پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله

هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله

هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله

هزینه های سرامیک کاری دیوار راه پله ساختمان هایی که کار نصب را با چسب های کاشی انجام می دهند :

سبد یکم (سبد لوکس یا کار درجه یک ) : در این سبد از نمونه سرامیک های سایز ۳۰*۹۰ درجه یک که رنج قیمی بین ۱۷.۰۰۰ تا ۲۵.۰۰۰ دارند استفاده می نمائیم . هزینه چسب کاشی درجه یک و سایر مصالح دیگر برای هر متر مربع در حدود ۸.۰۰۰ تومان و اجرت نصبسرامیک راه پله برای هر متر مربع ۱۶.۰۰۰ تومان و سایر هزینه های متفرقه نیز در حدود متر مربعی ۳.۰۰۰ تومان می باشد . در نتیجه برای اجرای سرامیک دیوار راه پله در حالت درجه یک نیاز به بودجه ای برابر ۴۸.۰۰۰ تا ۵۲.۰۰۰ برای هر متر مربع می باشد .

سبد دوم (سبد نرمال یا کار در حد درجه یک) :در این سبد  از نمونه سرامیک های سایز ۳۰*۹۰ درجه دو که رنج قیمتی بین ۱۵.۰۰۰ تا ۱۷.۰۰۰ دارند استفاده می نمائیم . هزینه چسب کاشی و سایر مصالح دیگر برای هر متر مربع در حدود ۸.۰۰۰ تومان و اجرت نصبسرامیک یا کاشی راه پله برای هر متر مربع ۱۲۰۰۰ تومان و سایر هزینه های متفرقه نیز در حدود ۳.۰۰۰ تومان برای هر متر مربع سرامیککاری می باشد . در نتیجه برای اجرای سرامیک دیوار راه پله در حالت در حد درجه یک شما نیاز به بودجه ای برابر ۳۸.۰۰۰ تا ۴۲.۰۰۰ تومان برای هر متر مربع می باشید .

سبد سوم (سبد ارزان قیمت و کار درجه ۲ یا ۳ ) : در این سبد  از نمونه سرامیک های درجه ۳و ۴ که رنج قیمتی بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ دارند استفاده می نمائیم . هزینه چسب کاشی و سایر مصالح برای هر متر مربع در حدود ۸.۰۰۰ تومان و اجرت نصب سرامیک راه پله برای هر متر مربع ۱۱.۰۰۰ تومان و سایر هزینه های متفرقه نیز در حدود ۳.۰۰۰ تومان برای هر متر مربع می باشد . در نتیجه برای اجرایسرامیک دیوار راه پله در این سبد شما نیاز به بودحه ای در حدود ۳۰.۰۰۰ تا ۳۵.۰۰۰ برای هر متر مربع می باشید .

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] هزینه سرامیک کاری دیوار راه پله

 


#کاشی #سرامیک #سرام پخش

منبع: کاشیران

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments