پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک

ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک

ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک

ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک را می دانید؟

قبل از آنکه ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک را به شما معرفی کنیم بهتر است با این محصول بیشتر آشنا شویم. کاشی و سرامیک و پرسلان یکی از جنبه های مهم در ساختمان سازی محسوب می شود و هر ساله شاهد رشد بیشتر این محصول در دنیا هستیم.

اما چه عواملی موجب شده تا کاشی و سرامیک طرفداران بیشماری داشته باشد؟

زیبایی، استحکام و قیمت بسیار مناسب کاشی و سرامیک از خصوصیات اصلی این محصول می باشد. تولید کاشی های سرامیکی به درجه حرارت بسیار بالایی نیاز دارند؛ این حرارت دیدن موجب افزایش کیفیت سرامیک می شود. در سال های اخیر با بهره از فنآوری های مدرن، پرسلان ها ظاهر سنگ مرمر، گرانیت و حتی چوب های طبیعی را تقلید کنند. پس کاشی، سرامیک و پرسلان جایگزین مناسبی برای سایر انواع کفپوش و دیوارپوش ها شده اند. برای مشاهده پرسلان های طرح سنگ و پرسلان طرح پارکت و چوب به سایت فروشگاهی سرام پخش مراجعه کنید.


ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک

طرح دکوراسیون اسکار سایز ۲۰*۱۲۰

یکی دیگر از ویژگی های سرامیک ها این است که این محصولات نسوز هستند و به همین دلیل از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند پس نسبت به برخی از مصالح مقاوت بیشتری دارند. استحکام و کیفیت سرامیک و پرسلان  برای همه ی ما تا اندازه ای ثابت شده که از آنها در سطوح مختلفی از منازل از جمله حمام و آشپزخانه، سالن های پذیرایی و حتی پارکینگ ها نیز به کار می بریم؛ زیرا سرامیک و پرسلان بسیار مستحکم، ضد آب و نیز مقاوم در برابر خراشیدگی هستند و تا سالیان سال قابل استفاده اند.

ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک:

به طور خلاصه در بیان ویژگی هام مهم برای خرید کاشی و سرامیک می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

۱.کاشی کفپوش یا دیواری؟

برای سنجش استحکام و مقاومت کاشی و سرامیک از درجه بندی PEI استفاده می شود. این درجه بندی  مشخص میکند که دقیقا کدام کاشی را می توان بر روی کف یا دیوار نصب کرد. این درجه بندی، کاشی ها را براساس مقاومت در برابر سایش در یک مقیاس از ۰ تا ۵ قرار می دهد.

امتیاز صفر بدین معنی است که از کاشی تنها می توان برای دیوارها استفاده کرد، در حالی که یک کاشی با امتیاز ۵ می تواند برای محیط های صنعتی استفاده کرد. بنابراین از لحاظ فنی، هر کاشی با درجه بندی PEI از ۱ تا ۵ می تواند در کف استفاده شود و یک کاشی کف به شمار می آید.


ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک

طرح دکوراسیون رادین سایز ۳۰*۷۵

با این حال همه کاشی های کف از یک نوع جنس نیستند. کاشی های کف از سرامیک و پرسلان و یا حتی از سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر و تراورتن ساخته می شود.

اما راه حل این مشکل چیست؟

بهتر است از این موضوع را از فروشندگان این محصول سوال کنید. در فروشگاه سرام پخش، کاشی سرامیک را به دو بخش سرامیک کف و کاشی دیوار تقسیم کرده تا انتخاب برای مشتریان راحتتر باشد. همچنین شما می توانید با کارشناسان سرام پخش در خصوص محصولات مشاوره آنلاین داشته باشید.


ویژگی های مهم برای خرید کاشی و سرامیک

طرح دکوراسیون ( ۶۲۷۲J) سایز ۶۰*۶۰

۲.ضدلغزش بودن کاشی سرامیک

برای مناطق مرطوب یا پُرخطر مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام ضدلغزش بودن کاشی سرامیک اهمیت فراوانی دارد. برای ایمنی بیشتر محیط، باید در مورد میزان لغزش محصول تحقیق کنید.

بهترین برندهای کاشی و سرامیک ایرانی

در حال حاضر شرکت های ایرانی زیادی در زمینه تولید کاشی و سرامیک فعالیت دارند حتی برخی از این شرکت ها در حال رقابت با نمونه های جهانی هستند و شرکت سرام پخش به عنوان تنها و اولین صادرکننده محصولات کاشی و سرامیک ایران با رعایت کامل استانداردهای بین‌المللی و بانکی در بستری که از قبل فراهم شده است، توانسته بالاترین رتبه متراژی صادرات محصولات کاشی و سرامیک در تنوع طرح، رنگ و سایز از هر برند و کارخانه را با معرفی بهتر و بیشتر به کشورهای قطر، ارمنستان، گرجستان، بحرین و عمان انجام دهد.

شرکت سرام پخش با توجه به تبادلات و بازاریابی و پیش زمینه همکاری در زمینه صادرات کاشی و سرامیک با کشورهای قطر، بحرین، عمان، گرجستان و ارمنستان و نیز همکاری با کارخانجات بسیاری در استان یزد و یا حتی خارج از استان یزد با ارائه تنوع محصولات پرسلان، کف و دیوار در طرح و رنگ و سایزهای متنوع، زمینه صادرات محصولات کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط را به کشورهای قطر، ارمنستان، گرجستان، بحرین و عمان را فراهم نموده است.

و همچنین در سایت فروشگاهی سرام پخش شما میتوانید بهترین طرح ها و متنوع ترین مدل های کاشی و سرامیک و پرسلان جدید را ، از نمایندگی های معتبر کارخانه ها ، به قیمت تامین کننده و نمایندگی کارخانه بسیار عالی خریداری نمایید.

با توجه به اینکه سیاست قیمت‌‏گذاری در سرام پخش مبتنی بر اصول مشتری‌مداری و احترام به حقوق مصرف‌کننده می‌باشد، در ساختاری رقابتی با الگوگیری از اصول تجارت آزاد به هیچ عنوان در قیمت‌گذاری محصولات دخل و تصرفی ندارد و صرفا قیمت ارائه شده هر تامین‌کننده و نماینده فروش، عینا و بدون هیچ کاستی یا افزایشی نمایش داده می‌شود و قیمت‌های درج شده همسو با قیمت‌های نمایندگی برند است.

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments