پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

اِعمال تمام دیجیتالی لعاب‌ ضد باکتری روی چینی بهداشتی

لعاب-های-ضد-باکتری-روی-چینی-بهداشتی

اِعمال تمام دیجیتالی لعاب‌ ضد باکتری روی چینی بهداشتی

اِعمال تمام دیجیتالی لعاب‌ ضد باکتری روی چینی بهداشتی | ضد عفونی کردن سطح نیازی است که برای بازار چینی بهداشتی به طور فزاینده اهمیت بیشتری می یابد و به یک نیاز استاندارد در تولید و فروش محصولات با کیفیت بالا تبدیل شده است.

با دیجیتالی کردن اعمال لعاب بهداشتی، Sacmi به مشتریان جهانی خود خدمات جدیدی را برای به حداکثر رساندن بهره وری و اثر بخشی فرآیند و در نتیجه ارزش افزوده داده شده به محصول ارائه می دهد.

لعاب ضد عفونی کننده شامل چند لایه است؟

لعاب ضد عفونی کننده شامل یک لایه مخصوص با ضخامت تنها چند دهم میلی متر است که پیش از پخت به قطعه لعاب زده شده اعمال می‌شود. اطمینان از یکنواخت بودن اعمال بر روی قطعه و تکرارپذیری عملیات، شرایط اساسی برای یک پوشش دهی محافظتی واقعا موثر هستند.

Sacmi با عرضه جدیدترین کیت خود برای اعمال روباتی شده محصولات ضد باکتری بر روی قطعه لعاب دار، همه عملیات دستی را از فرایند اعمال حذف می کند؛ در نتیجه حداکثر یکنواختی و تکرارپذیری و همچنین بهینه سازی مصرف مواد اولیه را تضمین می نماید.

سال های بسیاری است که Sacmi در سراسر دنیا در حال تولید کردن و فروختن راه حل هایی بوده است که به طور ویژه برای اعمال خودکار لعاب ضد باکتری طراحی شده اند؛ عملیاتی که به دلیل لایه های بسیار نازک مورد نیاز، کنترل آن به صورت دستی دشوار است و اعمال لعاب به صورت هموار را بسیار مشکل ساز می کند.

چینی بهداشتی

 

در راه حلی که به تازگی پیشنهاد شده است، اعمال لعاب ضد عفونی کننده از طریق یک کانال مستقل و متفاوت از سامانه مطمئن «کنترل جرم» Sacmi صورت می گیرد تا بتوان کنترل نرخ و مقدار جریان لعاب رها شده در طی فرآیند العاب زنی با ربات را انجام داد.

افزون بر اطمینان از اعمال یکنواخت محصول، سامانه جدید امکان برنامه نویسی آفلاین پارامترها و مسیرهای پاشش ربات را نیز فراهم می کند؛ بنابراین  باعث صرفه جویی در وقت و بهینه سازی مصرف مواد اولیه می شود (به طور معمول، لعابهای ضد باکتری هزینه واحد نسبتا بالایی دارند).

این راه حل مزایای زیادی را برای مشتریان فراهم می کند زیرا می تواند نیازهای مختلف بازار را به طور بی وقفه و بدون نیاز به تغییرات ساختاری در خطوط برآورده سازد (کیت به آسانی می تواند بر روی ربات استاندارد – Sacmi Gaiotto نصب شود).

سادگی، کارایی و سطح بالای خودکارسازی (اتوماسیون) از ویژگی های متمایز این سامانه هستند و طوری طراحی شده است تا نتایج به دست آمده با شروع از فرمولاسیون های ویژه لعاب ضد باکتری را که مورد استفاده سازندگان مختلف است، به حداکثر برساند.

با این ارائه، Sacmi-Gaiotto جایگاه خود را به عنوان راهبر بازار بین المللی در زمینه فناوری لعاب زنی با ربات تثبیت می کند. این ماده از لحاظ کیفیت و بهداشت، ایمنی و ضد عفونی کردن سطوح به سرعت به تقاضای بازار پاسخ داده است؛ موضوعاتی که همیشه در بخش چینی بهداشتی مورد توجه بوده اند اما اکنون در پرتو تحولات جدید در سبک زندگی و آگاهی اجتماعی، اهمیت بیشتری یافته اند.

لعاب-های-ضد-باکتری-چینی-بهداشتی

آزمایشگاه تحقیق و توسعه Sacmi Sanitarware شبیه سازی های پیشرفته سه بعدی این راه حل را در هفته های اخیر به انجام رسانده است و تضمین بیشتری به مشتریان ارائه میدهد که بتوانند همه مزایای نصب کیت جدید را بر روی خطوط تولید خود به تفصیل و از پیش ارزیابی کنند.

 

• اگر محتوای این مقاله برایتان مفید بود، لطفا آن را با دوستانتان نیز به اشتراک بگذارید.
همچنین شما می‌توانید نظرات خود را درباره این مقاله با ما و سایر کاربران سرام‌ پخش در میان بگذارید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments