پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

افتتاح فروشگاه پرسلان امین میبد

شرکت کاشی امین

افتتاح فروشگاه پرسلان امین میبد

افتتاح فروشگاه اختصاصی شرکت پرسلان امین میبد

شرکت کاشی امین میبد گنجینه‌ای پر بها و حاوی سال‌ها تلاش و پیشرفت و مزین به نام بزرگانی است که مسئولیت حرکت بخش قابل توجهی از چرخش‌های صنعت کاشی و سرامیک را عهده‌دار بوده‌اند. این شرکــت با بـکارگیـری پیشـرفتــه‌ترین و بـروزترین ماشین آلات و تجهیزات صنعت سرامیک، امکان تولید محصـولات لوکس را با کیفیت عالی فـراهم نمـوده است.

استـفاده از مـواد اولیه مرغوب، بهره‌گیری از آزمایشگاه پیشرفته در زمینه کاشی و سرامیک، طـراحی محصولات جدید، تحقیـق و تــوسعه و نیز حضـور در نمایشگاه‌های صنعت سرامیک و تـلاش فراوان کارشناسان مجـرب و متـخصص صنعــت سرامیک، این شـرکت را در مسیـر تــولید محصولات با کیفیت قرار داده است. ایجاد طیف وسیـعی از طـرح‌ها با بهـره‌گیری از جدیدترین تکنیـک‌های طراحـی و دستـگاه چـاپ دیجیتال پیشرفته، شما را قادر می‌سازد تا محیطی زیبا و دلپذیر مطابق با سلیـــقه خود را تجربه نمائید.

افتتاح فروشگاه پرسلان امین میبد
تلاش خالصانه این شرکت به منظور گسترش شبکه نمایندگان فروش، با افتتاح اولین فروشگاه اختصاصی پرسلان امین در خیابان شیراز (ملاصدرا) تهران شروع و همچنان سعی در افتتاح مجهزترین و بروزترین شوروم‌ها با هدف ایجاد رضایت برای مخاطبان در محیطی بسیار زیبا و دلنشین می‌باشد. به زودی خبرهای جذابی در راه می باشد .

افتتاح فروشگاه پرسلان امین میبد

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments