پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آغاز مجدد صادرات سرام پخش به قطر

آغاز مجدد صادرات سرام پخش ( تنها صادر کننده کاشی و سرامیک ایران به قطر ) به کشور قطر

آغاز مجدد صادرات سرام پخش به قطر

 

آغاز مجدد صادرات سرام پخش ( تنها صادر کننده کاشی و سرامیک ایران به قطر ) به کشور قطر

آغاز مجدد صادرات سرام پخش ( تنها صادر کننده کاشی و سرامیک ایران به قطر ) به کشور قطر ، با صادرات بیش از ۲۰۰ تریلی کاشی و سرامیک در ماه به بکرترین بازار کاشی و سرامیک همسایه ایران .
شرکت ایران مارا بزرگترین شرکت صادرکننده کاشی و سرامیک به قطر است که به طور جدی به دنبال یافتن بازارهای جدید می باشد. شرکت ایران مارا بهترین کیفیت را با قیمت های کاملا رقابتی به مشتریان خود عرضه می دارد، و این افتخاری بزرگ برای ایران مارا محسوب می شود.

سرام پخش به عنوان اولین شرکت تضمینی صادرات کاشی و سرامیک در ایران، با رعایت کامل استاندارد ملی، بین‌المللی و بانکی در سال ٢٠١٩ بالاترین سهم صادرات رتبه متراژی به کشورهای ارمنستان، گرجستان و قطر را داشته است.

شرکت سرام پخش با توجه به تبادلات و بازاریابی و پیش زمینه همکاری در زمینه صادرات کاشی و سرامیک با کشورهای قطر، بحرین، عمان، گرجستان و ارمنستان و نیز همکاری با کارخانجات بسیاری در استان یزد و یا حتی خارج از استان یزد با ارائه تنوع محصولات پرسلان، کف و دیوار در طرح و رنگ و سایزهای متنوع، زمینه صادرات محصولات کاشی و سرامیک و محصولات مرتبط را به کشورهای قطر، ارمنستان، گرجستان، بحرین و عمان را فراهم نموده است.

این روزها شرکت سرام پخش به عنوان تنها و اولین صادرکننده محصولات کاشی و سرامیک ایران با رعایت کامل استانداردهای بین‌المللی و بانکی در بستری که از قبل فراهم شده است، توانسته بالاترین رتبه متراژی صادرات محصولات کاشی و سرامیک در تنوع طرح، رنگ و سایز از هر برند و کارخانه را با معرفی بهتر و بیشتر به کشورهای قطر، ارمنستان، گرجستان، بحرین و عمان انجام دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت iranmara.com مراجعه نمایید و یا با دفتر مرکزی سرام پخش به شمار ه تماس ۸۲۴۴۷۶۰-۰۳۵ تماس بگیرید.

 

[flm_button link_address=”https://www.aparat.com/v/ekpiG” link_target=”_blank” icon_placement=”Right” button_text=”مشاهده فیلم بارگیری” button_size=”SM” button_color=”Black” button_hover=”HoverF-Blue”  rounded_corners=”3″ animate_icon=”Flip-LR” icon=”fa-arrow-circle-right”]

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments