پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی امین تولیدکننده کاشی پرسلان کالیبره ۳۰*۳۰

کاشی امین تولیدکننده کاشی پرسلان کالیبره 30*30

کاشی امین تولیدکننده کاشی پرسلان کالیبره ۳۰*۳۰

آیا می‌دانید شرکت پرسلان امین تولیدکننده کاشی‌های ۳۰*۳۰ کالیبره پرسلان در استان یزد می‌باشد!؟

روش تشخیص سرامیک پرسلان

خب اول از همه باید خاطر نشان کنیم که سرامیک پرسلان نسبت به سایر سرامیک‌های سنتی و قدیمی، گران‌تر است. علت گرانی آن هم دلایل مختلفی دارد مثلا، می‌توان به زیبایی خاص آن و ترکیبات متفاوت آن اشاره کرد. یکی از روش‌های تشخیص سرامیک پرسلان قدرت جذب آب در آن است.

به طور کلی جذب آب در سرامیک پرسلان نسبت به سایر سرامیک‌ها کمتر است و حدودا ضریب جذب آب پرسلان ۰٫۵% است. علاوه بر این یک راه دیگر تشخیص سرامیک پرسلان در ترکیبات به کار رفته در ساخت سرامیک است. معمولا برای ساخت سرامیک معمولی از خاک رس قرمز استفاده می‌کنند اما برای ساخت سرامیک پرسلان از خاک رس سفید که تحت فشار زیاد است استفاده می‌شود و دلیل آن هم این است که سرامیک بافت بهتری پیدا کند و چگال‌تر شود. برای خواندن مطالب بیشتر در زمینه کاشی پرسلان کلیک کنید.

 

شرکت کاشی امین 

کاشی امین یزد با شعار “با ما در آینده زندگی کنید” ایجاد طیف وسیـعی از طـرح‌ها با بهـره‌گیری از جدیدترین تکنیـک‌های طراحـی و دستـگاه چـاپ دیجیتال پیشرفته، شما را قادر می‌سازد تا محیطی زیبا و دلپذیر مطابق با سلیـــقه خود را تجربه نمائید. کاشی پرسلان امین میبد با بهره‌گیری از جدیدترین طرح‌ها شروع به تولید کاشی‌های ۳۰*۳۰ پرسلان با ضخامت ۱۱ و ۱۴ میلی‌متر نموده است.

با چیدمان خلاقانه‌ی طرح‌های ۳۰*۳۰ کاشی امین می‌توان محیطی زیبا در اتاق‌خواب و سالن و پذیرایی خانه خود تداعی نمود. از اینجا می‌توانید زیبایی را در طرح و دکوراسیون منزل خود ببینید.

 

کاشی امین تولیدکننده کاشی پرسلان کالیبره 30*30

  طرح دکوراسیون ساده هیلتون سایز ۳۰*۳۰ کاشی امین

 

کاشی امین تولیدکننده کاشی پرسلان کالیبره 30*30

  طرح دکوراسیون مانلو سایز ۳۰*۳۰ کاشی امین

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک  “ کارخانه-کاشی-امین/www.cerampakhsh.com/mag ” مراجعه نمایید و هم چنین جهت مشاهده محصولات و خرید آنلاین محصولات شرکت کاشی امین اینجا  را کلیک کنید.

 

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments