پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

افتتاح فروشگاه روکاسرام در اصفهان

افتتاح فروشگاه روکاسرام در اصفهان

افتتاح فروشگاه روکاسرام در اصفهان

افتتاح فروشگاه مرکزی روکاسرام در اصفهان

روکا سرام با تولید متراکم‌ترین و مستحکم‌ترین محصولات لوکس پرسلان در طرح و رنگ‌های خیال‌انگیز تجربه‌ای شگفت‌انگیز را برای شما خلق می‌کند.
شناسایی و برآورده‌سازی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، حفظ و تقویت بازارهای موجود و توسعه بازارهای جدید، بهبود مداوم کیفیت از طریق ارزیابی مداوم و موثر فرآیندها، ارائه آموزش های عملی و تئوری هدفمند و برنامه‌ریزی شده مستمر و اثربخش، استفاده از تکنولوژی روز دنیا جهت ارائه محصولات با کیفیت بالاتر و تنوع بیشتر چشم انداز تولید روزانه بیش از ۳۰۰۰۰ مترمربع و صادرات حداقل ۵۰% تولیدات شرکت از ارزش بنیادی روکاسرام برای قرارگیری در جمع برترین برندهای کاشی و سرامیک دنیا می‌باشد.
روکاسرام که به تغییر نگرش در سبک زندگی و خلق ارزش‌های پایدار اعتقاد راسخ دارد در این راستا و هدف به عنوان مجموعه‌ای نوآور با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین‌المللی در جهت تولید انواع محصولات کاشی و سرامیک با شعار “رویای خود را با ما دکور کنید” سعی در شگفتی و خلق زیبایی در زندگی شما می‌باشد.

رویکرد روکاسرام با افتتاح نمایندگی‌های انحصاری سعی در آن دارد تا شما راحت‌تر زیبایی را انتخاب می‌کنید.
این بار با بررسی و امکان‌سنجی با افتتاح فروشگاه انحصاری در اصفهان سعی در معرفی هر چه بهتر و بیشتر محصولات باکیفیت و مستحکمی همچون به سان الماس تولیدی کارخانه روکاسرام را در تنوع طرح و رنگ و سایز به شما معرفی و ارائه کند.

شما می‌توانید با حضور در نمایندگی‌های انحصاری روکاسرام در اصفهان و یزد از محصولات روز این شرکت بازدید کرده و تا بتوانیم بهترین‌ها را در تنوع طرح، رنگ و سایز معرفی کنیم و خدمات ناب را به شما ارائه کنیم.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments