پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

در این روزها اگر تصمیم گرفته اید در خانه بمانید و زیبایی را به خانه تان بیاورید، سرام پخش باز است و آنلاین به شما خدمت میرساند، کارشناسان سرام پخش می توانند در انتخاب بهتر و سریعتر شما را راهنمایی کنند

آماده ایم، تا محصولات انتخابی شما را در کمترین زمان به دست شما برسانیم و به این ترتیب در جلوگیری از شیوع بیماری بکوشیم. در حالی که در این دوران وانفسا، کرونا بیش از هر زمان دیگری، ما را به اینترنت و خدمات اینترنتی وابسته کرده است، برای سلامت خاطر شما عزیزان هم که شده، بستری را فراهم کردیم تا بدون حضور در مکان های عمومی، بتوانید برای زیبا کردن خانه تان اقدام کنید.

چطور یک کاشی و سرامیک خوب برای خانه انتخاب کنیم؟

زیبایی، استحکام و قیمت مناسب خصوصیاتی ست که کاشی و سرامیک را به یکی از محبوبترین مصالح مصرفی برای ساختمان کرده است. در سالهای اخیر با پیشرفت فناوری مدرن و تغییر در مراحل تولید کاشی، سرامیک باکیفیت تری تولید شده است. کاشی و سرامیک گزینه عالی برای سایر انواع کفپوش و دیوارپوش، نمای داخلی و خارجی ساختمان میباشد.

محصولات کاشی سرامیکی، نسوز هستند، در برابر رطوبت، وزن زیاد، لکه های روغنی بسیار مقاوم می باشند. کاشی و سرامیک بنابر فضایی که نصب می شوند، دسته های متفاوتی دارند: کاشی دیواری ، سرامیک کف ، کاشی آشپزخانه، ، کاشی حمام و دستشویی ، کاشی تزئینی ، کاشی بین کابینتی و … تقسیم می شوند. ابعاد کاشی و سرامیک نیز متفاوت هستند: کاشی موزاییکی، سرامیک حیاطی، سرامیک سایز بزرگ و سرامیک اسلب از محبوبترین سایز کاشی و سرامیک محسوب می شوند. تقسیم بندی کاشی و سرامیک برحسب طرح به دسته های کاشی طرح سنگ، سرامیک طرح پارکت ، کاشی طرح کاغذ دیواری، کاشی طرح فلزی، … می باشد. برای انتخاب بهترین مدل کاشی، تنها کافی است سه سوال اساسی را قبل از خرید از خودتان بپرسید:

• کاشی را برای کدام قسمت از خانه قصد دارید استفاده کنید؟
• بودجه ای که برای خرید کاشی در نظر گرفتید، چقدر است؟
• متراژ انتخابی شما برای استفاده از کاشی در دکوراسیون داخلی منزل چقدر است؟

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

به این ترتیب با دانستن پاسخ این سوالات در هر کجایی از ایران که باشید می‌ توانید باچند کلیک ساده، کاشی و سرامیک مورد نظرتان را انتخاب کنید و محیط خانه را زیبا کنید.

کاشی را برای کدام قسمت از خانه قصد دارید استفاده کنید؟

پاسخ به این سؤال شاید یکی از اساسی ترین سؤالاتی باشد که برای یک منزل زیبا باید از خودتان بپرسید. در صورتی که بدانید دقیقاً قصد دارید برای کدام قسمت خانه از کاشی و سرامیک استفاده کنید، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

پاسخ به این سوال شاید یکی از اساسی ترین سوالاتی باشد که برای یک منزل زیبا باید از خودتان بپرسید. در صورتی که بدانید دقیقا قصد دارید برای کدام قسمت خانه از کاشی و سرامیک استفاده کنید، می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. می خواهید دیوارها را با آن تزئین کنید؟ حمام و دستشویی قصد درخشیدن دارند؟ نیمکت حمام؟کف؟ مسلما کاشی که برای کف حمام استفاده می کنید، با سرامیکی که برای دیوار به کار می برید، متفاوت است.

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

کاشی های موزاییکی در شکل مربع و مستطیل هستند. برای کف حمام و توالت، استفاده از این کاشی ها، نیاز به یک سلیقه و دید مدرن می خواهد تا کاری با محیط کند که فضای لوکسی را تجربه کند. تمیز کردن آن آسان است و بخاطر بندهایی که در میان شان قرار دارد، از سر خوردن شما جلوگیری می کند.

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

برای کفپوش نیز کاشی های چینی انتخاب مناسبی است. این کاشی ها مقاومت بالایی دارد که ضد آب بوده و در فضاهای بیرونی نیز می توانید از آن ها بهره بگیرید.

برای فضاهای مرطوب، استفاده از کاشی سرامیکی گزینه مناسبی است. چرا که علاوه بر راحت تمیز شدن، ضدآب و مقاوم است. رنگ آمیزی و طرح های متفاوتی که در آن ها وجود دارد، گزینه زیادی از طرح های متنوع در اختیارتان قرار می دهد. نمونه کاشی سرامیکی را در سایت سرام پخش در طرح و رنگ متفاوت می توانید مشاهده کنید.

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
سرامیک آرمان کرم ۶۰*۶۰ کاشی درسا
سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
سرامیک پارمیدا کرم ۶۰*۶۰ برج
سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
سرامیک پرسلان سلنا ۱ قهوه ای ۶۰*۶۰ کاشی نوین سرام-نانو پولیش
سرام پخش انتخابی متفاوت برای خرید کاشی و سرامیک
کاشی باتومی بیچ طوسی ۳۰*۳۰ طلاسرام

سرامیک های طرح سنگ و چوب را از دست ندهید. با توجه به طرح و رنگ زیبایی که دارند، یک الگوی فوق العاده را می تواند در کف و دیوارها به وجود بیاورد. معمولا کاشی های بزرگتر راحت تر از کاشی های کوچک تر نصب می شوند. در صورتی که خودتان کار نصب آن ها را برعهده گرفتید، به لبه ها دقت کنید تا ریختن دوغاب راحت تر انجام شود.

چه میزان بودجه ای را برای خرید کاشی اختصاص دادید؟

کاشی و سرامیک با توجه به تنوع و طرح های گسترده ای که دارند، رنج قیمت متفاوتی را نیز همراه خود آوردند تا شما بتوانید انتخاب های جذاب تری داشته باشید. در این زمینه کارشناسان سرام پخش آماده راهنمایی شما عزیزان هستند. فرقی نمی کند کجای ایران هستید، با چند کلیک ساده می توانید از مشاوره کارشناسان سرام پخش استفاده کنید.

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

متراژ انتخابی شما برای استفاده از کاشی در دکوراسیون داخلی منزل چقدر است؟

اغلب کاشی ها با توجه به استانداردی که برایشان تعریف شده به دسته های مختلف تشکیل شدند. کافیست سایت سرام پخش را باز کنید تا با توجه به رنگ یا کاربرد و یا طرح، نوع مورد نظرتان را انتخاب کنید.

بنابراین با توجه به میزان رفت و آمد، مقاومت کاشی نیز متفاوت است. مسلما کاشی که برای بالکن انتخاب می کنید، با کاشی که قرار است کف حیاط را با آن تزئین کنید، مقاومت متفاوتی دارند. می توانید به عنوان تنوع، بخشی از خانه را سنگ و بخشی دیگر را چوب کار کنید تا جذابیت آن چندین برابر شود و چیز متفاوتی از آب دربیاید.

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید | این روزها که کرونا همه ما را خانه نشین کرده است، بهترین فرصت برای زیبا کردن و جلوه بخشیدن به منزل است. نگران نباشید، تنها کافیست با چند کلیک، وارد فروشگاه آنلاین سرام پخش شوید و بصورت آنلاین خرید خود را انجام دهید. نه تنها شما میتوانید کاشی و سرامیک مورد نیاز خود را بصورت آنلاین خریداری نمایید، بلکه انواع شیرآلات ساختمانی ، چینی بهداشتی ، ابزار نصب سرامیک و اکسسوری های ساختمانی را براحتی و با چند کلیک خریداری نمایید و از مشاوره کارشناسان سرام پخش برای خرید بهتر خود استفاده نمایید.

ما ایرانی ها از قدیم، به گرمای فضای خانه اهمیت ویژه ای می دادیم. این را می توان از همان خانه های کاهگلی و بساط کرسی با کاشی های قدیمی دیروز تا فضای لوکس و مدرن امروزی احساس کرد. اگر همچنان می خواهید محیطی که در آن زندگی یا کار می کنید، درخشش متمایز و جذابی به خود بگیرد، سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید و آماده زیبا کردن محیط اطراف و نگاه زیبایتان باشید.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
موزاییک لبه دار طوسی ۴۰*۴۰ سنگامیک
سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
موزاییک خورشیدی صورتی ۴۰*۴۰ سنگامیک
سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید
موزاییک ماهتاب زرد ۴۰*۴۰ سنگامیک
سرام پخش باز است تا شما در خانه بمانید تا شما در خانه بمانید
موزاییک A41 سفید ۴۰*۴۰ سنگامیک

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments