پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هنگام بازسازی سرویس بهداشتی،متریال جدید استفاده کنیم؟

بازسازی سرویس بهداشتی

هنگام بازسازی سرویس بهداشتی،متریال جدید استفاده کنیم؟

اهمیت استفاده از متریال جدید هنگام بازسازی سرویس بهداشتی

بازسازی یک واحد مسکونی یا اداری یا حتی بازسازی سرویس بهداشتی زمانی انجام می‌شود که چندسالی از عمر ساخت بنا گذشته باشد یا اگر هنگام بازسازی واحد اقدام به تغییر سبک دکوراسیون داخلی نیز داشتید.

باید سعی شود که تمام بخش‌های واحد از لحاظ هماهنگی سبک دکوراسیون داخلی مشابه هم باشدمگر در شرایطی که فضای داخلی شما به اندازه‌ای بزرگ باشد که به لحاظ طراحی امکان ایجاد دو یا چند سبک معماری را  داشته باشد.

عموما کارفرما برای بازسازی واحد یا بازسازی سرویس بهداشتی ، الویت‌بندی فضا را دارند و الویت آخری که درنظر می‌گیرد طراحی است.  زیرا به اعتقاد برخی از کارفرمایان فضای سرویس بهداشتی نیازی به طراحی ندارد و یا درصورت طراحی، متریال و یا چینی بهداشتی تنوعی ندارد که طرحی را که طراح مدل کرده قابل اجرا باشد.

درصورتیکه تنوع محصولات چینی بهداشتی بسیار زیاد است ونبود تنوع محصول عموما در خرید حضوری بدلیل محدودیت فضا دیده می‌شود اما در خرید آنلاین این مشکل را نخواهید داشت.

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
نکاتی که در هنگام خرید متریال سرویس بهداشتی باید به آن توجه کرد :

در هنگام انتخاب کاشی دیوار و سرامیک کف دستشویی توجه به همنشینی رنگ‌ ها در کنار هم نباید فراموش شود، با توجه به فضای محدود سرویس‌ها، استفاده چندین رنگ در فضای سرویس بهداشتی باعث کوچک‌ تر دیده‌شدن فضای سرویس بهداشتی می‌شود.

کاشی کف سرویس بهداشتی نباید لیز باشد و ابعاد سرامیک کف و دیوار باید با هم متناسب باشند، همچنین ابعاد روشویی باید متناسب با فضای داخلی سرویس بهداشتی باشد.

درصورتیکه روشویی با ابعاد کوچک انتخاب می‌کنید درصورت امکان از شیرهای پایه بلند استفاده کنید تا استفاده از روشویی را در دوره زمانی مختلف برای شما محدود نکند و سبک سرویس بهداشتی شما هماهنگ با سبک کلی واحد باشد.

ازتوجه به لوله های فاضلاب و جاگذاری و بکار بردن لوله مناسب غافل نشوید و درصورتیکه کاشی کف سرویس را تعویض می‌کنید حتما از کیفیت و سالم بودن عایق اطمینان داشته باشید.

استفاده از  آینه، متناسب با سبک سرویس بهداشتی جلوه خاصی را به فضای سرویس بهداشتی و حمام می‌بخشد.

درصورتیکه فضای داخلی سرویس بهداشتی ازنظر متراژ به‌ گونه‌ای است که امکان استفاده از کابین را به شما می‌دهد حتما خرید کابین دوش را جزء اولویت خرید خود قراردهید.

این موضوع را هم درنظر داشته باشید اگرهم فضای شما محدود باشد فروشگاه خرید آنلاین سرام پخش این امکان را فراهم کرده است که شما کابین دوش را با ابعاد متناسب فضای خود سفارش دهید.

حتما هنگام بازسازی فضای سرویس از اکسسوری ‌هایی استفاده کنید که متناسب با نیاز و شرایط روز باشد با توجه به پاندمی که درگیرش هستیم استفاده از اکسسوری هایی که نیاز حداقلی با تماس دست را داشته باشند ضروری هست.

دقت به موارد فوق و در نظر داشتن اینکه شما به عنوان کارفرما چه ویژگی هایی از متریال انتظار دارید کاری زمان بر بوده که پشتیبانی شرکت سرام پخش فروشگاه آنلاین کاشی و سرامیک ، چینی بهداشتی، تجهیزات نصب ، شیرآلات و اکسسوری و …آماده خدمت رسانی به شما کاربران ‌گرامی می باشد.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments