پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

فرصتی در برابر تهدید

فرصتی در برابر تهدید

فرصتی در برابر تهدید

در خانه بمانیم

این روزها که جامعه جهانی درگیر این ویروس کرونا می‌باشد و همه ما تصمیم گرفتیم در خانه بمانیم، شاید این روزها فرصتی برای مشاغل فیزیکی باشد تا بتوانند رویکردی دیگر برای عملکرد خود تعریف کنند و به شرایط بهره‌وری خود ادامه دهند. شاید شما بتوانید در این روزها برای استراتژی خود در آرامش و بدون دغدغه راحت‌تر فکر کرده و نتیجه بهتری به دست آورید. شما کارخانجات و صاحبان برند و یا حتی فروشگاه‌داران کاشی و سرامیک که می‌توانید محصولات خود را در همچنین لحظاتی بدون استرس به نمایش گذاشته، معرفی و حتی فروش کنید. پیشنهاد می‌کنیم این روزها با بازدید از بازار آنلاین سرام‌پخش رویکردی تازه برای کسب و کار خود در نظر بگیرید.

 

خرید کاشی و سرامیک آسان از سرام پخش

فرصتی در برابر تهدید

سرام پخش، اولین بازار آنلاین و شبکه اطلاع‌رسانی کاشی و سرامیک مبتنی بر سبک و سلیقه رایج مصرف‌کنندگان ایرانی است که تماما مزایای تجارت الکترونیک را در دسترس شما قرار داده تا بتوانید تنوع طرح و سایز و رنگ کاشی و سرامیک و حتی چینی و بهداشتی برند خود را به مشتریان معرفی کرده و راحت‌تر مدیریت و فروش کنید. شما می‌توانید محصولات خود را به راحتی به نمایش گذاشته و معرفی بهتر و فروش بیشتر را برای خود تضمین کنید و البته مزیتی نسبت به رقبا برای خود ایجاب نمائید. مزایایی که بازار آنلاین سرام پخش در وهله اول می‌تواند برای شما ایجاد کند را در ذیل بخوانید:

• دسترسی جهانی؛ تبدیل بازارهای معمولی به بازارهای ملی و حتی بین‌المللی
• مدل‌های کسب و کار جدید؛ آشنایی با مدل‌های جدید کسب و کار با استراتژی‌ها و سودآوری‌های متفاوت
• کاهش هزینه‌ها؛ هزینه‌های کمتر نسبت به عملکرد و بازار فیزیکی و ارتباط بهتر
• افزایش ساعت کاری؛ معرفی سریع محصولی در هر لحظه
• بهبود روابط مشتریان؛ ارتباطی بدون واسطه با مشتریان برای افزایش وفاداری
• ارائه اطلاعات بهنگام؛ معرفی و ارائه اطلاعات دقیق محصولی در هر لحظه
• سهولت در یافتن شرکای تجاری؛ نمایش بهتر و بالاتر از سازمان خود برای ارتباط و فروش بیشتر

در راه طولانی که سرام پخش در سال اخیر گذراند توانست همراهی چندین کارخانه معتبر کاشی و سرامیک و چینی و بهداشتی را به همراه داشته باشد و امیدواریم در سال جدید با توجه به رویکرد فعلی جامعه صاحبان کارخانجات و صنف این نگرش و رویکرد در همراهی این مجموعه را بیشتر مورد بررسی و قرار دهند. کارخانجاتی که سرام پخش در سال گذشته توانست معرفی محصولات و برند آنها را روی بازار آنلاین کاشی و سرامیک ارائه دهد، از قبیل؛ کاشی پرسپولیس، کاشی امین، کاشی نوین، کاشی خیام، کاشی مسعود، کاشی پردیس آباده، کاشی میلاد، کاشی گلچین، کاشی نگین، کاشی نارین و امرتات سرام و روکاسرام و کارخانجات چینی بهداشتی که محصولات و طرح و برند آنها را می‌توانید در بازار آنلاین سرام ببینید و انتخاب و خرید کنید از قبیل؛ چینبی ایساتیس، چینی آرمیتاژ و سنی پلاستیک هستند.

امیدواریم در سال هزار و سیصد و نود نه بتوانیم با رویکردی متفاوت برای فروش و معرفی بهتر محصولات قدمی تازه برای این عرصه و صنعت بگذاریم. البته همراهی شما نیز این هدف را پایدارتر خواهد کرد.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments