پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

انتخاب بهترین کاشی سرامیکی برای پروژه شما

انتخاب بهترین کاشی سرامیکی برای پروژه شما

تنوع گسترده طرح ها، اشکال، اندازه ها و رنگ های کاشی سرامیکی، مزیت بهینه ای را در انتخاب کاشی به شما می دهد. بهترین کاشی سرامیکی می تواند به طور واقعی زیبایی شناسی شخصی که برای خانه خود برنامه ریزی کرده اید را تکمیل کند. درک ماهیت کاشی سرامیکی، بررسی مزایای آن و مقایسه گزینه ها برای تصمیم گیری آگاهانه ضروری است.

از کجا کاشی سرامیکی مناسب را پیدا کنیم؟

شما می توانید کاشی سرامیکی را از طریق بسیاری از فروشگاه ها، از فروشگاه های بهسازی منزل گرفته تا نمایشگاه ها و خرده فروشی های آنلاین، خریداری کنید. در همه موارد، مهم است که:

به دنبال کاشی های مناسب برای پروژه خود باشید. به عنوان مثال، کاشی هایی با مقاومت در برابر لغزش مناسب برای مناطقی که در معرض رطوبت هستند.
نمونه هایی از کاشی با رنگ، شکل و اندازه مورد نظر خود تهیه کنید. به این ترتیب می توانید آنها را برای پروژه خود در محل بررسی کنید. همچنین از نصاب خود بخواهید قبل از نصب، یک چیدمان خشک نمونه ایجاد کند تا کاشی را در یک الگوی خاص ببینید.
مقدار مورد نیاز برای پروژه و در دسترس بودن آن را در طول جدول زمانی پروژه خود درک کنید.
همراه با گزینه های کاشی خود، رنگ دوغاب را در نظر بگیرید تا کل نصب را هماهنگ کنید. گزینه‌های رنگ دوغاب می‌توانند یک طرح را تأکید یا به حداقل برسانند یا جزئیات دیگری را به طرحی که ممکن است در نظر نگرفته‌اید اضافه کنند.

سطوح و عناصر مانند کابینت، سخت افزار، رنگ آمیزی و نورپردازی را هماهنگ کنید. هزینه، از جمله عوامل نصب را تعیین کنید. به عنوان مثال:
آیا یک پروژه به این دلیل هزینه بیشتری خواهد داشت که برای مطابقت با الگویی در طرح به کاشی اضافی نیاز دارید؟
آیا یک پروژه هزینه کمتری خواهد داشت زیرا نصب آن ساده تر است و زمان کمتری برای نصب نیاز دارد؟
انتخاب های خود را با پیمانکار/نصب کننده کاشی خود مرور کنید.

با یک متخصص سرامیک تایید شده کار کنید

یک متخصص کاشی می تواند به شما در انتخاب بهترین کاشی سرامیکی کمک کند. به طور خاص، کارشناس معتبر کاشی و سرامیک (CCTS)می تواند شما را به سمت بهترین تصمیم کاشی برای برآورده کردن انتظاراتتان راهنمایی کند.
چگونه به شما کمک می کند؟
کارشناس معتبر کاشی و سرامیک (CCTS) معمولا در یک نمایشگاه با شما کار می کند تا نوع پروژه ای که روی آن کار می کنید و همچنین نیازهای سبک زندگی تان را کشف کند. آنها همچنین می توانند به شما در دستیابی به چشم انداز طراحی که در ذهن دارید و مشخصات فنی مورد نیاز پروژه تان کمک کنند. متخصص شما آموزش دیده است تا شما را به سمت تمام ملاحظاتی هدایت کند که فرآیند تصمیم گیری را سرگرم کننده و رضایت بخش کند. شما می توانید با اطمینان خاطر باشید که با مناسب ترین مواد برای پروژه خود کار می کنید.

خرید کاشی برای حمام

هنگام خرید بهترین کاشی برای پروژه دوش، (CCTS) نیازهای مورد نظر برای دوش (مانند دسترسی) و نوع دوشی که دارید یا در حال ساخت آن هستید را در نظر می گیرد:
دوش سرپوشیده با درب
دوش بدون لبه
ترکیبی از دوش و وان
اتاق مرطوب
کاشی سرامیکی به درستی نصب شده و نگهداری شده، بخشی از یک سیستم نصب ضد آب است که قرن ها برای محافظت از زیرساخت و سازه شما در برابر آسیب ناشی از آب مورد اعتماد بوده است.

دانش و تخصص یک متخصص سرامیک (CCTS)

متخصص CCTZهم در مورد زیبایی شناسی و هم در مورد عملکرد کاشی سرامیکی آموزش دیده است. آنها از طریق دوره های آموزشی مداوم مورد نیاز، از پیشرفت های جدید در تولید و استانداردهای نصب مطلع می شوند. علاوه بر این، هر سه سال یک بار گواهینامه خود را تمدید می کنند.

مشخصات خاص برای نصب دوش می تواند بر انتخاب کاشی شما تأثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک دوش بدون لبه به فضایی نیاز دارد که اندازه کاشی اجازه دهد تا شیب کمی به سمت خروجی آب داشته باشد. متخصص شما می تواند انتخاب های کاشی را پیشنهاد دهد که به بهترین وجه با یک دوش بدون لبه به اندازه فضای شما کار کند. به همین ترتیب، یک اتاق مرطوب نیاز به کاشی کاری سقف دارد. متخصص شما می تواند شما را به سمت انتخاب هایی هدایت کند که برای کف، دیوار و سقف حمام شما مناسب باشد.

علاوه بر این، متخصصان CCTS نگهداری از کاشی سرامیکی در کاربردهای مختلف را درک می کنند و می توانند در مورد تمیز کردن ساده کاشی حمام شما به شما مشاوره دهند.

خرید کاشی برای سایر بخش های حمام

علاوه بر کاشی دوش، کفپوش حمام، پیشخوان، کاشی دیوار و دیوارپوش (قسمت پشت سینک) همگی سطوحی هستند که از پوشش محافظ کاشی سرامیکی در مناطقی که در معرض رطوبت هستند بهره مند می شوند. برای پیدا کردن گزینه ای که هم با عناصر موجود و هم با سطوح سایر مناطق خانه شما هماهنگ باشد، با کمک یک متخصص (CCTS) سطوح خود را هماهنگ کنید.
سرویس بهداشتی مهمان (اتاق توالت) می تواند فضای سطحی کوچکتری داشته باشد که در آن ممکن است بتوانید از گزینه های لوکس تر با توجه به بودجه خود استفاده کنید.

 

خرید کاشی کف

در حالی که ممکن است به دنبال کاشی کف سرامیکی برای یک اتاق باشید یا از کاشی سرامیکی برای استفاده در یک فضای باز استفاده کنید، تصمیم کفپوش شما باید با زیبایی کل خانه شما هماهنگ باشد. انواع گسترده ای از ظاهر موجود در کاشی سرامیکی شامل مینیمالیستی، زیست دوستانه، سنتی، شهری، روستایی و موارد دیگر می شود.

مطمئن نیستید که سبک شما چیست؟ به یک متخصص کاشی اعتماد کنید تا به شما در تعیین اینکه کدام سبک با خانه شما مطابقت دارد، از جمله گزینه هایی که با سبک التقاطی یا انتقالی کار می کنند، کمک کند.

علاوه بر در نظر گرفتن سبک، یک(CCTS) می تواند در مورد ملاحظات مربوط به کفپوش که به سایر مواد، رنگ های اضافی و/یا سایر سبک های کاشی منتقل می شود و همچنین در صورتی که قصد استفاده از کفپوش با گرمایش تابشی را دارید به شما مشاوره دهد.

خرید کاشی برای آشپزخانه

کاربردهای کاشی سرامیکی در آشپزخانه شامل کف آشپزخانه، دیوارپوش (قسمت پشت سینک)، پیشخوان و حتی روکش کابینت و جزیره آشپزخانه می شود. “خانواده های” کاشی سرامیکی مجموعه هایی با تغییرات برای ارائه اندازه ها، اشکال و رنگ های مختلف برای هماهنگ کردن یک ظاهر کامل آشپزخانه ارائه می دهند.

اگر فقط در حال کاشی کاری یک جنبه از آشپزخانه خود مانند دیوارپوش (قسمت پشت سینک) هستید، یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند تغییرات درون یک مجموعه کاشی را به شما نشان دهد تا تناسب کامل را برای پروژه خود پیدا کنید.

خرید کاشی برای فضای باز

فضای زندگی در فضای باز به ما این امکان را می دهد که راحتی خانه خود را به بیرون بیاوریم. کاشی سرامیکی گزینه هایی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا همان ظاهر کاشی را از داخل به خارج از خانه برای یک زیبایی شناسی منسجم که فضای زندگی شما را گسترش می دهد، منتقل کنید.

فضای زندگی در فضای باز می تواند شامل شومینه، آشپزخانه های بیرونی، مسیرهای پیاده روی، استخرها، پاسیوها، ایوان ها و نمای ساختمان باشد. همچنین، از متخصص کاشی CCTS خود بخواهید تا کاشی سرامیکی مناسب برای شرایط انجماد و ذوب شدن منطقه شما را پیشنهاد دهد. کاشی سرامیکی در اثر نور خورشید یا مواد شیمیایی استخر رنگ پریده نمی شود و نگهداری آسانی مانند کاشی داخلی شما را فراهم می کند. این به معنای مقاومت در برابر لکه و خراش و همچنین مقاومت در برابر آسیب ناشی از افتادن شاخه های درخت و مبلمان سنگین فضای باز است. کاشی سرامیکی در معرض گرما ذوب نمی شود و بخارهای سمی از خود ساطع نمی کند، بنابراین می توانید از کاشی سرامیکی در اطراف شومینه یا آتشدان فضای باز خود استفاده کنید.
کاشی سرامیکی برای ایوان ها و پاسیوهای شیک شامل استفاده از سنگفرش های پرسلان ۲ سانتی متری است که می توان آنها را روی شن یا چمن نیز نصب کرد.

خرید کاشی موزاییکی

کاشی موزاییکی از نظر فنی به عنوان کاشی با مساحت سطح کمتر از ۹ اینچ مربع تعریف می شود. اندازه کوچکتر به ترکیبات خلاقانه رنگ ها و الگوها برای ایجاد نصب های سفارشی و حتی دیوارنگاره های تزئینی اجازه می دهد. برای اینکه بتوانید یک موزاییک مطابق با تصورات خود ایجاد کنید، کل طیف رنگی را در یک شکل یا مجموعه ای از اشکال را در یک خانواده رنگی انتخاب کنید.

برخی از کاشی های موزاییکی برای سهولت نصب روی توری نصب می شوند. کاشی ها را می توان از توری جدا کرد و با رنگ های جایگزین جایگزین کرد تا الگویی تصادفی یا تکرار شونده ایجاد شود.

خرید کاشی اسلب

در حالی که کاشی های موزاییکی کوچکترین کاشی هایی هستند که پیدا می کنید، پانل ها/اسلب های کاشی پرسلان با سنجش (ضخامت) بالا، کاشی های اسلب هستند که می توانند تا ۱۵ فوت اندازه داشته باشند! این کاشی های بزرگ، ظاهر زیبا و کاغذ دیواری مانند، ظاهر طبیعی سنگ یا سنگ های قیمتی غول پیکر را ایجاد می کنند و به دلیل تعداد کمتر خطوط دوغاب، انتخابی محبوب برای ایجاد ظاهری مینیمالیستی هستند.
با وجود چنین اندازه بزرگی، پانل ها/اسلب های در کاربرد بسیار متنوع هستند و برای کفپوش، پیشخوان، مبلمان سفارشی، کاشی دیوار و دیوارپوش (قسمت پشت سینک) به خوبی کار می کنند. استفاده از کاشی اسلب به ابزارهای تخصصی و استانداردهای نصب نیاز دارد. یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند در مورد سوالاتی که باید از نصاب خود بپرسید تا بفهمید آیا او صلاحیت نصب کاشی اسلب را دارد، به شما مشاوره دهد.

خرید کاشی طرح چوب

عاشق ظاهر چوب هستید اما به دنبال چیزی بادوام تر می گردید؟ سطح سخت پخته شده کاشی سرامیکی طرح چوب در برابر خراشیدگی، لکه شدن، فرورفتگی و رنگ پریدگی مقاوم است. علاوه بر این، کاشی سرامیکی بدون نیاز به بازسازی که ممکن است برای چوب ضروری باشد، سال به سال عالی به نظر می رسد. این مزایای نگهداری کم، همراه با مقاومت در برابر آب و حرارت کاشی سرامیکی به این معنی است که کاشی سرامیکی طرح چوب شما هم از نظر زیبایی و هم از نظر دوام ویژگی هایی را دارد که نیاز دارید.

در حالی که رنگ های خاکی سنتی چوب در ظاهر کاشی سرامیکی موجود است، یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) می تواند رنگ های دیگر و همچنین بافت های دیگر مانند این کاشی طرح چوب با نمای انتهایی الوار را به شما نشان دهد.

خرید کاشی رنگی

کاشی سرامیکی به دلیل داشتن طیف گسترده ای از رنگ ها از سفیدترین سفیدها تا سیاه ترین سیاه ها، از رنگ های خاکی تا رنگ های جواهر – رنگ های مورد علاقه شما در رنگ های یکدست، طرح دار، پاستیلی و رنگ های متنوع – شناخته شده است.

یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) که از محصولات جدید مطلع است، روندها و خطوط تولید را درک می کند تا به شما در انتخاب بهترین نوع کاشی برای پروژه خود در پالت رنگی مورد نظر شما کمک کند.

خرید کاشی طرح دار

طرح ها می توانند در داخل هر قطعه کاشی قرار بگیرند یا هر قطعه کاشی می تواند برای ایجاد یک الگوی بزرگتر به هم متصل شود. (به خاطر داشته باشید که شکل ها و رنگ های کاشی نیز می توانند برای ایجاد الگو نصب شوند.) هنگام خرید کاشی طرح دار، یک متخصص کاشی می تواند به شما در درک ملاحظات مهم الگوهای مختلفی که می توانید با یک کاشی خاص ایجاد کنید، تأثیر رنگ دوغاب بر الگوی شما و نحوه محاسبه مقدار خرید برای مطابقت با الگو در نصب شما کمک کند.

خرید کاشی ضد لغزش

یکی از مهمترین مزایای کار با یک متخصص (CCTS) این است که آنها آخرین پیشرفت‌های سازندگان و صنایع را مطالعه می‌کنند. به عنوان مثال برای نشان دادن این دانش مهم، «روش آزمون استاندارد ملی آمریکا برای اندازه‌گیری ضریب اصطکاک دینامیکی مصالح کفپوش سخت (ANSI A326.3)» در سال ۲۰۲۲ مورد بازنگری قرار گرفت تا شامل یک سیستم طبقه‌بندی استفاده از محصول در پنج دسته شود. بنابراین، سازندگان مصالح کفپوش سخت می‌توانند بر اساس ویژگی‌های مقاومت در برابر لغزش محصولات خود، امکان استفاده از کفپوش را در مناطق مختلف به کاربران منتقل کنند.

با متخصص (CCTS) خود در مورد کاربرد مورد نظر برای فضای خود صحبت کنید تا بتوانید طبقه‌بندی دسته‌بندی محصول را بررسی کنید. سازندگان می‌توانند برای یک محصول خاص، یکی یا چند مورد از این دسته‌ها را مشخص کنند. یک متخصص سرامیک تایید شده می‌تواند به شما در استفاده از سیستم طبقه‌بندی برای یافتن بهترین گزینه‌های کاشی برای پروژه شما کمک کند:

داخلی، خشک (ID): مانند فضای داخلی خانه بدون منابع آب
داخلی، مرطوب (IW): مانند ورودی‌ها و فضاهای داخلی خانه در معرض رطوبت، از جمله حمام و آشپزخانه
داخلی، مرطوب پلاس (IW+): مانند اتاق‌های بخار
خارجی، مرطوب (EW): مانند فضاهای مسطح برای زندگی در فضای باز، از جمله عرشه استخر، مسیرهای پیاده روی، پاسیوها و پیاده‌روها
روغن‌ها/چربی‌ها (O/G): مانند مناطقی که به طور مرتب در معرض مایعات خودرو، مناطق آماده‌سازی غذا با گریل و هر ناحیه‌ای که روغن، گریس و/یا چربی در آن وجود دارد، قرار می‌گیرند
در دسترس بودن این اطلاعات در مورد کاربرد محصول در بازار، منجر به مشخصات بهتر کاشی برای پروژه‌ها و در نتیجه کاهش حوادث لغزش می‌شود که برای ایمنی مصرف‌کنندگان بسیار مهم است.

خرید کاشی اقتصادی

کاشی سرامیکی به دلیل زیبایی و دوام بی زمان، قرن ها است که انتخابی محبوب در سراسر جهان بوده است. این کاشی نیاز به نگهداری کمتری دارد و طول عمر با کیفیتی ارائه می دهد که عمر مفید یک ساختمان را اندازه گیری می کند. دوام کاشی سرامیکی ارزش چرخه عمر را ارائه می دهد که از سایر کفپوش ها در هزینه هر فوت مربع در طول زمان بهتر عمل می کند.

کاشی های سرامیکی در طیف گسترده ای از رنگ ها، اشکال و سبک ها عرضه می شوند – و همچنین طیف وسیعی از نقاط قیمتی را در بر می گیرند.

خرید محصولات کاشی پایدار

کاشی سرامیکی یک انتخاب هوشمندانه برای کاهش اثرات منفی زیست محیطی، مصرف منابع و ضایعات تخریب است. این امر به ویژه هنگامی که آن را با محصولات کفپوش که نیاز به تعویض مکرر دارند مقایسه کنید، مشهود است. یک متخصص (CCTS) می تواند این مزایای پایداری را با شما مرور کند:
تولید و مواد اولیه آمریکای شمالی: به تولیدکنندگان کاشی در بسیاری از مناطق اجازه می دهد تا محصولاتی را با مواد اولیه محلی تولید کنند. این امر به طور قابل توجهی مصرف انرژی و آلایندگی حمل و نقل طولانی مدت را کاهش می دهد. در بسیاری از موارد، شرکت ها مواد خام را از فاصله ۵۰۰ مایلی از هر دو کارخانه تولید و محل کار استخراج می کنند. علاوه بر این، خاک رس و سایر مواد مورد استفاده برای ساخت کاشی فراوان هستند.
کاهش نیاز به انرژی: کاشی سرامیکی به دلیل توده حرارتی استثنایی خود می تواند مقدار انرژی مورد نیاز برای گرمایش و سرمایش را کاهش دهد. علاوه بر این، یک نمای کاشی تهویه شده می تواند مصرف انرژی ساختمان را تا ۲۰ تا ۳۰ درصد کاهش دهد. این به دلیل اثر دودکش طبیعی است که بین سازه و روکش ایجاد می کند. کاشی در تابستان هوای گرم را تخلیه می کند و عایق آن در زمستان موثرتر است.
کاهش اثر جزیره حرارتی: استفاده از کاشی های به رنگ روشن به جای مصالح سنتی سنگفرش می تواند جذب گرما یا اثر جزیره حرارتی در یک منطقه را کاهش دهد. مناطق شهری ممکن است برای کاهش اثر بالقوه جزیره حرارتی به ساختمان های سبز نیاز داشته باشند.
مدیریت کارآمد منابع: بسیاری از کارخانه ها در واقع تاسیسات حلقه بسته با ضایعات صفر، سطح بالای بازیافت و مدیریت کارآمد منابع هستند.
کاهش ضایعات ساخت و ساز: بازسازی کنندگان اغلب می توانند در طی بازسازی های اساسی، سرامیک های کف را نجات دهند و آنها به طور معمول واجد شرایط استفاده از پرکننده تمیز می شوند.
کاهش اثرات زیست محیطی: کاشی سرامیکی ساخته شده در آمریکای شمالی در مقایسه با سایر انواع کفپوش، کمترین تاثیر کلی زیست محیطی را دارد، در صورتی که با اعلامیه های محصولات زیست محیطی در دسترس عموم مقایسه شود. این شامل کمترین پتانسیل گرمایش جهانی گهواره تا گور (شاخص کلیدی برای تعیین کربن تعبیه شده) و کمترین تخلیه منابع سوخت های فسیلی است. این میزان به طور قابل توجهی از کفپوش های ساخته شده از مواد پایه پلاستیکی مانند کاشی ها و تخته های وینیل لوکس پایین تر است.

خرید کاشی منحصر به فرد

کاشی سرامیکی راه های زیادی را برای داشتن ظاهری منحصر به فرد ارائه می دهد. راستش را بخواهیم، نصاب های کاشی با صلاحیت هر نصب کاشی سرامیکی را با استعداد خود به یک اثر هنری تبدیل می کنند. برای دستیابی به یک طراحی منحصر به فرد، بررسی این گزینه ها را با متخصص (CCTS) و نصاب خود در نظر بگیرید:
از اشکال مختلف کاشی به صورت ترکیبی استفاده کنید
رنگ های مختلفی از یک شکل کاشی را ترکیب کنید
از یک کاشی به کاشی دیگر یا متریال دیگری انتقال دهید
رنگ دوغابی را انتخاب کنید که ویژگی دیگری را به طراحی کاشی اضافه کند
با یک تولید کننده برای رنگ یا طرح سفارشی کار کنید
یک الگوی چیدمان غیرمعمول انتخاب کنید
به دنبال کاشی های دست ساز بگردید، جایی که هر کاشی به صورت جداگانه منحصر به فرد است

خرید کاشی سرامیکی جدید یک تجربه لذت بخش است. در حالی که انتخاب خود را انجام می دهید، ملاحظات زیادی در مورد سبک و عوامل نصب وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای اینکه در هر مرحله راهنمایی شوید به یک متخصص سرامیک تایید شده (CCTS) اعتماد کنید.

 

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments