پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟

چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟

چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟

از بکار بردن کاشی در فرمت بزرگ در حمام اجتناب کنید

چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟ | مگر اینکه یک حمام خیلی بزرگ داشته باشید. کاشی های حمام را ۱۰ سانتی یا کوچکتر در نظر بگیرید. نصب کاشی های بزرگتر در کنار بسیاری از موانع در حمام مانند توالت، لوله های آب، کابینت ها و غیره دشوار است. تکه های کوچک کاشی بریده شده و قطعه های نا متجانس وقتی بقیه کاشی ها بزرگ هستند خیلی جلب توجه می کنند. به این دلیل که حمام ها معمولا اتاق های کوچکی هستند، کاشی های بزرگ می توانند به صورت بصری عجیب و غریب و بدون مقیاس به نظر برسند.

چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟q

کاشی کاری کانتر آشپزخانه به دلیل این واقعیت جذاب است که به میزان قابل توجهی ارزان تر از مواد ساختمانی مانند کورین و مواد طبیعی مانند گرانیت هستند. در عوض، کاشی مقرون به صرفه است. با این حال، بسیاری از افراد درزهای بین کاشی را دوست ندارند، و بندکشی های ملات به سختی تمیز می شوند. خلاصه که یک کانتر اشپزخانه از جنس کاشی زحمت زیادی را در تعمیر و نگه داری می طلبد. در ضمن ماهیت کاشی شکننده و آسیب پذیر است بنابراین مخصوصا در محل هایی که امکان ضربه های ناگهانی وجوددارد، زیرسازی مناسب بسیار مهم است.

رنگ کاشی را مطابق با مبلمان انتخاب نکنید

در حالی که این ممکن است خیلی روشن به نظر برسد اما بسیاری از صاحب خانه ها موقع نصب کاشی به این فکرنمی کنند که مبلمان، رنگ دیوار و تمام این موارد موقت هستند و رنگ کاشی دائمی است، بنابراین طراحی کاشی را متناسب با مبلمان که موقتی است، طراحی نکنید.

مراقب رنگ های متعدد کاشی باشید

رنگ های چندگانه اغلب زود خسته کننده می شوند. در عوض از یک رنگ پس زمینه خنثی استفاده کنید و چند تکه رنگ به عنوان تاکید در اینجا و انجا در نظر بگیرید.

فراموش نکنید که بندکشی یک عنصر طراحی است

چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟

بندکشی کاشیکاری

این یک راز بزرگ است که بسیاری از صاحب خانه ها هنگام طراحی کاشی در نظر نمی گیرند. بندکشی و دوغاب می تواند تقریبا به عنوان یک چشم انداز مهم در طراحی تبدیل شود. شما می توانید رنگ بندکشی را تغییر دهید، کاشی های فضایی را برای تاکید و یا عدم تاکید بر بندکشی و بسیاری از چیزهای دیگر ضخیم تر یا باریک تر کنید. امکان طراحی بندکشی را نادیده نگیرد.

کاشی های کوچک تاکید دارند

گاهی اوقات، طراحی هایی که می خواهید اجراکنید، با الگوی شبکه ای که توسط کاشی ها ایجاد می شود، همانطور که با خود کاشی ها انجام می شود. شما می توانید کار های عجیب و غریبی با دوغاب ها انجام دهید. با استفاده از کاشی های کوچکتر، شما بر الگوی شبکه ای ایجاد شده با آن کاشی ها تاکید می کنید.

کاشی ۱۰۰٪ ضد آب نیست

از زمانی که رومی ها از کاشی استفاده می کرده اند، در جاهای مرطوب هم استفاده داشته است اما آب هنوز هم می تواند از طریق درز های متخلخل بندکشی ها وارد شود. بنابراین حتما بعد از بندکشی آب بندی را هم انجام دهید و هر روالی را که برای عایق بندی و آب بندی در نظرگرفته اید را چند وقت یکبار تجدید کنید.

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””]چطور کیفیت طرح کاشی کاری را بالاببریم؟


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments