پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی

 بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی کدام اند ؟

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی | انتخاب یک کفپوش مناسب برای سرویس بهداشتی، مستلزم دقت زیادی است. شما خواهان یک کفپوش شیک و در عین حال مقاوم در برابر رطوبت هستید؛ پس از کجا باید شروع کنید؟ کفپوش مناسب سرویس بهداشتی در طیف متنوعی از مصالح مانند مرمر، پرسلان و وینیل عرضه می‌شود. اما نباید تحت تأثیر این تنوع قرار بگیرید. در این مطلب به چند مورد از بهترین انتخاب‌ها برای این فضاها اشاره می‌کنیم. با سرام پخش همراه شوید.

 

کاشی پرسلان

وقتی صحبت از خرید کفپوش برای سرویس بهداشتی می‌شود؛ پرسلان باید در صدر لیست شما باشد. پرسلان از خاک رس و تحت دمای خیلی بالا تولید می‌شود. سطح سخت خارجی کاشی در برابر لک، آب، باکتری و عوامل محیطی مقاوم است. نشت ناپذیری پرسلان، آن را به یک کفپوش فوق‌العاده برای سرویس بهداشتی تبدیل کرده است. این کاشی در شکل‌های مختلفی چون مربع، هشت‌ضلعی و شش‌گوشه عرضه می‌شود.
پرسلان دارای سبک‌های متنوعی است؛ این کاشی در مدل‌هایی شبیه چوب و پارکت نیز تولید می‌شود. پرسلان، کف‌پوشی بادوام اما با ظاهر طبیعی چوب است. پرسلان در رنگ‌ها، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف یافت می‌شود.سرامیک پرسلان یکی ار بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی می باشد.

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی

کاشی وینیل

قیمت پایین و کارایی بالا، علت محبوبیت کفپوش وینیلی است. مقاومت بالا در برابر آب، آن را به یک کفپوش مناسب برای سرویس بهداشتی و اتاق‌های مستعد نم کشیدن، تبدیل کرده است. نصب کاشی پرسلان بسیار آسان است.
صاحب‌خانه‌ها عاشق ظاهر کلاسیک چوب هستند اما متأسفانه به خاطر میزان رطوبت بالا سرویس بهداشتی، امکان استفاده از چوب در این فضا وجود ندارد. پس وینیل در رنگ‌ و طرح‌ چوب، انتخاب خارق‌العاده‌ای است. این کاشی دارای یک سری طرح شبیه سنگ طبیعی و کتان می‌باشد. این مدل‌ها به راحتی با طرح مدرن و معاصر خانه شما هماهنگ خواهند شد. کفپوش های وینیلی نسبت به سایر کفپوش‌ها، نرم‌تر و راحت‌تر هستند.

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی

سنگ طبیعی

سنگ کف‌پوشی شیک و موردپسند عموم است. سنگ طبیعی، ظاهری طبیعی دارد و چنانچه به‌طور صحیح از آن مراقبت شود؛ طول عمر بالایی دارد. در اینجا به چند مورد از سنگ‌های طبیعی و ویژگی‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم تا در یک تصمیم‌گیری درست به شما کمک کند.

مرمر

مرمر سنگی زیباست که کاشی و تخته‌های آن با طرح‌های خاص عرضه می‌شود؛ طرح‌هایی که درون آن یک سری رگه‌های رنگی دیده می‌شود. رنگ مرمر از سنگی به سنگ دیگر فرق می‌کند. این سنگ طبیعی را با منفذهای روی سطحش می‌شناسیم. برای مراقبت از این سنگ، آستر مالی کردن امری ضروری است.

بهترین کفپوش‌ها برای سرویس بهداشتی

سنگ‌آهک

این سنگ از مواد رسوبی تشکیل می‌شود. طرح فسیلی این سنگ در رنگ‌های برنزه، خاکستری و سفید یافت می‌شود. سطح این بافت‌های متنوع را می‌توان سنباده کشید تا یک سطح صاف به وجود بیاید. متخصصان توصیه می‌کنند؛ روزنه‌های این سنگ را چند سال یک بار بگیرید تا در برابر مایعات حفظ شود.

تراورتن

این سنگ بلوری که به‌صورت ناقص تغییر شکل داده شده، در گذشته بخاطر لک شدن بدنام بود. اما روش‌های جدید آستر کشیدن روی سنگ، این مشکل را از بین برده‌اند. تراورتن بادوام است و طول عمر بالایی دارد. این کاشی در مدل و رنگ‌های مختلفی چون سفید مایل به زرد، طلایی و شکلاتی عرضه می‌شود.
اگر قصد بازسازی سرویس بهداشتی خانه خود را دارید؛ انتخاب‌های متنوعی پیشروی شماست. در کنار نمایی که به دنبالش هستید؛ باید میزان بودجه و روش حفظ مصالح مختلف را در نظر بگیرید. موقع که به دنبال خرید کف‌پوش هستید؛ پرسلان، وینیل و سنگ طبیعی را در خاطر داشته باشید.

 

ITALGRANITILIVE پروژه Acqua را ارائه می‌دهد


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments