کاشی ارم چهلستون

شرکت کاشی ارم چهلستون (سهامی خاص) در سال ۱۳۸۹ با دریافت موافقت اصولی از اداره صنایع استان قزوین قطعه زمینی به مساحت حدود ۸۰۰۰۰ مترمربع واقع در شهرک صنعتی خرم دشت کیلومتر ۲۵ جاده تاکستان به همدان خریداری و اقدام به ساخت ساختمان‌های سوله و اداری و خدماتی کرد.

ظرفیت شرکت کاشی ارم چهلستون ۴.۵ میلیون مترمربع است. شرکت در سال ۱۳۹۸ با تکمیل و تجهیز ماشین آلات روز دنیا برای تولید انواع سرامیک‌های پرسلانی شروع به تولید کرده است. این شرکت با توجه به اینکه در مرکز بهترین مواد اولیه پرسلان قرار گرفته، توانایی تولید انواع کاشی و سرامیک‌های پرسلانی در ابعاد گوناگون را دارد.

به علت اینکه کلیه معادن در شعاع ۷۰ کیلومتری قرار دارند، از نظر هزینه ترانسپورت در بهترین وضعیت قرار دارد. این شرکت با توجه به نیاز مصرف کنندگان همزمان با پیشگامان این صنعت و همگام با آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت منطبق با استانداردهای ملی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی صنعت سرامیک محصولات پرسلانی (لعاب مات و براق) پیش می‌رود.

شرکت کاشی ارم چهل ستون در آینده نزدیک لعاب پویشی و غیره، در انواع رنگها و طرح ها و ابعاد متنوع و با قابلیت تولید سرامیک های مصارف خاص با ضمانت بالا در محوطه حیاط و راه پله و پیاده‌روها با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه و بالاترین کیفیت از جمله جذب آب پایین و مقاوم در برابر سرما و یخ زدگی و اسیدها و سایش و استحکام در برابر فشار و شوک حرارتی به مرحله تولید رسانده و به بازار عرضه کرده است.

برای دیدن محصولات برند کاشی ارم چهل ستون به سایت سرام پخش مراجعه کنید. همچنین درصورت داشتن هرگونه سوالی درباره محصولات کاشی ارم چهل ستون با کارشناسان سرام پخش ارتباط بگیرید.

مشخصات فنی

اطلاعات تماس