پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چطور از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنیم؟

چطور از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنیم؟

چطور از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنیم ؟رنگ آبی، طیف‌های گسترده‌ای دارد و این بدان معنی است که شما می‌توانید طرح‌هایی جذاب با انتخاب رنگ مناسب برای خانه خود ایجاد کنید. این طرح‌ها هم می‌توانند ساده باشند و هم مدرن.

چطور از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنیم

 

حمام

رنگ آبی از زمان بسیار قدیم، یک رنگ کلاسیک برای استفاده در حمام بوده است. حمامی که به رنگ آبی درمی‌آید بیشتر تسکین دهنده بوده و یادآور دریا و آسمان در خاطر انسان می‌شود.  استفاده از این رنگ موجب می‌شود که ما همواره به پاکیزگی و نظم موجود در محیط حمام فکر کنیم. به همین دلیل است که حمام آبی رنگ انتخابی مناسب به شمار می‌رود.

هال و پذیرایی

اتاق پذیرایی بدلیل اینکه مورد استفاده برای سایر اعضای خانه است، از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ آبی از رنگ‌های جذاب و عالی محسوب می‌شود و تن‌های مختلفی از تیره تا روشن و ترکیبی را دارا می‌باشد که در اتاق پذیرایی به دلیل القاء حس آرامش همواره مورد توجه و استقبال قرار می‌گیرد. با این که خود رنگ آبی جزء رنگ‌های سرد قلمداد می‌شود اما درجه این سردی در تن‌های مختلف آبی متمایز و متفاوت است.

چطور از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنیم

آشپزخانه

عده زیادی بر این باورند که آشپزخانه حکم روح خانه را دارد. برای طراحی و دیزاین آشپزخانه باید رویه‌ای را در پیش بگیریم که به پرورش بهتر جسم و روح ما کمک کند. قطعا رنگ آبی کاشی یک نقطه کانونی در دکوراسیون شما خواهد بود، با این کار دیگر رنگ‌های مختلف در آشپزخانه شما برای دیده شدن با هم نمی‌جنگ‌اند.

چطور از رنگ آبی در خانه خود استفاده کنیم؟

رنگ‌های سرد مثل آبی و سبز برای آشپزخانه استفاده می‌شود تا مانع از پرخوری افراد شود.

 

شما می‌توانید برای خرید محصولات کاشی و سرامیک و دکوراسیون به سایت سرام پخش مراجعه کنید.

 

 

اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments