پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

خلق رویایی شگفت‌انگیز در بهاری تازه

خلق رویایی شگفت‌انگیز در بهاری تازه

خلق رویایی شگفت‌انگیز در بهاری تازه

خلق رویایی شگفت‌انگیز در بهاری تازه

در این روزها که تصمیم گرفته‌اید در خانه بمانید و سال نو را در کنار خانواده با زیبایی‌های قبل و بعدش رقم بزنید. سرام‌پخش برای شما پیشنهاداتی دارد تا بتوانید این شادی و طراوت را دو چندان کنید. این روزها تنها فرصتی نیست که بتوان درکی تازه از حریم خصوصی داشت و شما در کنار خانواده در آرامش کامل زیبایی و شادی را رقم می‌زنید. با ما همراه باشید…

خانه‌تکانی

این روزها که نزدیک به روزهای بهاری و شکوفا شدن گل‌ها می‌باشد و فصل تازه‌ای در زندگی رقم خواهد خورد، پس ما هم در این زمان می‌توانیم گرد و غبار از خانه‌ها تمیز کنیم و حتی با تغییر دکوراسیون و رنگ محیط داخلی حس نشاط و زیبایی رابرای خود و خانواده خود که در این روزها روحیه‌بخش خواهد بود، ایجاد کنیم.

خلق رویایی شگفت‌انگیز در بهاری تازه

سرگرمی‌های کودکانه

این روزها فرصتی می‌تواند باشد تا در خانه با کودکان بازی کودکانه را باز تکرارش کنیم. کودکان ما این روزها بیشتر در خانه و در کنار ما هستند و این روزها می‌تواند نقش بسیار فراوانی در آموزش صبر و شکیبایی و همدلی و دوستی و … به کودکان ما باشد و در کنار آن می‌توانیم با سرگرمی‌های کودکانه شادی را برایشان به ارمغان آوریم.

فیلم دیدن و مطالعه کردن

گاهی اوقات وقتی در این شرایط قرار می‌گیریم و نیاز به همدلی همه ما برای آرامش بیشتر و رسیدن به نقطه امن می‌باشد، لازم است تا با فیلم و کتاب تجربه‌های بهتری در زندگی به دست آوریم و یا شاید با مطالعه و تماشای فیلم بتوانیم سفری به آن داشته باشیم. در این روزها پیشنهاد می‌کنیم در کسب و کار خود نیز بیشتر مطالعه کنید تا شرایط و استراتژِ‌های بهتری را برای آینده‌ای بهتر در نظر بگیرید.

خلق رویایی شگفت‌انگیز در بهاری تازه

مروری بر آلبوم خانوادگی

عید امسال سفر نمی‌رویم، دید و بازدید نمی‌کنیم اما خانه‌تکانی که می‌کنیم! شاید در این منوال به آلبوم عکس‌های خانوادگی بر بخوریم. در گذشته حتی برای آلبوم‌های عکس هم حرمت بیشتری قائل بودند؛ این را همیشه مادربزرگ‌ها می‌گویند. منظورشان همان آلبوم‌هایی است که نوه‌ها را دور هم جمع می‌کرد تا سراغ شباهت‌های ظاهری‌شان با نسل‌های گذشته را از روی عکس‌ها بگیرند. اما این روزها دیگر آلبوم‌ها و قاب‌های عکس مثل گذشته در خانه‌های‌مان حضور ندارند و خیلی بعید است در میان انبوه عکس‌هایی که با موبایل گرفته‌ایم عکسی را چاپ کرده باشیم. دیدن آلبوم عکس و فیلم‌های قدیمی خانوادگی باعث میشه که حتی بعضی از عکس‌هایی که چاپ نکردیم رو انتخاب کنیم، تا در اولین فرصت بعد از بهتر شدن شرایط چاپ‌شون کنیم.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments