پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه(۲)

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه(۲)

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه که میتواند  توجه مهمانان شما را به خود جلب کند(قسمت دوم)

 

قبلا در مطلبی برای شما توضیح داده ایم که کاشی های backsplash چیست؟و همچنین در قسمت اول طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه چند نمونه کاشی برای backsplash به شما معرفی کردیم.

ساده ترین روش و در عین حال  مطمئن برای ایجاد طرحی که هم وابستگی زیادی به زمان نداشته باشد و هم بتوان آن را شخصی نصب کرد کاشی های مستطیلی شکل است(subway tile). با این کاشی ها می توانید با پیچیده کردن نحوه چیدمان آنها ظاهر جذابی را برای backplash در آشپزخانه ایجاد کنیم و آن را برای سال های متمادی نگهداری کرد.

 

با استفاده از گزینه های مختلف کاشی میتوانید الگویی خلاقانه و متناسب با محیط خانه خود بسازید.

•  نگاه به ابعاد احساسی طرح (dimensional feels)

استفاده از کاشی های سه بعدی  برای بخش backsplash آشپزخانه با تناژ رنگی معتدل میتواند فضای زیبایی در آشپزخانه به وجود آورد. این کاشی ها به عنوان نقطه کانونی و شروع یک طراحی بزرگتر به شمار می­روند، این طراحی می­تواند با نصب قفسه های متقارن  در دو طرف روی کاشی های تکمیل و جذاب تر شود.

 

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

 

گذشته از ظاهر برجسته این دسته از کاشی ها، کاشی های سه بعدی میتوانند طرح های اضافه تری را نیز ایجاد کرده و عناصر مختلفی را به خود جلب کنند همچنین این توانایی را دارند که به راحتی یک فضای قابل تغییر(دگرگون شونده) را ایجاد نمایند. بیشتر این کاشی ها دارای بافت هایی قابل لمس هستند که خطوط آنها قابل رویت است و به طراح کلی فضا کمک به سزایی میکند.

تمامی موارد فوق در کنار هم میتوانند گزینه عالی برای یک طراحی سطح بالا به شمار روند.

•  طرح های خلاقانه و جسورانه

یک راه برای عمق دادن به ظاهر کاشی های دیوار آشپزخانه استفاده از کاشی های آبی- خاکستری در ترکسیب با سنگ است که میتواند به طراحی کلی شما اضافه شود. تغییرات ظریف در نورپردازی و سایه دادن به به بقیه وسایل خانه نیز یک ویژگی منحصر به فرد است که در نمای کلی محیط ایجاد می­شود.

 

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

 

کاشی های سفالی و دست ساز به دلیل زیبایی های طبیعی  میتوانند طرح های خلاق و الگوهای جسورانه ای را ایجاد کنند.  این نوع کاشی ها با داشتن یک پالت رنگ گسترده و بافت های متنوع می­توانند احساس خوبی را در مخاطب اجاد نمایند.

 

•  لمس طرح های لوکس

فضایی که در تصویر زیر میبینید به دلیل استفاده از روکش سنگ مرمر و همینطور روکش برنجی کمی از طراحی لوکس خارج گردیده است. با تکمیل جزئیات ظریف تر از طراحی آشپزخانه میتوان دید بسیار عظیم تر و جذاب تری را برای ببینده ایجاد کنیم.(برای هرکسی که وارد آشپزخانه می­شود)

 

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

 

یکی از برترین ویژگی ها در مورد کاشی های لوکس توانایی آنها در جذاب کردن محیط است. این کاشی ها به اندازه ای زیبا هستند که مهم نیست در کجا قرار میگیرند چراکه در هر بخش نصب شوند به دلیل زیبایی و متفاوت بودن کاملا قابل تشخیص هستند و مخاطب به راحتی میتواند آنها را از سایر کاشی ها با یک نگاه مجزا کند. هر قطعه از سنگ مرمر یا برنج که در شکل نشان داده شده است این احساس را در شما پدید می­آورد.اما انواع دیگر کاشی از جنش شیشه نیز وجود دارد که نمای بسیار لوکسی دارد.

 

•  قابلیت های موزاییک

در تصویر زیر میتوانید نمای آشپرخانه ای که با موزائیک طراحی شده است را مشاهده کنید و زیبایی آن را احساس کنید. سبک هندسی جسورانه و الگوی زیبای با ترکیب یک اجاق گاز نقره ای  و کابینت سنتی سفید در تصویر به وجود آمده است.

 

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

 

با توجه به تطبیق پذیری و گستره وسیع طرح و رنگ در موزائیک ها  میتوان ایده های خلاقانه و سبک های متفاوتی را در فضاهای مختلف ایجاد نمود. فرقی نمیکند که از موزائیک های شیشه ای سنتی استفاده میکنید و یا از مورائیک های سنگی مجلل، در هر دو صورت نتیجه ای بسیار با شکوه و طرحی خیره کننده خواهید داشت.

در حالی که ایده های ارائه شده برای backsplash فقط یک شروع برای کاشی کاری قسمت های بعدی است ولی باید به آن توجه زیادی شود چراکه ایده های زیادی برای آن وجود دارد.

 

 

قسمت اول :طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه قسمت اول

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments