پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

چگونگی پوشاندن سطوح در آپارتمان های کوچک

چگونگی-پوشاندن-سطوح-در-آپارتمان-کوچک

چگونگی پوشاندن سطوح در آپارتمان های کوچک

چگونگی پوشاندن سطوح در آپارتمان های کوچک | آپارتمان های نقلی به خاطر راحتی یا شاید ارزششان در بازار املاک، روز به روز پراهمیت تر می شوند بخصوص در شهرهای شلوغ و پایتخت مملو از جمعیت که هر متر مربع آن بسیار گران قیمت است. وقتی به تزئین چنین فضایی می اندیشیم، باید طرحش را با دقت آماده کنیم و انتخاب های قرص و محکمی انجام دهیم تا تبدیل به خانه ای روشن و دنج شود.

هماهنگی بصری (دیداری)

روکش سطوح می تواند روی کل فضای آپارتمان تأثیر داشته باشد. بهتر است برای سراسر کف آپارتمان یک پوشش واحد در نظر گرفته شود تا در چشم بیننده یکدستی و هماهنگی بوجود آید. کاشی های پرسلانی را به عنوان گزینه ای عالی محسوب می شوند چون مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند و همچنین برای ایجاد هماهنگی با سطوح دیگر کف آپارتمان، در قسمت کف آشپزخانه و حمام نیز می توان نصب کرد. در بعضی از موارد حتی می توان با حذف قرنیزها، این هماهنگی و یکدستی را بین سطوح کف و دیوارها هم ایجاد کرد.

سبک-دکور

 

اندازه صحیح

قالب های خیلی بزرگ هم گزینه ای فوق العاده محسوب می شوند زیرا تعداد نقاط اتصال بین آنها اندک است و در کار نصب، تداوم روان و تغییرپذیری ایجاد می کند. اندازه قالب های محصولات روکاسرام متفاوت است و در بین آنها «ورقه های فوق العاده نازک نیز به چشم می خورد که نصب آن راحت است.

توجه درست به رنگ ها

آپارتمانهای کوچک به نور و رنگ مایه های خنثی نیاز دارند.رنگ های روشن نور را منعکس می نمایند و کل محیط اطراف را روشن می کنند. همچنین باعث می شوند. آن مکان جادارتر به نظر برسد. پرونده هنری محصول روکا چندین نمونه در خود دارد که این سایه ها را لمس می کند، مانند کاشی لیورپول که می توان روی همه سطوح یعنی سطوح کف و دیوارها نصب کرد.

برای افرادی که به دکورهای صنعتی تر علاقه دارند، انتخاب کاشی های پرسلانی که یادآور سیمان صیقلی باشند، گزینه ای مناسب است. برعکس، کاشی های پرسلانی چوب نما، محیطی راحت و صمیمی ایجاد می کند و به خاطر فن آوری به کار رفته در تولیدش، می توان بدون هیچ نگرانی در آشپزخانه و حمام نصب کرد.

چگونگی-پوشاندن-سطوح-در-آپارتمان-کوچک

 

سمت و جهت نصب روکش

اینکه روکش ها را در چه جهتی (عمودی یا افقی) نصب کنیم نیز در آپارتمانهای کوچک باعث ایجاد تفاوت می شود. وقتی روکش ها را به صورت عمودی روی دیوارها نصب کنیم، ارتفاع سقف بلندتر به نظر می رسد. اما روی سطوح کف، استفاده از خطوط عمودی با مورب در نصب، شگرد خوبی محسوب می شود.


اینستاگرام ما را دنبال کنید

در صورتی که این مقاله برای شما مفید بود برای دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments