پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرامیک پولیش و نانو پولیش چیست؟

سرامیک پولیش و نانو پولیش

سرامیک پولیش و نانو پولیش چیست؟

در زمان انتخاب کاشی و سرامیک در یک ساختمان پارامتر های متعددی وجود دارد که به نسبت نوع ساختمان و کاربری های آن ساختمان قابل تغییر است. در تولید انواع سرامیک پولیش و نانو پولیش تلاش شده که با استفاده از  رنگ های روشن و براق، هم فضا را بزرگتر نشان دهد و هم زیبایی فضای منزل چندین برابر شود.

خرید انواع کاشی و سرامیک از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات یا براق

معرفی سرامیک پولیش و نانو پولیش 

اصطلاح پولیش و نانو پولیش برای کاشی و سرامیک در بردارنده ی ویژگی های آن از جمله سطح صاف و صیقلی که موجب درخشندگی و براقیت سطحی آن می باشد. پولیش کردن را در صنعت کاشی و سرامیک می توان چیزی همانند ساب زدن در سنگ طبیعی دانست که پس از آن رزین می خورنند و مجددا ساب می خورند تا سطح سنگ یک دست و صاف شود. پولیش زدن بر روی سرامیک منجر به ایجاد روزنه های ریزی برروی سرامیک شده که برای برطرف کردن این روزنه ها باید از عایق کننده سطوح نانو استفاده کنند.

معرفی سرامیک پولیش و نانو پولیش

علت محبوبیت سرامیک پولیش و نانو پولیش 

با وجود اینکه این محصول عضو جدید از خانواده بزرگ کاشی و سرامیک هاست، اما خرید سرامیک نانو پولیش محبوبیت زیادی در بازار ایران پیدا کرده است. دلیل اصلی پرطرفدار بودن کاشی و سرامیک نانو پولیش، ترندهایی ست که در آن تلاش می شود که از رنگ های روشن و براق برای کفپوش استفاده شود که هم فضا را بزرگتر نشان دهد و هم زیبایی فضای منزل چندین برابر شود.

در کنار خرید سرامیک پولیش براق، فروشگاه سرام پخش پیشنهاد می کند که بسته به سبک معماری از سرامیک های مات استفاده کنید.

خرید اقساطی سرامیک کف از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات

تفاوت سرامیک پولیش و نانو پولیش

در مرحله تولید کاشی و سرامیک پولیشی امکان دارد در سطوح ریزی که بر اثر پولیش خوردن به وجود می آید، ذرات ریز گرد و غبار نفوذ کند و زیبایی و درخشندگی کار را از بین ببرد. برای حل و فصل این مشکل از پوشش های نانو می توان استفاده نمود.

سطح ساب خورده سرامیک به وسیله نانو پر می شود که این نانوهای پوششی نوعی مکمل لعاب و پرداخت سطح هستند که زمانی که پوشش سطح آن انجام شود سطح کار براقیت در عین نفوذ ناپذیری مواد اضافی را به همراه دارد.

زیبایی منزل با سرامیک پولیش و نانو پولیش

معایب سرامیک نانو پولیش

البته لازم به ذکر است این پوشش همانند لعاب های دیگر مادام العمر نیستند وامکان از بین رفتن آنها وجود دارد که برای دیگر لعاب های سرامیکی این مساله وجود ندارد.

البته باید در نظر داشت که براقیت سطح یکی از معایب سرامیک نانو پولیش به شمار می آید؛ چراکه باعث لغزندگی زیادتری است و امکان سُر خوردن بر روی پولیش سرامیک کف بسیار بیشتر از بقیه سرامیک ها است. همچنین این نوع سرامیک به جهت براق بودن هر گونه کثیفی، لکه، مو و پرز را به آسانی نمایان می سازد.

« به صورت کلی هنگام خرید سرامیک پرسلان نانو پولش باید در نظر داشته باشید که این محصول لکه پذیری و تمیز کاری بیشتری به نسبت بقیه سرامیک ها دارد. برای حل این مسئله سرام پخش از سیلر یا آب بند کننده و ضد UV (اشعه فرابنفش نور خورشید) استفاده کنید.»

 

خرید اقساطی کاشی آشپزخانه در فروشگاه آنلاین سرام پخش

بهترین طرح کاشی آشپزخانه

سرامیک کف پولیش و نانو پولیش برای چه مکان هایی مناسب هست؟

سرامیک کف پولیش و نانو پولیش امروزه در بازار با استقبال زیادی مواجه شده است. این دو نمونه سرامیک کارایی های بسیار متنوع و فراوانی دارند، اما تنها برای برخی مکان ها بسیار مناسب هستند، برای فروشگاه ها و پاساژها این سرامیک ها گزینه مناسبی هستند زیرا با نصب آن ها بر روی کف ساختمان های نامبرده همواره جلوه محیط را زیبا تر می‌کنند و باعث می‌شود تا نور در این محیط ها بیشتر نمایش داده شود و همیشه محیط روشن بماند.

برای کف ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی این دو محصول گزینه فوق‌العاده ای به شمار می‌روند و همواره باعث می‌شوند تا محیط ها بزرگ تر و زیبا تر دیده شوند.

ناگفته نماند که این سرامیک ها چون در برابر میکروب ها و باکتری ها هم مقاومت بالایی دارند و از رشد آن ها جلوگیری می‌کنند همواره برای سرویس های بهداشتی هم گزینه مناسب شناخته می‌شوند و می‌توان آن ها را به راحتی در این گونه محیط ها هم نصب نمود و نهایت استفاده را برد.

این محصولات نه تنها برای کف ساختمان ها بلکه برای دیوارها هم مناسب هستند و همواره می‌توان از آن ها برای آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی در هر دو جهت استفاده کرد و برای بخش های دیگر در کف نصب نمود و از زیبایی و جلوه محیط خود لذت برد.

خرید اینترنتی کاشی سرامیک پولیش و نانو پولیش

تفاوت قیمت سرامیک پولیش و نانو پولیش با انواع کاشی ها به دلیل خاصیت آب گریزی سطوح نان پولیشی و جذابیت و لوکس بودن نمای این محصول می باشد. علاوه بر دلایل قبلی، فرآیند نانو و پولیش نمودن سرامیک پرسلانی پروسه زمان بری است و سختی های بسیار زیادی را برای تولید کننده به همراه دارد. به عنوان مثال پروسه نانو زدن بر روی سطح سرامیک ده مرتبه تکرار شده که در بین هر بار آغشته شدن سرامیک یک بار به کوره فرستاده می شود.

در فروشگاه سرام پخش انواع کاشی و سرامیک و پرسلان پولیش و نانو پولیش با هزاران طرح متنوع همراه با دکور زنده را به راحتی مشاهده و به طور اقساطی خرید کنید.

سوالات متداول…

سرامیک ها را طی مراحلی صیقلی و یکدست می کنند که به این نوع سرامیک ها سرامیک پولیشی می گویند.

از آنجایی که سرامیک پولیش و نانو پولیش جزئ پرسلان ها هستند بسیار مقاوم هستند و جذب آب کمتری دارد.

چون سرامیک پولیش خیلی مقاوم هستند و براقیت خاصی دارند و فضا را زیبا و بزرگتر نشان می دهند برای مکان های پر رفت و آمد مثل پاساژها و … مورد استفاده قرار می گیرند.

بله شما به راحتی و حتی با شرایط اقساطی می توانید از وب سایت سرام پخش خرید کنید.

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments