پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

با کاشی های چهل تکه منزلتان را رویایی کنید

اگر از طرح‌ های چهل تکه خوشتان می‌آید، ترکیب طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. نتیجه کار بسیار شگفت ‌انگیز خواهد شد و یکی از بهترین راه ‌ها برای استفاده از رنگ‌ها و نقش ‌های مختلف در یک زمینه است.این کاشی ‌های سبک چهل تکه به دیوارها، پیش‌خان‌ها و حتی کف اتاق انرژی و نشاط می‌بخشند و منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه را می توانید تجربه کنید.

اگر از طرح‌های چهل تکه خوشتان می‌آید، ترکیب طرح‌ها و رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. نتیجه کار که یادآور سبک‌های مراکشی و مدیترانه‌ای است بسیار شگفت‌انگیز است و یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده از رنگ‌ها و نقش‌های مختلف در یک زمینه است. از این روش برای پس‌زمینه، دیوارها، کف ورودی، و پیش‌خان‌ها استفاده کنید. قطعا این سبک توجه مهمانان و دوستان‌تان را جلب می‌کند.

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

این آشپزخانه با پس‌زمینه سبک چهل تکه، در واقع کلاژی عالی از کاشی‌های کوبایی طرح‌دار است. منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه را می توانید در این عکس ها نظاره کنید. مونتاژ نامتقارن کاشی‌ها روی دیوار چشم را اذیت نمی‌کند و فضای گرم و شادی در آشپزخانه ‌ایجاد می‌کند.

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

 

نکته: انتخاب کاشی برای منزل می‌تواند خیلی سخت باشد، چون گزینه‌های فراوانی وجود دارد. تمرکزکردن روی مدل کاشی محبوب‌تان می‌تواند شروع خوبی برای انتخاب کاشی رنگی و سبکی باشد که انتخاب خواهید کرد.

ساده‌ترین راه برای انتخاب سبک چهل تکه برای داشتن منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه ، انتخاب کاشی‌های مربعی است که اندازه یکسانی دارند و بازی رنگ و نقش آن‌ها چشم شما را می‌گیرد. با این سبک کاشی‌ها می‌توانید از مبلمان مدرن استفاده کنید و تغییر چشم‌گیری در فضای مورد نظرتان ایجاد کنید.

نکته: کاشی‌های نقش‌دار با سبک‌های کاشی های سنتی و غیرسنتی از جنس چینی، سفالی، سیمانی، و … موجود هستند و حتی می‌توانید خودتان چند عدد کاشی ساده را نقاشی کنید یا طرح‌هایی به آن‌ها بچسبانید.

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

حمام هم برای کاشی‌کاری چهل تکه خوب است. از رنگ‌های شاد با نقش‌های متفاوت استفاده کنید.انتخاب کاشی‌هایی با پالت رنگ محدود به سفید و سبز یا سفید و هر رنگ دیگری، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

نکته: کاشی‌های نقش‌دار با انواع و اقسام نقش‌ها موجود هستند و می‌توانید از میان آن‌ها کاشی موردنظرتان را انتخاب کنید. حواستان به این نکته باشد که اگر در حال نوسازی و عوض‌کردن کاشی‌های قدیمی هستید یا در منزل جدیدتان می‌خواهید کاشی‌کاری کنید، به عمق و ضخامت کاشی‌ها دقت کنید که با کابینت‌های شما هماهنگ باشد.

 

پلکان منزل خود را مانند این خانه مدیترانه‌ای تبدیل به اثری هنری کنید.

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

نکته: حواستان به شرایط لازم و مناسب برای هر نوع کاشی باشد و اگر از طرحی خوشتان آمد آن را فدای آب و هوا یا شرایط نامناسب منزل‌تان نکنید. اگر قرار است دائما از این پله لوازمی‌ بالا و پایین کنید که به کاشی‌ها ضربه بزنند و آن‌ها را بشکنند، این کار فایده‌ای نخواهد داشت.

 

نکته: برای آن‌که بدانید از هر مدل کاشی چندتا باید بخرید، بهتر است نقشه دیوار را با دست یا کامپیوتر بکشید و تعداد را محاسبه کنید.میتوانید با مراجعه به سایت بازار آنلاین سرام پخش در قسمت محاسبه متراژ به راحتی متراژ مورد نظر خود را محاسبه نمایید. بهترین روش این است که جای هر کاشی را در طرحی که روی کاغذ کشیده‌اید مشخص کنید تا تعداد دقیق کاشی را بتوانید شمارش کنید. البته دو سه کاشی بیش‌تر به احتمال شکستگی اختصاص دهید.

 

طرح چهل تکه برای کف‌پوش خیلی جلب توجه می‌کند و البته بسیار جسورانه است، به‌خصوص برای منزل، زیرا فضا را کوچک‌تر نشان می‌دهد. ولی از زیبایی آن نمی‌توان گذشت، پس سعی کنید آن را برای فضاهایی مانند حمام، آشپزخانه، و یا راهرو استفاده کنید.

 

منزل رویایی با کاشیهای چهل تکه

نکته: نمی‌دانید به چند مدل کاشی مختلف نیاز دارید؟ این بستگی به نمایی دارد که می‌خواهید ایجاد کنید. ولی طرح‌هایی که در نهایت واقعا زیبا می‌شوند، تقریبا از ۱۰ مدل کاشی مختلف استفاده کرده‌اند.

روی پیش‌خان‌ها را نیز می‌توان کاشی‌کاری کرد. این آشپزخانه فضای باز پتانسیل کاشی‌کاری چهل تکه و شادکردن فضا را دارد و نتیجه کار خیلی خوب از آب درآمده است.

اگر از ایده کاشی‌کاری چهل تکه خوشتان می‌آید ولی می‌ترسید که خوب نشود، از ترکیب‌های رنگی روشن در روی سطح کوچکی استفاده کنید و کل دیوار را چهل تکه نکنید. بقیه دیوار را به رنگ ساده‌ای از یکی از رنگ‌های پس‌زمینه دربیاورید.

یک نوار از کاشی‌های چهل تکه هم می‌تواند حاشیه‌ای تزئینی برای دیوار اتاق نشیمن محسوب شود.

 

#کاشی # سرامیک  #سرام پخش


 

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments