.

در کنار Lamgea – فرآیند صنعتی پرچم‌داری که توسط System Ceramics توسعه یافت و شامل یک پرس بدون قالب نوآورانه برای تولید اسلب‌ها و پانل‌های بزرگ است – این گروه چینی سه چاپگر دیجیتال Creadigit BS را نیز نصب خواهد کرد. این چاپگرهای جوهر افشان تک گذره (single-pass) به پردازش الکترونیکی مجهز شده‌اند که آن‌ها را قادر می‌سازد تا با سرعت بالا چاپ کنند و تصاویر بسیار واقع گرایانه‌ای از هر نوع را با مساحت سطح گرافیکی تا ۲۰۰ متر مربع ایجاد نمایند که هر اسلب را منحصر به فرد می‌سازد.

به دو دلیل اصلی، این یک سفارش بسیار ارزشمند برای System Ceramics است. نخست، مشارکت دیرینه با گروه Marco Polo را تقویت می‌کند و اهمیت فناوری‌های پیشرفته را که قادر به تضمین مزایای منحصر به فرد و سطوح بالای عملکرد در فرایند تولید هستند، ثابت می‌کند. دوم، این شرکت ایتالیایی را به عنوان یک شریک فناوری برتر برای بازار آسیا تأیید می‌کند، جایی که System China – شعبه‌ای که در سال ۲۰۰۰ در سوژو (Suzhou) راه اندازی شد – از طریق حضور محلی تکنسین‌های واجد شرایط، خدمات مشتری کارآمدی را ارائه می‌دهد.

دفتر مرکزی گروه Marco Polo به ریاست آقای هوانگ (Huang) در شهر دونگ گوانگ (Dong Guang) واقع است و چند کارخانه در چین دارد که کل تولید سالانه آن بیش از ۲۰۰ میلیون متر مربع است. در سال ۲۰۱۶ با American Wonder Porcelain مستقر در لبنان (Lebanon)، ایالت تنسی، حضور خود را در ایالات متحده پایه‌گذاری کرد. System Ceramics راه حل‌های تزئین دیجیتال، ذخیره سازی، جابجایی با AGV و بسته‌بندی را برای کارخانه تولیدی که در سال ۲۰۱۷ به بهره‌برداری رسید، تدارک دید.

نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین

نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] نصب دستگاه لامگا از سیستم درمارکو پولو چین


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments