شرکت امرتات سرام

کارخانه امرتات سرام

امرتات در زمینه تولید انواع کاشی و سرامیک‌های تزئینی و چینی بهداشتی لوکس دکوراتیو، کاشی‌های هفت رنگ اسلیمی با هدف رفع نیاز مصرف‌کنندگان داخلی از کالاهای لوکس وارداتی و رهبری بازار کاشی بین کابینتی در سال ۱۳۹۰ در شهرستان اشکذر یزد و در مساحتی به وسعت ۹۰۰۰۰ مترمربع تاسیس شد.

این شرکت با استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند متریال نانو و روش‌های تولید دانش بنیان به تولید کاشی‌های تزئینی، کوتینگ پولیش و هفت رنگ که در برابر مواد اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد، می‌پردازد.

 عدم جذب آب و مقاومت در برابر سایش، استفاده از عمده محصولات این کارخانه را در کف و نمای ساختمان امکان‌پذیر کرده است.

رسالت پیش روی کارخانه امرتات سرام

امرتات سرام محصولاتی همچون کاشی و سرامیک‌های تزئینی مختلفی را در بازار ارائه کرده است و از سویی راهکارهای تامین پاکیزگی و زیبایی محیط زندگی و کار را با هدف ایجاد چرخه‌ ارزش‌آفرینی در تولید این گروه از محصولات از بروزترین نوآوری‌های موجود در این زمینه استفاده کرده است. 

امرتات سرام همچنین پای‌بند به اخلاق حرفه‌ای و مسئولیت‌های اجتماعی موجود است و رسالت خود را خلق آرامش حاصل از اطمینان از پاکیزگی و زیبایی محل کار و زندگی در جامعه می‌داند. امرتات سرام بدون شک اهتمام جدی خود را برای به اجرا درآمدن این رسالت به کار خواهد بست.

ارزش‌های امرتات سرام

سرام پخش تمام تلاش خود را برای ایجاد پدید آوردن یک ارزش آفرینی پایدار در زمینه‌های زیر انجام داده است:

• تکریم ارباب رجوع و اهمیت به مشتری مداری

• اهمیت ویژه برای آموزش کارکنان و همچنین ارائه اطلاعات مفید و کاربردی برای مصرف‌کنندگان

• خلاقیت و نوآوری در تولید کاشی‌ها در انواع طرح و رنگ

• مسئولیت پذیری اجتماعی

• تاکید زیاد روی داشتن خروجی قابل قبول

• صداقت و شفافیت در تعامل با مصرف‌کنندگان نهایی

محصولات امرتات سرام

این مجموعه در زمینه تولید انواع کاشی دیوار، کتیبه‌ها و کاشی اسلیمی، باند، سرامیک کف و گل فرش، چینی بهداشتی دکوراتیو معمولی و لوکس مشغول به فعالیت است. 

محصولات این برند را می‌توانید در سایت سرام پخش ببینید و خرید خود را انجام دهید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره خرید محصولات امرتات سرام می‌توانید با کارشناسان سرام پخش در ارتباط باشید و از راهنمایی‌های آن‌ها برای خریدی بهتر کمک بگیرید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس

استانداردها

لوگو-امرتات-سرام
استاندارد-امرتات-سرام
استاندارد-امرتات-سرام