پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

حضور-سرام-پخش-در-پخش-در-هجدهمین-نمایشگاه

نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

حضور سرام پخش در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، امسال از تاریخ ۸ الی ۱۱ تیر در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار خواهد شد. غرفه سرام پخش نیز در این نمایشگاه حضور دارد و پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

فروشندگان و مصرف‌کنندگان حوزه کاشی و سرامیک با حضور در این غرفه می‌توانند با محصولات و خدمات قابل ارائه سرام بخش بیشتر آشنا شوند و از مزایای ویژه همکاری با ما و تخفیف خرید از محصولات سرام پخش بهره‌مند شوند.

حضور سرام پخش در پخش در هجدهمین نمایشگاه

سرام پخش استارتاپی فعال در زمینه دکوراسیون ساختمانی است که ارتباط بین فروشندگان و مصرف‌کنندگان این صنف را در سراسر کشور آسان‌تر کرده است؛ به‌این‌صورت که فروشندگان دکوراسیون ساختمانی می‌توانند محصولاتشان از جمله کاشی و سرامیک، پرسلان، سنگ و موزائیک، شیرآلات و اکسسوری و چینی بهداشتی را از طریق این پلتفرم به فروش برسانند.

از سویی دیگر مصرف‌کنندگان می‌توانند محصول مورد نظرشان را از میان فروشندگان مختلف سرام پخش پیدا کرده و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه آن را خریداری کنند.

حضور-سرام-پخش-در-پخش-در-هجدهمین-نمایشگاه

سرام پخش خدماتی همچون مشاوره رایگان پیش از خرید، نمایش دکور زنده و خرید اقساطی محصولات را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با حضور در غرفه سرام پخش، علاوه‌بر آشنایی بیشتر با خدمات مجموعه ما، از تخفیف و مزایای ویژه همکاری با سرام پخش در مدت زمان نمایشگاه بهره‌مند شوید.

 


اینستاگرام ما را دنبال کنید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments