پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بازار جذاب سرامیک های پیشرفته، نیترید سیلیکون مصنوعی

بازار جذاب سرامیک های پیشرفته، نیترید سیلیکون مصنوعی

بازار جذاب سرامیک های پیشرفته، نیترید سیلیکون مصنوعی

پیش بینی می شود نیترید سیلیکون مصنوعی  بزرگترین بخش بازار نیترید سیلیکون در بین سال های ۲۰۱۸-۲۰۲۳ باشد.

 

پیش بینی می شود بازار نیترید سیلیکون از ۹۰ میلیون دلار در سال ۲۰۱۸ به ۱۲۷ میلیون دلار تا سال ۲۰۲۳ رشد کند ، براساس گزارش بازارها، در CAGR با ۷.۲ درصد در دوره پیش بینی شده گسترش خواهد یافت.

نیترید سیلیکون  (Si۳N۴) یک ترکیب غیر معدنی و غیر فلزی از سیلیکون و نیتروژن است. مقاومت بسیار خوبی در برابر سایش، خوردگی و بیشتر مواد شیمیایی ایجاد می کند. در میان سرامیک های پیشرفته، نیترید سیلیکون بالاترین مقاومت در برابر شکست را دارد. بنابراین این خصوصیات مطلوب باعث می شود که نیترید سیلیکون به عنوان ماده ای مناسب جهت استفاده در صنایعی مانند فتوولتائیک خورشیدی، خودروسازی، صنایع عمومی، هوافضا و پزشکی مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین برطبق پیش بینی های انجام شده، صنعت پزشکی سریعترین رشد کاربرد نهایی در دوره پیش بینی می باشد و بزرگترین مشتری این ماده جذاب خواهد بود.  در صنعت پزشکی از نیترید سیلیکون به عنوان ماده ای برای ساخت پیچ های جراحی، صفحات و مفاصل مصنوعی برای استفاده در برنامه هایی مانند پروتزها، مفاصل زانو و کاشت دندان استفاده می شود.

کامپوزیت های نیترید سیلیکون همچنین در فاصله دهانه رحم و دستگاه های فیوژن ستون فقرات استفاده می شود. نیتزید سیلیکون ماده ای سازگار با محیط زیست، فعال زیستی، مقاوم در برابر باکتری ها است و شباهت استخوانی بسیار خوبی را در نشان می دهد. علاوه بر این، نیترید سیلیکون می تواند یک سطح فوق العاده صاف و مقاوم در برابر سایش برای کاربردهایی از قبیل مفاصل مصنوعی برای تعویض مفصل ران و زانو در صنعت پزشکی فراهم کند.

نیترید سیلیکون مصنوعی  پیش بینی می شود بزرگترین بخش بازار نیترید سیلیکون در طول دوره پیش بینی باشد. سی سی ان دارای خواصی از قبیل مقاومت در دمای بالا، مقاومت در برابر شوک حرارتی زیاد، مقاومت در برابر خزش ، مقاومت نسبت به شکستگی ها، مقاومت در برابر اکسیداسیون و مقاومت در برابر سایش عالی می باشد.

سی سی ان در کاربردهایی مانند قطعات در شاخه های درخشان در موتورهای دیزلی، محفظه های پیش احتراق، توربوشارژرها ، لنت های بازوی راکر در موتورهای احتراق جرقه و اجزای موجود در شیرهای کنترل گازهای خروجی استفاده می شود.

قاره آسیا و اقیانوسیه بزرگترین بازار نیترید سیلیکون است و پیش بینی می شود این روند تا سال ۲۰۲۳ ادامه یابد. در سال ۲۰۱۷ ، چین بزرگترین بازار منطقه و به دنبال آن ژاپن، کره جنوبی و هند بود. همچنین پیش بینی می شود که چین بین سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۳ از نظر میزان مصرف ، سریعترین رشد را داشته باشد.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] بازار جذاب سرامیک های پیشرفته، نیترید سیلیکون مصنوعی


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments