پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک “آنچه باید قبل از خرید کاشی بدانید”

مدل های پرفروش کاشی کف هال

راهنمای جامع خرید کاشی و سرامیک “آنچه باید قبل از خرید کاشی بدانید”

فهرست مطالب

این روز ها کاشی و سرامیک جزء پر استفاده ترین مصالح ساختمانی است که به عنوان یک مصالح خوب و با دوام شناخته شده است و استفاده می شود. از آنجایی که تنوع کاشی و سرامیک این روز ها بالاست، پس باید برای داشتن یک دکوراسیون زیبا، انتخاب های درستی انجام دهیم تا به نتیجه های زیبا و دلنشینی برسیم.

نکات مهم در هنگام خرید کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک جزء مواردی هستند که ما می توانیم سالیان سال از آن استفاده کنیم برای همین انتخاب کاشی و سرامیک برای دکوراسیون منزل از اهمیت زیادی برخوردار است. شما کافیست به سوالات زیر پاسخ دهید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را با شناخت کامل خریداری کنید.

خرید انواع کاشی و سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات یا براق
  • برای کدام قسمت از خانه خود قصد استفاده از کاشی و سرامیک دارید؟

زمانی که شما قصد دارید برای دکوراسیون منزل خود کاشی و سرامیک انتخاب کنید اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که برای کدام قسمت این کاشی و یا سرامیک را می خواهم.
به عنوان مثال برای آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی بهتر است از کاشی‌های مات برای کف استفاده شود تا از سرخوردن جلوگیری شود و همچنین استفاده از کاشی های کوچک تر برای سرویس های بهداشتی و حمام توصیه می‌شود چون دید زیباتری به محیط آن می دهد و همچنین بهتر می شود شیب بندی کرد.
در قسمت دیگر برای استفاده کاشی خانه در پذیرایی و حال و اتاق های خواب استفاده از کاشی های براق و پولیش شده که نور را منعکس میکند توصیه می شود چون باعث می شود زیبایی سقف در کف ساختمان طنین انداز شود وتمیزی کف ساختمان بهتر نمایان شود.

————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله راهنمای خرید کاشی آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

————————————

سرامیک اتاق خواب تیره

  • کاشی و سرامیک شما چقدر در معرض فرسایش است؟ 

اینکه شما در فضای موردنظر خود چه میزان رفت و آمدی دارید باعث می‌شود که بتوانید میزان احتمال آسیب به کاشی و سرامیک خود را نیز تا حدودی تخمین بزنید. در نتیجه با توجه میزان مقاومت محصول مورد نظر، انتخاب بهتری خواهید داشت. به طور کلی کاشی‌ها را می‌توان در چند دسته‌بندی قرار داد که هر کدام با توجه به تراکم ساخت و همین‌طور متریال خود، استحکام و مقاومت متفاوتی دارند.

توصیه ما این است که به دنبال کاشی و سرامیکی باشید که حد متوسط و معقول استحکام را داشته باشد تا در برابر خراش، لک غذا، مواد شوینده، رفت و آمد و… مقاومت خوبی از خود نشان دهد. طبیعتاً کاشی و سرامیکی با مقاومت کم نمی‌تواند برای فضا‌هایی هم‌چون آشپزخانه انتخاب خوبی باشد!

پرفروش ترین رنگ سرامیک کف هال

  • توانایی مالی شما برای خرید کاشی به چه صورت است؟

کاشی و سرامیک جزو محصولاتی می باشد که از لحاظ کیفیت و قیمت دارای تنوع بسیار بالایی میباشد برای خرید کاشی خانه اولین نکته که مدنظر باید بگیریم این است که قیمت مناسب برای این محصول را که به بودجه ما می‌خورد را انتخاب کنیم.
در دسته بندی کلی کاشی ها به ارزان قیمت قیمت متوسط و کاشی های لوکس تقسیم می شود.
با دانستن بودجه مدنظر ما میتوانیم انتخاب های خود را برای کاشی خانه محدود تر کنیم و به این طریق گزینه های بهتر خود را انتخاب نماییم.

خرید اقساطی سرامیک کف از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات
  • بررسی طرح و رنگ کاشی و سرامیک

کاشی و سرامیک در طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند ولی به طور کلی کاشی و سرامیک به دو دسته مات و براق تقسیم می شند که هر کدام ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشون را دارند برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله کاشی براق بهتر است یا مات می تواند به شما در انتخاب بهتر کمک کند.

————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم جدیدترین مدل های سرامیک کف پذیرایی را مشاهده بفرمایید.

————————————

جمع بندی
هدف از این مقاله راهنمای خرید کاشی و سرامیک است و ما نکات مهم و اساسی که برای خرید کاشی و سرامیک نیاز است را در این مقاله مطرح کردیم اگر تمایل دارید کاشی و سرامیک مرغوب بخرید وب سایت سرام پخش در کنار شماست برای مشاوره میتوانید با ما تماس بگیرید. بازار آنلاین سرام پخش برای رضایت مشتریان خود شرایط اقساطی برای خرید را هم فراهم کرده است.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments