پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

غرفه روکا سرام در نمایشگاه لندن

غرفه روکا سرام در نمایشگاه لندن

غرفه روکا سرام در نمایشگاه لندن

حضور کاشی روکا سرام در نمایشگاه Futurebuild 2020 اکسل لندن

نمایشگاه Futurebuild 2020 از تاریخ ۳ تا ۵ مارس در (ExCeL) لندن برگزار می‌شود و در آن نوآوری‌های دیجیتالی در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان به اشتراک گذاشته می‌شوند.
نمایشگاه Futurebuild، رویدادی است که در آن سازمان‌های مختلف نوآوری‌های خود را، بویژه نوآوری‌های دیجیتال و هوشمند را به اشتراک می‌گذارند. این رویداد که در نمایشگاه مرکزی لندن (ExCeL) برگزار می‌شود، تنها یک کنفرانس در خصوص ساخت و سازهای دیجیتال نیست بلکه هدف بالاتری دارد و آن “کاتالیزوری برای تغییر” است. به طوری که در صنایع ساخت‌و سازی یک پرتوی مثبت ایجاد کند و باعث تغییر دیدگاه‎ها و متحول شدن این صنعت شود.
یکی از مهم‌ترین اقداماتی که Futurebuild برای رویداد سال ۲۰۲۰ خود انجام داده است، مشخص کردن یک بخش اختصاصی برای ساخت‌و‌سازهای دیجیتال است. این بخش فضایی را فراهم کرده که بازدیدکنندگان در یک اکوسیستم دیجیتال غرق می‌شوند. بنابراین بخش دیجیتال (Digital Impact) این نمایشگاه فرصتی را برای متخصصان در سراسر زنجیره تأمین فراهم می‌کند تا بتوانند پای خود را وارد دریای تغییر کنند و با جدیدترین نوآوری و فناوری‌ها آشنا شوند.

 

شرکت روکا سرام مجموعه نوآور که با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین‌المللی در جهت ارائه انواع محصولات کاشی و سرامیک با شعار “رویای خود را با ما دکور کنید” فعالیت می‌کند. روکاسرام با اعتقاد به تغییر نگرش در سبک زندگی و خلق ارزش‌های پایدار باحضور مستمر و پررنگ در عرصه طراحی و ساختمان‌سازی در داخل و خارج کشور، این بار با حضور در نمایشگاه Futurebuild 2020 اکسل لندن از خلاقیت و تغییر و رشد روزافزون صنعت ساختمان و صنایع وابسته همچون کاشی و سرامیک سخن خواهد گفت. دیجیتال شدن و هوشمند شدن صنعت ساختمان این امکان را فراهم کرده است تا ساختمان‌ها ایمن‌تر، باهوش‌تر و سریع‌تر ساخته شوند.
باید منتظر بمانیم تا بعد از برگزاری نمایشگاه ببینیم که در این رویداد چه تکنولوژی‌های جدیدی وارد عرصه صنعت ساختمان می‌شوند و تغییرات مثبتی در آن ایجاد می‌کنند.

محصولات روکا سرام را در سرام پخش ببینید و خرید لذت بخش را تجربه کنید.

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments