شرکت کاشی برج

کاشی برج

اردکان امروزه به‌عنوان یکی از قطب‌های جدی صنعت در استان یزد و کشور محسوب می‌شود. این شرکت پس از بروز وقفه‌ای در سال ۱۳۹۳ به‌خاطر مشکلات تحریم، توانست کار مونتاژ خط تولید خود را آغاز کند. شرکت کاشی برج در سال ۱۳۸۶ شروع به تولید انواع کاشی و سرامیک کرد و فاز دوم توسعه این کارخانه در سال ۱۳۹۵ انجام شد. کارخانه کاشی برج در حال حاضر به‌صورت روزانه ۱۴۰۰۰ متر انواع کاشی و سرامیک را تولید و روانه بازار مصرف در سراسر کشور می‌کند.

این شرکت به استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا اهمیت زیادی می‌دهد و در سال‌های اقدام به خرید دستگاه‌های چاپ دیجیتال کرده است. افزایش کیفیت کاشی و سرامیک‌های تولیدی، رسالت اصلی این کارخانه است و در راستا تمام تلاش خود را انجام خواهد داد.

کاشی و سرامیک کارخانه برج

کاشی و سرامیک‌ها براساس فضایی که در آنجا نصب می‌شوند، در دسته‌های مختلفی مانند کاشی دیواری، سرامیک کف، کاشی آشپزخانه، کاشی حمام و دستشویی، کاشی تزئینی و کاشی بین کابینتی جای می‌گیرند. کارخانه کاشی و سرامیک برج تلاش خود را بر آن داشته تا کاشی‌هایی برای تمام این کاربری‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف آماده و روانه بازار مصرف کند.

خرید کاشی و سرامیک از شرکت برج

برای مشاهده مدل‌های بیشتری از کاشی و سرامیک برند برج، از فروشگاه این کارخانه در سایت سرام پخش بازدید کنید. شما همچنین می‌توانید با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید تا آن‌ها شما را برای داشتن خریدی بهتر و مطمئن راهنمایی کنید.

شما همچنین می‌توانید قبل از خرید کاشی و سرامیک از این کارخانه، با استفاده از ابزار محاسبه متراژ کاشی و سرامیک میزان کاشی و سرامیک مورد نیازتان را با در نظر گرفتن میزان پرتی، برآورد کنید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس