شرکت بن ملات

لوگو-بن-ملات

شرکت فناوری مصالح نوین ایرانیان وابسته به شرکت بنیاد بتن ایران با توجه به بررسی اصلاح الگوی ساخت و ایجاد فضای استاندارد در زمینه تولید مصالح و اجرا، با رویکرد صنعتی سازی و کاهش هزینه تمام شده نیاز به تغییرات بنیادین در صنعت ساختمان کشور را لازم و ضروری می داند.

از این رو برای اولین بار در ایران برای احداث کارخانه تولید انواع ملات های آماده و خشک از پیش مخلوط شده با بالاترین تکنولوژی روز اروپا (.Lahti Precision Co) و ظرفیت تولید ۳۰۰ تن در روز در شهرک صنعتی مهدی شهر استان سمنان اقدام و محصولات خود را با نام تجاری بن ملات از سال ۱۳۹۱ روانه بازار مصرف کرده است.

هدف اصلی از تولید و کاربرد ملات‌های آماده (ملات خشک) ایجاد بستری مناسب جهت استانداردسازی ساخت و ساز است که مزایایی همچون افزایش سرعت و کیفیت اجرا، افزایش دوام بنا، کاهش هزینه اجرا و … را نیز به همراه خواهد داشت.

فناوری پیشرفته کارخانه بن ملات، امکان تولید بیش از ۷۰ نوع محصول با کاربردهای مختلف در صنعت ساختمان شامل انواع ملاتهای بنایی، اندودهای آستر و رویه، چسب‌های کاشی و سرامیک، چسب بلوک بتن گازی، ملاتهای خودتراز و … را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است.

برای مشاهده و خرید محصولات بن ملات به فروشگاه سرام پخش مراجعه کنید. شما همچنین می‌توانید درصورت داشتن هرگونه سوالی با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

ویدئوی معرفی