پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش۳)

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش3)

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش۳)

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش سوم)

مغازه کاشی و سرامیک دارید؟ این مطلب را از دست ندهید!

بازار کاشی، سرامیک و پرسلان یکی از جذاب ترین بازارهای مصالح ساختمانی هستند. جذابیت و کاربرد گسترده این محصولات و همچنین تاثیری که فضای بصری و عملکرد ساختمان می گذارد، راه را برای فروش هر چه بیشتر این محصول باز کرده است.

در مقابل، با افزایش تولیدکنندگان، متنوع شده سبد محصولات و تمایل زیاد افراد برای استفاده از کاشی، سرامیک و پرسلان،  تعداد خرده فروشی ها یا مغازه های کاشی سرامیک نیز دوچندان گشته و رقابت در این عرصه دشوارتر شده است. سرام پخش در بخش اول و بخش دوم این مقاله، مطالب مفید و کاربردی جهت افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک  ارائه کرده است.

قبل از هرچیزی، سرام پخش پیشنهاد می کند که حتما مقاله های ” با برنامه ریزی بهتر و بیشتر بفروشید و مهمترین اصل موفقیت در فروش آنلاین را بخوانید و به راهکارهای ارائه شده در این مقالات توجه داشته باشید. در این بخش ۳ استراتژی اساسی برای افزایش فروش مغازه کاشی و سرامیک را معرفی می کنیم که هر فروشنده کاشی سرامیک باید آن را رعایت کند و در ادامه با استراتژی های بیشتری آشنا خواهید شد.

 

برای افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک، چه استراتژی هایی باید داشته باشیم؟

استراتژی اول: ارتباط با تامین کنندگان کاشی و سرامیک

توسعه ارتباطات محکم و قوی باتامین کنندگان کاشی، سرامیک و پرسلان شرایطی به وجود می آورد که مغازه های کاشی سرامیک با افزایش ارتقاء فعالیت های اختصاصی خود قادر باشند که فروش فروشگاه خود را بهبود ببخشند. مهمترین و عمده ترین این فعالیت ها عبارتند از :

۱. فروش بعضی از کالاهای انحصاری در منطقه (طرح های خاص و لوکس کاشی، سرامیک و پرسلان)
۲. خرید کاشی، سرامیک و پرسلان با قیمتی پایین تر و یا در شرایطی بهتر نسبت به رقبایی که ارتباطات ضعیف تری دارند
۳.دریافت و تحویل این محصولات در زمان کوتاه تر

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش3)

به یاد داشته باشید که…

در بازار کاشی سرامیک و پرسلان، ایجاد و حفظ ارتباط با تولیدکنندگان کاشی سرامیک مشابه ارتباط با مشتریان می باشد و این ویژگی یک مزیت رقابتی فوق العاده نسبت به دیگر رقبا به شمار می رود که می تواند در دراز مدت عملکرد مالی مغازه کاشی سرامیک را توسعه بدهد و از طرفی این مزیت برای رقبا به سادگی قابل دسترس و جبران نخواهد بود.

استراتژی دوم:  کارکنان و پرسنل متعهد و موثر

فعالیت فروشگاهی فعالیتی است که ارتباط عمیق و غیر قابل انکاری میان کارکنان و پرسنل فروشگاه ایجاد می نماید که هم سو با چنین فعالیتی، شاغلین فروشگاه نقش موثری در ارائه خدمات به مشتری  و ایجاد وفاداری در آنها نسبت به فروشگاه ایفا می نمایند.(برای درک اهمیت کارکنان و راهکارهای افزایش بهره وری کارکنان مطلب “تقویت برندینگ صنعت کاشی سرامیک ایران ” را از دست ندهید!)

همچنین دانش و آگاهی پرسنل و مهارت آنها برای دستیابی به اهداف فروشگاه موثر است و به عنوان یکی از عوامل حیاتی موقعیت در صنعت فروشگاهی محسوب می شود.

افزایش فروش مغازه کاشی سرامیک (بخش3)

استراتژی سوم: هزینه های عملیاتی و اجرایی پایین

در چنین بازاری، کلیه مغازه های کاشی سرامیک معمولا نسبت به وضعیت هزینه ای خود نگران هستند. هزینه ها در فعالیت های فروشگاهی و خرده فروشی حتی برای فروشگاه هایی که درآمد بسیار بالایی دارند نیز بسیار مهم و حیاتی است.

مغازه کاشی سرامیک یا هر فروشگاه دیگری، همواره تلاش می کنند تا با پایین آوردن هزینه های عملیاتی سود خالص را افزایش داده و از این طریق با افزایش سود آوری، میزان سرمایه گذاری برروی جاذبه های فروشگاهی و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان را ارتقاء بخشیده و در نهایت موجبات افزایش فروش را فراهم آورند.

به طور مثال فروشگاه های Wal-mart (بزرگترین خرده فروشی جهان) به منظور کاهش هزینه های توزیع کالا در نزدیکی تعدادی از فروشگاه ها انبارهایی احداث نموده است.

بخش پایانی  “ افزایش فروش مغازه کاشی سرامیکبه انواع ارتباطات مهم بین مشتری و فروشنده در مغازه های کاشی سرامیک اختصاص دارد.

 

تهیه و تنظیم توسط تیم تولید محتوا مجله کاشی و سرامیک سرام پخش


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments