پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

فضای-آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

دکوراسیون آشپزخانه

تغییر دکوراسیون آشپزخانه | قلب هر خانه ای آشپزخانه آن خانه است. حالا که بهار نزدیک است، وقت آن رسیده که یک تکان اساسی به دور و برتان دهید و روح تان را با رنگ و بوی تازه ای که به اطراف تان می دهید، تازه کنید. آشپزخانه یکی از اساسی ترین قسمت های خانه است که تاثیر زیادی بر زیبایی خانه دارد. تصور کنید که روزتان را با صرف چای یا قهوه در قلب خانه ای بگذرانید که رنگ و بویش را از سرزندگی و شادابی آشپزخانه اش می گیرد. پس بیایید با هم جان تازه ای به قلب خانه بدهیم. در صورتی که خانم یا آقای خوش سلیقه ای هستید که چیدمان اصلی ترین بخش خانه، یعنی آشپزخانه، برایتان مهم است در این مطلب همراه سرام پخش باشید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

ایده های تغییر دکوراسیون آشپزخانه

به راحتی و با چند ایده ساده می توانید آشپزخانه رویایی تان را بسازید. فقط کمی سلیقه و حوصله به خرج دهید تا زیباترین  و دلنشین ترین تغییر را در آشپزخانه ایجاد کنید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه
کاشی شیشه ایC4CF212 قهوه ای ۵*۵ برند روکارنو
تغییر دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون کاشی شیشه ای C4bl0157 آبی طوسی پازلی برند روکارنو

از پرده ها شروع کنید

زیبایی و آرامش خانه محصول دو اصل فرش و پرده است. پرده آشپزخانه هم یکی از اصلی ترین بخش های آشپزخانه است که می تواند علاوه بر اینکه شکوه خاصی به آشپزخانه بدهد، آن را زیبا و گرم نشان داده و رنگ و بوی تازه ای به آشپزخانه بدهد. اگر پرده های تان تکراری یا قدیمی شده است، می توانید آن ها را تغییر دهید. به این ترتیب هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید، چشم تان به پرده های تازه و نو نوار روشن می شود.

کاشی بین کابینتی ها عوض کنید

معمولا در اکثر آشپزخانه ها دیوارهای آشپزخانه با دیوارهای بین کابینتی یک رنگ متقارن و هماهنگ دارند. شما می توانید به جای عوض کردن کل کاشی های دیوار، که هزینه زیادی برایتان دارد،  کاشی بین کابینتی یا دیوار بین کابینت ها را تغییر دهید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

این قسمت آشپزخانه، دارای ابعاد مشخصی است که می توان آن ها را با کاشی بین کابینتی با طرح های شیک و منحصر به فردی جایگزین کرد. از بهترین انواع کاشی های بین کابینتی، کاشی کابینتی امرتات، زمرد و.. است.

شیرآلات ظرفشویی را تکانی دهید

شیرآلات ظرفشویی خرج زیادی برایتان نمی تراشد. در عوض تاثیر آن در فضای آشپزخانه یک تاثیر فوق العاده است. شیرآلات تنوع زیادی دارند و دست تان را برای انتخاب باز گذاشتند . انواع طرح های جدید و مدل های کلاسیک و زیبا، هر کدام زیبایی خاصی به آشپزخانه می دهند.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

می توانید با ست کردن شیرآلات آشپزخانه به حمام و دستشویی رنگ تازه ای هم به سرویس بهداشتی و حمام بدهید. برندهای شودر، رابو، آویسا و نوبل که در سرام پخش می توانید مشاهده کنید، طرح های خاص و منحصر به فردی از شیرآلات آشپزخانه است.

جانی تازه به سرامیک کف آشپرخانه بدهید

یکی از تاثیرگذارترین قسمت هایی که می تواند رنگ و لعاب متفاوتی به خانه و آشپزخانه دهد، تغییر سرامیک کف است. در این مورد می توانید از سرامیک یا کاشی هایی با طرح پارکت یا سنگ بهره بگیرید که یک تغییر اساسی در آشپزخانه ایجاد می کند. کاشی سرامیک پرنیان یکی از جذاب ترین طرح هایی است که می تواند فضای گرم و زنده ای را در آشپزخانه دلپذیرتان فراهم کند.

تغییر دکوراسیون پذیرایی

نگاهی به دستگیره های کابینت بیندازید

رنگ های طلایی و آلومینیومی و مسی مات بسته به طرح کابینت ها می تواند رنگ زیبا و فوق العاده ای باشد. آن ها را با لوستر، شیرآلات و سایر قسمت های فلزی آشپزخانه مثل دستگیره های یخچال می توانید ست کنید. انتخاب رنگ آن بستگی به سلیقه و چیدمان اشپزخانه تان دارد.

دستی به روی کابینتی بکشید

اگر خیلی وقت است که روی کابینتی ها به یک رنگ ساده بوده و تغییری نکرده و یا دچار خط و خش ناشی از کشیدن وسایل روی آن است، می توانید یک صفحه مکمل و روکابینتی جدید انتخاب کنید که رنگ آن مکمل رنگ کابینت های تان باشد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

بهتر است صفحه ای ضدخش و ضدضربه انتخاب کنید. سنگ مرمر و سنگ گرانیت یکی از زیباترین و کاربردی ترین گزینه ها در این مورد است.

رنگ کابینت ها دلتان را زده؟ عوض کنید

احتمالا تغییر رنگ کابینت ها به صرفه تر از تغییر کلی مدل آن ها باشد. در صورتی که بدنه یا درهای کابینت نیاز به لکه گیری یا تعمیر دارند، می توانید بعد از درست کردن، آن ها را به رنگ مورد علاقه تان دربیاورید. البته در این مورد از یک طراح دکوراسیون مشورت بگیرید تا هزینه و وقت و از همه مهم تر رنگ کابینت های تان به درستی صرف شود.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه

چراغ اشپزخانه تان را روشن کنید

روشنایی آشپزخانه، خانه را دلباز می کند. حتی خود شما هنگام درست کردن غذا، خوردن یا کار کردن در آشپزخانه، در روشنایی کامل، دل تان باز شده و لذت بیشتری می برید. می توانید لوستر را عوض کنید و یا حتی رنگ چراغ های آشپزخانه را به جای آفتابی یا مهتابی مطلق، ترکیبی از این دو به کار ببرید.

از معجزه کاشی تزئینی دیوار غافل نشوید

می توانید کاشی ها را با رنگ کابینت یا پرده ها ست کنید. تا نیمه دیوار، قسمت هایی از آشپزخانه را با کاشی تزئینی همچون برند نادین در سرام پخش تزئین کنید. به این ترتیب یک تغییر و تحول اساسی در فضای آشپزخانه ایجاد می کنید. البته قبل از آن بهتر است از یک طراح مشورت بگیرید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه

برای کم کردن هزینه آشپزخانه، خودتان هم می توانید دست به کار شده و دستی به سر و گوش آشپزخانه بکشید.

شما با کمی مهارت می توانید کابینت ها رنگ کرده، دستگیره های فلزی را تغییر داده و یا حتی سرامیک و کاشی آشپزخانه را نیز خودتان عوض کنید. در این مورد سرام پخش امکانی را برایتان به وجود آورده که بعد از مهارتی که به شما آموزش می دهد، خودتان دستی به کف و دیوارهای آشپزخانه بکشید.

سری به فروشگاه اینترنتی سرام پخش بزنید و انواع کاشی و سرامیک آشپزخانه، شیرآلات آشپزخانه بینید، به شما ایده های نو و تازه می دهد تا خالق زیباترین فضا برای محیط زندگی تان باشید.  تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه امکان پذیر است. فقط کافیست نگاهی به پرده ها، قفسه، کابینت و حتی گلدان هایی بیندازید. که در کنار پنجره قرار دادید.

جمع بندی

با روش های بهینه و به صرفه می توانید فضای آشپزخانه را متحول کنید. از تغییر دکوراسیون و استفاده از وسایل تزئینی گرفته، اضافه کردن گلدان، تغییر پرده تا استفاده از کاشی و سرامیک های منحصر به فرد می تواند آشپزخانه را که قلمروی سرآشپز است، تبدیل به یکی از زیباترین قسمت های خانه کند. برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه می توانید از خدمات سرام پخش استفاده کرده و آشپزخانه رویایی تان را برای سال جدید مهیا کنید. سرام پخش به شما کمک می کند تا رنگ بهار را به آشپزخانه تان داده و نفسی تازه کنید.


اینستاگرام ما را دنبال کن

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments