پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه(۱)

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه(۱)

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه که میتواند  توجه مهمانان شما را به خود جلب کند(قسمت اول)

 

قبلا در مطلبی برای شما توضیح داده ایم که کاشی های backsplash چیست؟ وقتی نوبت به طراحی کاشی های backsplash در آشپزخانه رسید باید دقت خود را چند برابر کنید چراکه این کاشی ها قرار است تا سالیان سال در آشپزخانه شما جلوه داشته باشند. به همین دلیل باید اطمینان داشته باشید که طراحی خود را عاشقانه دوست دارید. پیشنهاد ما این است که براساس احساس و تیپ شخصیتی خودتان کاشی را انتخاب کنید تا همیشه آن را دوست داشته باشید.

در این مطلب چند نمونه کاشی برای backsplash به شما معرفی خواهیم کرد

ایده هایی برای backsplash آشپزخانه:

اینکه بخواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید و کاشیکاری آشپزخانه را انجام بدهید، یا تمام خانه را از نو بسازید تصمیم مهمی است که باید پیش از خرید کاشی بگیرید چراکه این تصمیم تمام طراحی شما را تحت تاثیر قرار می­دهد. خواه به دنبال طراحی مدرن باشید یا یک الگوی سنتی و یا یک الگوی خلاقانه و جسورانه.

• طرح های واضح و روشن

این یک واقعیت است که کاشی های مستطیلی بلند و سفید بسیار زیبا هستند. از دیدگاه زیبایی شناختی بسیارشیک و در عین حال کلاسیک هستند.اضافه کردن عناصر طبیعی مانند چوب میتواند فضای خانه را ارگانیک و طبیعی تر جلوه دهد و زیبایی را دوچندان کند.

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

نکته جالب توجه آن است که اینگونه کاشی ها  به طور کلی به دلیل درخشش و داشتن سطح براق میتوانند یکی از اجزای اصلی طرح و یا پس زمینه باشند. اگر از این نمونه کاشی ها در فضایی با عناصر مات و یا محیطی با دکوراسیون تیره و تاریک استفاده کنید محیطی با سبک پاپ خواهید داشت.

از طرف دیگر اگر در فضاهایی با عناصر بی رنگ و یا با رنگ خنثی  استفاده شوند این قابلیت وجود دارد تا با جابه جایی وسایل اطراف به محیط طرحی مدرن و یا سنتی ببخشیم.

• طرح های ساحلی و سرد(coastal coolness)

در این طرح  مدرن جلوه زیبایی شناختی خاصی را تجربه میکنید. در تصویر فوق ترکیب سه ماده چوب، فلز و مرمر را مشاهده میکنید که میتوان با تغییر دادن آنها و بازی با نحوه قرار گیری آنها جلوه زیبایی به محیط بخشید. این طرح با ایجاد تضادی فریبنده احساس فردی و شخصیی خاصی را در آشپزخانه بر می انگیزد.

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

 

کاشی مرمر یک روش عالی برای بالابردن سطح طراحی شماست و میتوان از آن در مکان های مختلف خانه استفاده کرد. این کاشی ها با طیف گسترده ای از رنگ میتوانند به عنصر مهمی در خانه برای جلب توجه مهمانان به شمار روند. برای استفاده از این نوع طراحی هیچ محدودیتی وجود ندارد و میتوانید در ترکیب با مواد مختلف دیگر و رنگ های دیگر از آنها استفاده کنید.

 

• طرح party

اگر بخواهید یک طرح برجسته به طرح کاشی خود در خانه اضافه کنید چه می­کنید؟ شعبده بازی؟

طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه

استفاده از  کاشی های برجسته با تناژ رنگ روشن  میتواند عناصر تیره در طراحی را تحت تاثیر قرار داده و یکدست بودن تیرگی فضا را بشکند.

جالب ترین ویژگی در مورد کاشی های برجسته آن است که توانایی تحمل در برابر ضربه بالایی را دارند و میتوان آنها را در هر فضایی نصب کرد. پیشنهاد میکنیم به جای استفاده از کاغذ دیواری که ممکن است آلوده به لکه شود و یا از بین برود کاشی پرسلن  برجسته  با دوام بیشتر در همان محیط استفاده شود.

نتیجه استفاده از این کاشی ها ، دوام بالا و ماندگاری در طول سال های متمادی و همچنین جلب توجه مهمانان است.

 

 

ادامه مطلب در بخش بعدی : “طراحی کاشی های backsplash آشپزخانه قسمت دوم

 


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments