پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود | صنعت کاشی و سرامیک ایران در سال ۲۰۱۹ در بین بزرگترین تولیدکنندگان جهانی رتبه هفتم را کسب کرده است. اگرچه پیش بینی ها برای سال ۲۰۲۱ بسیار دشوار است اما هیچ شکی در این نیست که این صنعت با داشتن ۱۴۷ کارخانه همچنان جزء کشورهای تولیدکننگان برتر محسوب می­شود. اما سوالی که پیش می آید این است که مصرف کننده ایرانی تا چه اندازه با این بازار جذاب و پویا آشنایی دارد؟ چقدر از کم و کیف برندهای ایرانی با خبر است؟ و چقدر به این هنر اصیل و پربار اهمیت می دهد؟

ورود صنعت کاشی و سرامیک ، با قدرت به بازار آنلاین

فرهنگ خرید اینترنتی و اشتیاق کاربران و مشتریان به دستیابی به دریایی از اطلاعات برای هر محصول، روش های بازاریابی و فروش کالا و خدمات را به کل عوض کرده است تا جایی که اگر امروز مغازه ای بدون سایت یا پیج اینستاگرامی ببینم، قطعا متعجب خواهیم شد. یکی از اشکالات عمده تولیدکنندگان و بازاریابان سنتی صنعت کاشی ایران نیز همین عدم حضور پر رنگ آن ها به بازار آنلاین می باشد.

البته دلیل واضح و مانع بزرگی هم سر راه وجود دارد: نسبت وزن به قیمت کاشی و سرامیک می باشد؛ به طوری که گاهی به دلیل همین نسبت بالا، هزینه ارسال کاشی و سرامیک نسبت به خود محصول بالاتر می رود!

این مشکل توسط عده ای از جوانان خوش فکر ایرانی رفع شده و هم اکنون شاهد فروشگاه های آنلاینی هستیم که شبانه روز در زمینه آگاهی دادن به مشتریان، شفافیت در قیمت ها و راحتتر کردن کار فروشندگان خرد این صنعت تلاش می کنند.

قطعا انواع پلتفرم آنلاین خرید و فروش کاشی سرامیک بیش از هر زمان دیگری در فضای مجازی وجود دارند که یکی از قدرتمندترین و تخصصی ترین آنها در این حوزه فروشگاه آنلاین کاشی سرامیک  یعنی فروشگاه سرام پخش می باشد. اما چگونه این فروشگاه توانسته در فروش آنلاین کاشی سرامیک بدرخشد؟

پاسخ در این جاست:

«تلفیق تکنولوژی و بازاریابی صنعت کاشی در سرام پخش»

هدف اصلی سرام پخش خلقِ بستری ساده و بدون نیاز به آموزش یا تخصص در حوزه خرید کاشی و سرامیک می باشد. این بستر به شما اجازه می دهد تا بدون اتلاف وقت و بدون صرف هزینه گزاف، کاشی و سرامیک مورد نظرتان را از نزدیک ترین فروشنده به محل زندگی تان یا محل پروژه ساختمانی تهیه کنید.

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود
سرامیک موزاییک ۱۱ مات ابریشمی ۶۰*۶۰ کاشی نگین
سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود
سرامیک اوسر صدفی ۶۰*۶۰ کاشی پرسپولیس
سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود
سرامیک تیره صنوبر۱۱۱ قهوه ای ۶۰*۶۰ برج

تا به اینجا، سرام پخش مانند همه ی فروشگاه های آنلاین کار می کند، اما مزیت اصلی این فروشگاه در ویژگی هایی ست که در داخل این فروشگاه نهفته است.در ادامه می خوانید که :

چه ویژگی هایی سرام پخش را از بقیه فروشگاه های اینترنتی متمایز می کند؟

۱ – ساده ترین روش انتخاب و خرید آنلاین کاشی و سرامیک

اگر سَری به فروشگاه سرام پخش بزنید این جمله خواهید شد: «سرام پخش تنها یک فروشگاه آنلاین فروش کاشی و سرامیک نیست.»

بخش بندی انواع کاشی سرامیک و پرسلان به کاربری های مختلف، رنگ، طرح و حتی اندازه های متنوع، گشت و گذار و انتخاب کاربران را راحت تر خواهد کرد. اگر در هر مرحله ای از انتخاب و خرید کاشی و سرامیک، نیاز به مشورت و همفکری با فردی با تجربه داشتید، کارشناسان سرام پخش همراه شما هستند.

۲ – حداقل ریسک خرید اینترنتی کاشی و سرامیک با سرام پخش

بدیهی است که حتی برای خرید اینترنتی یک آبنبات هم نیاز به اطلاعات دارید! وقتی پای خرید مصالح ساختمانی وسط می آید، اکثر ما ترس نهفته ای از خرید اشتباه یا انتخاب محصولی بدون کیفیت داریم. خدماتی که در سرام پخش وجود دارد مثل وجود اطلاعات و مشخصات فنی مفصل، راهنمایی هایی که کاربری کاشی و سرامیک را مدام یاددآوری می کند، وجود دکور زنده محصولات و همینطور امکان دریافت نمونه رایگان می توانید به انتخابتان در سرام پخش اعتماد کنید.

به عنوان مثال برای اطمینان از خرید کاشی آشپزخانه با انبوهی از اطلاعات مفید در داخل سایت و خدمات محلی مواجه هستید: در صفحه هر محصول، مشخصات فنی و امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر وجود دارد. عکس ها واضح، شفاف و با کیفیت هستند و امکان مقایسه محصولات با یکدیگر وجود دارد.

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود

در صورتی که نیاز به مشاهده فیزیکی می توانید درخواست ارسال نمونه رایگان را ثبت کنید و در سایت سرام پخش نزدیک ترین فروشگاه به شما که این محصول را موجود دارد، مشاهده کنید.

۳ – امکان محاسبه متراژ کاشی موردنیازتان و برآورد تقریبی از هزینه ها

فرض کنید که قصد خرید سرامیک کف  به صورت آنلاین برای سالن پذیرایی را دارید، تمام مدل ها را مقایسه می کنید و محصول مورد نظرتان را انتخاب می کنید، خان مرحله آخر یعنی محاسبه دقیقی از تعداد سرامیک ها به راحتی می تواند شما را از میان بردارد! هیچ کس دوست ندارد در انباری خانه اش انبوهی از کارتن های کاشی را نگهداری کند یا برعکس آن، کم بودن سرامیک ها به معنی خرید مجدد، طولانی شدن روند کاشی کاری و پرداخت مجدد هزینه های حمل و نقل است.

سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود

در هیچ زمان دیگر با سرام پخش، محاسبه متراژ کاشی موردنیازتان تا این اندازه راحت نبوده است! شما تنها با داشتن طول و عرض فضا می توانید مقدار کارتن و هزینه تقریبی هر کاشی سرامیک را رایگان محاسبه کنید.

توسعه اینترنت و مزایایی بی شماری که خرید آنلاین در به همراه دارد، سبک و سیاق خرید ما را به کلی متحول کرده است. همانطور که پیش بینی می شد با ورود صنعت کاشی و سرامیک ایران به بازار آنلاین، نه تنها بازار داخلی بلکه بازارهای بین المللی را هم دستخوش تغییر شدند. یکی از خبرهای خوب این روزها «ثبت بزرگترین صادرات قرن مصالح ساختمانی به قطر در فروشگاه سرام پخش» است که نوید می دهد که سرام پخش با قدرت وارد بازار آنلاین می شود.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments