شرکت کاشی سرام نگار 

سرام نگار

شرکت کاشی سرام نگار در سال ۱۳۷۱ توسط متخصصین ایرانی و اسپانیایی صنعت کاشی و سرامیک در شهرک صنعتی کاوه (ساوه) تأسیس و راه اندازی گردید. 

این شرکت با بهره گیری از کارشناسان مجرب و نیز تکنولوژی روز کشور اسپانیا در زمینه صنعت پخت سوم و تولید کاشی های تزئینی و دکوری مشغول به فعالیت گردید و به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین واحد های تولیدی پخت سوم کشور گردید. 

با گذشت چند سال تولید محصولات با کیفیت و با عنایت به تأمین مقدمات توسعه و با خرید ماشین آلات بروز ایتالیایی در سال ۱۳۹۱ شروع به تولید انبوه محصول کاشی دو پخت نموده است .

کاشی سرام نگار از سال ۱۳۹۷ اقدام به تغییر رویه و تکنولوژی تولید خود کرده است تا محصولاتی با کیفیت تر و زیباتر به مشتریان خود ارائه دهد.

 همچنین در سال جاری (۱۳۹۸) با عنایت به تأمین مقدمات طرح توسعه و با توجه به درخواست های مشتریان اقدام به توسعه ظرفیت تولیدی نموده به گونه ای که پس از اجرای طرح توسعه ظرفیت اسمی شرکت به دو برابر افزایش می یابد .

اکنون محصولات کاشی سرام نگار علاوه بر عرضه در سطح کشور به کشور های خاورمیانه نیز صادر می گردد و همچنین این شرکت با تلاش بی وقفه کارشناسان خود همواره در اندیشه افزایش کیفیت و احترام بیشتر به حقوق مصرف کننده و نیز توسعه بازار های صادراتی خود می باشد تا بتواند نقشی در توسعه اشتغال و سربلندی کشور عزیزمان ایران ایفا نماید .

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

ویدئوی معرفی

استانداردها