پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهکاری برای داشتن منزل بزرگتر

منزل بزرگتر

راهکاری برای داشتن منزل بزرگتر

چطور با دکوراسیون فضای بازتری ایجاد کنیم؟

خانه یکی از بزرگترین نیازهای جامعه ‌بشری، از ابتدا تا به حال بوده است و مردم ایران درگذشته با توجه به فرهنگ و اقلیم و مصالح بوم‌ آورد و … برای ساخت خانه اقدام می‌کردند و منزل بزرگتر دغدغه همه بوده است. درگذشته به دلیل اینکه زمین قیمت زیادی نداشت، خانه‌های‌ ویلایی و حیاط ‌دار کم نبود و عموما فضاهای مختلف خانه متراژ مناسبی داشتند و به مرور خانه‌های حیاط‌دار جای خودش را به آپارتمان های قوطی ‌کبریتی و به اصطلاح نقلی داد و امروزه همه دوست دارند تا بدانند چطور با دکوراسیون مناسب میتوان منزل بزرگتر داشت.

منزل بزرگتر

حال باتوجه به ابعاد محدود واحد مسکونی ، طراحی واحد باید کاملا هوشمندانه باشد ما در این مقاله راهکار های مناسبی را  برای داشتن یک منزل بزرگتر برای شما عزیزان ارائه میکنیم. 

دیوار های غیر باربر محدود باشد و از عنصر نور باید بیشترین استفاده را برد تا فضای واحد دلباز تر و بزرگ جلوه کند و منزل بزرگتر بنظر برسد و قالب رنگ بندی داخلی ساختمان باید عموما رنگ روشن باشد تا فضا بزرگ‌تر دیده ‌شود که رنگ‌بندی کفسازی ، دیوار ، کاشی آشپزخانه را شامل می‌شود.

اگر از رنگ روشن برای دکوراسیون داخلی خود استفاده می‌کنید از رنگ خنثی غافل نشوید با این کار از یکنواختی فضا جلوگیری می‌شود و جلوه خاصی به فضا می‌بخشد البته دقت داشته باشید که به‌ کاربردن رنگ تیره در دکوراسیون خانه‌ های‌ کوچک، فضای خانه به طرز قابل چشم‌گیری کوچکتر دیده می‌شود.

رنگ های تیره در کف، فضا را فشرده نشان می‌دهند و بر روحیه افرادی که در این فضا هستند، تاثیر خوبی ندارد و استفاده از رنگ‌های تیره و یا ترکیبی برای خانه‌هایی با متراژ خیلی بزرگ کاربرد بیشتری دارد.

منزل بزرگتر

برای فضای کوچک‌تر می‌توان از سرامیک‌‌هایی با ابعاد بزرگ یا کشیده استفاده کرد چرا که به فضا عمق می‌دهند و در بزرگ‌تر نشان دادن فضا تاثیر بسزایی دارند.
بهتر است از سرامیک‌‌هایی با طراحی شلوغ استفاده نکنیم، این طرح‌‌ها باعث خستگی چشم می‌شودو فضا راکوچک‌ تر نشان می‌دهند.

معمولا رنگ‌های متنوع و شلوغ باعث بر هم خوردن آرامش می‌شوند که بهتر است برای آرامش و بهبود عملکرد مغز و جلوگیری از دلزدگی، از سرامیک‌‌هایی با رنگ‌‌های ملایم و خنثی انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که بکاربردن یک رنگ (به طورمثال رنگ سفید) ،دکوراسیون داخلی را یکنواخت و بی‌ روح جلوه میدهد و به‌مرور زمان فضای خسته کننده ای را خواهید داشت و استفاده از سرامیک‌ هایی که طرح سنگ هستند به شکل قابل توجهی مانع چنین مشکلی می‌شود و به دکوراسیون کف جلوه خاصی می‌بخشد.

در مجموع این نکات می تواند به شما کمک کند تا منزل بزرگتر داشته باشید و اینکه شرکت سرام‌ پخش ،مجموعه‌ای از معتبرترین برندهای‌ صادراتی برای دکوراسیون سرامیک ‌کف جهت خرید آنلاین سرامیک و کاشی فراهم کرده‌ است.

حالا باتوجه به اهمیت رنگ کاشی و سرامیک منزل و تاثیر آن در دکوراسیون ‌داخلی باید توجه داشته باشیم که چه برندی با چه مشخصاتی را تهیه کنیم.

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments