پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

تغییر دکوراسیون بهاری

تغییر دکوراسیون بهاری

تغییر دکوراسیون بهاری

تغییر دکوراسیون بهاری ؛ با کمترین هزینه دکوراسیون منزلتان را عوض کنید!

 

به ظاهر خانه تان زندگی ببخشید

در بهار همه چیز مجدداً عوض می شوند. بعد از ماه ها سرما و هوای کسل کننده، فصل بهار بهانه خوبی برای تابش نور در خانه تان و استقبال از فصل جدید است. اگر می خواهید دکوراسیون خانه تان بدون تغییرات شدید عوض شود، سرام پخش ۱۵ ایده آسان برای این تغییرات را در مطلب” با کمترین هزینه دکوراسیون منزلتان را عوض کنید! ” به شما ارائه می دهد.

 

در رنگ های روشن بدرخشید

بهار زمان تولد دوباره و تجدید حیات در محیط زندگی شماست، پس سعی کنید در فضای داخلی خود همین را انعکاس دهید در مقابل رنگ های تیره که ظاهر و احساس زمستانی ایجاد می کنند، رنگ های پاستیلی و نئونی ایده ای جسورانه و جذاب محسوب می شوند. حتی می توانید صندلی یا میزهای چوبی قدیمی تان را به رنگ سبز تغییر دهید.

تغییر دکوراسیون بهاری

گل آرایی

یکی از ساده ترین راه ها برای تغییر ظاهر هر فضایی، اضافه کردن گل های بهاری و تازه است. از گل های نوروزی مثل سنبل و لاله گرفته تا گل های دارویی و حتی درختچه هایی مانند اکالیپتوس، همه و همه ی آن ها را می توانید در فضای داخلی خانه تان استفاده کنید. گل آرایی کار بسیار ساده ایست و در هر فضایی قابل اجراست. در میان مبلمان، روی میز و کنار پنجره و پیشخوان آشپزخانه مکان هایی فوق العاده برای اضافه کردن چند دسته گل هستند.

تغییر دکوراسیون بهاری

استفاده از پارچه های سبک تر

پارچه های خز سنگین و روتختی های پشمی را جمع کنید و جای آن را به پارچه های سبک تر مانند پنبه یا کتان بدهید. همانطور که این اتاق خواب سبک و مطبوع از ثابت می کند، رنگ های خنثی و واضح می توانند اتاق را بزرگتر و روشن تر جلوه دهند. استفاده از روتختی و ملافه های با تناژ سفید یا کرم می توانند روشی دوست داشتنی و ارزان قیمت برای روشن تر جلوه دادن و در عین حال خنثی کردن فضای شما باشند.

تغییر دکوراسیون بهاری

فضای سبز ایجاد کنید

اگر گیاهان شما در زمستان خشک شدند، می توانید دوباره شروع به کاشتن گیاهان جدیدی بکنید. گهداری از گیاهان در هوای تازه و نور متعادل بهاری کار سختی نیست. البته قبل از خرید، فضایی با نور مناسب در خانه ایجاد کنید تا از زنده ماندن گیاهان تا بهار سال آینده مطمئن شوید.

 

سالِ نو، اتاقِ نو

رنگ کاری کل خانه وقتگیر و هزینه بَر است. اما رنگ کردن سالن پذیرایی در یک آخر هفته انجام خواهد شد. همانطور که در عکس مشاهده می کنید، رنگ سبز با وجود اینکه روشن نیست اما سالن پذیرایی را به فضایی دلنشین تبدیل کرده است. سبز رنگ جوانی و تولد مجدد محسوب می شود و و برای استقبال از فصل بهار انتخاب بسیار خوبی ست.

تغییر دکوراسیون بهاری

بالشت ها را زیاد کنید!

به دنبال یک تغییر آسان و با سرعت در اتاق خوابتان هستید؟ خیلی زود روتختی و بالشت ها را عوض کنید!

بالشت و کوسن ببا طرح های جدید و تازه می تواند چهره ی اتاقتان را کاملا عوض کند. این شاید قانون قدیمی باشد اما تعویض منسوجات راهی عالی برای ایجاد یک اتاق خواب کاملا نو و جدید است.

 

شمع ها را عوض کنید

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که عاشق گذاشتن شمع در سفره هفت سین هستید، با تازه شدن سال جدید، شمع ها را هم عوض کنید. شمع های مناسب برای فصل بهار شمع هایی با عطر گل یا مرکبات هستند.

تغییر دکوراسیون بهاری

اضافه کردن سبدهای تزئینی

اکثر ما حداقل یکبار قبل از سال نو، خانه تکانی می کنیم. اضافه کردن یک یا دو سبد راه عالی برای کاهش شلوغی ها و نظم دادن به اتاق است. یک سبد حصیری بافته شده لوازم جانبی، مثل پتو و اسباب بازی های ریخته شده در اتاق را جمع کرده و در عین حال شیک و تمیز به نظر برسد.

 

دکوراسیون حیاط یا بالکن خود را احیا کنید

حتی اگر نمی توانید کل دکوراسیون حیاط یا بالکن خود را تعویض کنید، عوض کردن یا جابجایی صندلی یا میز یک راه عالی برای تازه کردن ظاهر فضاست. هرچند که این فضای کوچک بسیارساده باشد، باز هم افزودن کوسن های رنگی و وسایل تزینی راهی جالب و مناسب برای استقبال از سال نو محسوب می شود.

تغییر دکوراسیون بهاری

تعویض تابلوهای قدیمی

بهترین راه برای عوض کردن ظاهر دیوارهای اتاق عوض کردن تابلوهای قدیمی ست. چند قطعه هنری یا قاب عکس در سراسر خانه راهی برای تازگی و نشاط فضای خانه شماست.

 

وسایلِ جدید در آشپزخانه

یکی دیگر از تغییر فوق العاده آسانی که می توانید در فصل بهار انجام دهید، اضافه کردن مجموعه ای کوچک از ظروف و فنجان به آشپزخانه شماست. ظروف سرامیکی و سفید و ساده روند جذابی برای سال نو هستند.

 

پرده ها را عوض کنید

اگرچه تعویض نمای کاغذ دیواری خانه، کاری فوق العاده زیباست و چهره کل فضا را تغییر می دهد. اما تعویض پرده ها هم به همان اندازه بر دکوراسیون خانه تاثیرگذار خواهد بود. تغییر پرده ها روشی ساده و آسان است که گویی کل فضای خانتان را عوض کرده اید.

 

 

وقتشه که خودت دست به کار بشی

از تعویض دستگیره های کمد و کابینت های آشپزخانه گرفته تا نصب کاشی های بین کابینتی، این ها کارهایی ست که می توانید کل ظاهر آشپزخانه یا اتاق تان را نو کنید. تمامی این کارها را می توانید طی مدت زمان کمی و خودتان به تنهایی انجام دهید. تنها کافیست از فروشگاه سرام پخش دیدن کنید. در فروشگاه سرام پخش کاشی های متعدد و جذابی برای فضای بین کابینت ها به شما ارائه خواهد داد.

 

تغییر دکوراسیون بهاری

روشنایی هرچه بیشتر

فصل بهار بهانه خوبی برای جایگزینی وسایل کهنه با وسایل مدرن است. همه ما عاشق لوستر هستیم و می دانیم ظاهر لوستر تا چه حد بر ظاهر سال پذیرایی را تغییر می دهد و به عنوان یک نقطه کانونی عمل می کند. تعویض چنین وسایل ساده ای حتی برای یک فرد مبتدی آسان است و راهی عالی برای عوض کردن چهره سالن در مدت زمان کم است.

 

چاپ های عکس های مورد علاقه

حتی اگر نمی توانید امسال به تعطیلات نوروزی بروید اما می توانید با چاپ مکان های مورد علاقتان، یاد و خاطره آن ها را گرامی بدارید. گوشه های کوچک و دنج خانه، مکان هایی فوق العاده برای نصب چنین عکس هایی هستند.

 

ورودی خانه

در فنگشویی، ورودی خانه مهمترین تاثیر را در حس و حال افراد می گذارد. ورودی خانه تان را به فضایی شاد و مدرن تبدیل کنید. این کار را می توانید با گذاشتن گلدان، افزدون قاب یا آینه های رنگی و جذاب و یا عوض کردن فروش ورودی انجام دهید.

تغییر دکوراسیون بهاری

 

 

تهیه و تنظیم توسط تیم تولید محتوا سرام پخش


 

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments