پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

رنگ‌ها احساس‌ها را به بازی می‌گیرند

خانه و تاثیر طرح و رنگ بر سلامت روانی و عاطفی انسان

رنگ‌ها احساس‌ها را به بازی می‌گیرند

وقتی رنگ‌ها احساس‌ها را به بازی می‌گیرند

شاید بیش از هر چیزی، این رنگ‌ها هستند که شما را شیفته‌ی خود می‌کنند. رنگ‌هایی که احساسات نهفته در اعماق قلب‌تان را به غلیان درآورده و شما را مات و مبهوت جذابیت انکار ناپذیر خود می‌کنند.

هر چند این روزها به لطف ابزارهای گوناگون، رنگ‌ها نیز در تصاویر، درخشش و زیبایی دیگری یافته‌اند، اما نمی‌توان منکر جلوه و شکوه بی بدیل آنها در قلب طبیعت بود. کافی است به سبزی برگ‌های باران خورده، درخشش گلبرگ‌های لطیف گل و آبی دلنواز آسمان نگاه کنیم. بله، شاید تنها باید به عمق آب‌های فیروزه‌ای رنگ، به رنگ زرگون خوشه‌های گندم، به فلس‌های هزار رنگ ماهی، به بوم پر از نقش و نگار بال پروانه و هزاران حیات کوچک و بزرگ اطراف‌مان، کمی دقیق‌تر بنگریم. همه‌ی ما از حضور در طبیعت لذت می‌بریم. هر چند شاید همان چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه زیر سایه درختان، سهم اندک ما از افسون طبیعت باشد.

رنگ‌ها چه نقشی در زندگی ما ایفا می‌کنند؟ چطور می‌توان زندگی را برای خود زیباتر کرد؟ رنگ‌ها چه تاثیری در انتخاب و خرید ما دارند؟

حتما در خرید به رنگ محصول مورد نظر خود توجه کرده‌اید. حتما هر رنگ برای شما تداعی‌کننده یک رایحه و حس باشد! شاید بتوان گفت که رنگ‌ها، روزها را برای ما دگرگون می‌کنند. شروع تماشای رنگ را می‌توان از درون خانه و از هنگام بیدار شدن، وقتی که نور نورخورشید از میان پرده‌های اتاق شما لایه‌ای برای نفوذ پیدا کرده و چشمان شما را برای شروع روزی تازه مالش می‌دهد.

رنگ‌ها احساس‌ها را به بازی می‌گیرند

کاشی و سرامیک سرام پخش

خرید کاشی و سرامیک بر اساس رنگ

متنوع ترین طرح های جدید کاشی و سرامیک با رنگ های مختلف را با قیمت عالی و با شرایط قسطی از سرام پخش خرید نمایید.

شما می‌توانید از همان لحظه با تابش نور به هر شیء زیبایی را درک کنید. زیبایی را با گردش در اتاق و راهروها و سالن و حتی نشستن در آشپزخانه برای نوشیدن و صبحانه خوردن بیشتر ‌بینید، شاید همان رنگ کاشی دیوار و کف شما که با رنگ‌ها و طرح‌های متفاوت، زیبایی را در هر لحظه برای شما به ارمغان آورده‌اند. شما می‌توانید خالق این زیبایی و تداعی‌کننده حسی بسیار زیباتر برای خود و دیگران باشید. همواره از دیرباز برای تولید کاشی و سرامیک از طرح و رنگ که نقش بسزایی در بیان احساسات داشته‌اند رواج بوده است و امروزه با پیشرفت تکنولوژی می‌توان این طرح و رنگ را که تداعی‌کننده لحظات خاصی برای ما هستند را روی کاشی و سرامیک دید. کاشی و سرامیک‌ها در خانه و یا محیط کارتان می‌توانند طبیعت دیگر از زمین را برای شما به ارمغان آورند.

 

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۱

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments