پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاربردی ترین ترندهای طراحی داخلی سال۲۰۲۱ (بخش دوم)

کاربردی ترین ترندهای طراحی داخلی سال2021 (بخش دوم)

کاربردی ترین ترندهای طراحی داخلی سال۲۰۲۱ (بخش دوم)

تغییر سبک زندگی و دکوراسیون منزل در سال ۲۰۲۱ 

با توجه به تمامی اتفاقات مهم سال ۲۰۲۰ مجله سرام پخش محبوب ترین سبک های دکوراسیون، رنگ ها و متریالی که در سال ۲۰۲۱ به آن نیاز خواهید داشت را در  ” کاربردی ترین ترندهای طراحی داخلی سال۲۰۲۱ (بخش اول)” پیش بینی کرده است. ۳ روند همچنان باقی مانده که در ادامه به آنها می پردازیم.

علاقه و اشتیاق مردم به طراحی داخلی خانه هایشان حتی در برترین روندهای دکوراسیون نیز مشهود است: سبک مینیمال جایش را به سبک نئو آرت دکو که از عناصر لوکس، براق و درخشان استفاده می کند، داده است. روندهایی که تنها منحصر به نقش و طرحشان بودند، امسال کمتر به چشم می خورند.

با مجله سرام پخش همراه شوید…

۵. ظاهر طبیعی در ترندهای طراحی داخلی سال۲۰۲۱ در اولویت است

در سال گذشته میلادی شاهد علاقه مجدد به مبلمان چوب خیزران و پارچه هایی با طرح طبیعی بودیم و که با استقبال خوبی در سال ۲۰۲۱ مواجه نشدند. با این حال ظاهر طبیعی مثل چوب با رنگ روشن، چرم، کاشی و سرامیک طرح سنگ یا طرح پارکت و همینطور گیاهان آپارتمانی همچنان در اولویت مردم برای دکوراسیون داخلی خانه هستند.

کاربردی ترین ترندهای طراحی داخلی سال2021 (بخش دوم)

شما می توانید از انواع مختلفی از وسایلی که ظاهر طبیعی هستند، برای خلق عمق و بافت های لایه ای در فضای خانه خود استفاده کنید. به عنوان مثال با کمک فرش پشمی، بخشی از سرامیک پارکتی را بپوشانید یا از کوسن و  شال مبل با الیاف ارگانیک استفاده کنید.

۶. خلق یک محیط شخصی با کمک فضاهای تفکیک شده در ترندهای طراحی داخلی سال۲۰۲۱

 ترندهای طراحی داخلی سال2021

با شروع سال ۲۰۲۱ همه ی ما می دانیم که جذابیت سالن های یکپارچه کاملا از بین رفته! چراکه در طول سال ۲۰۲۰، بسیاری از خانواده ها باید یاد می گرفتند که چگونه از صبح تا شب و زیر یک سقف مشترک با یکدیگر زندگی مسالمت آمیزی داشته باشند!

امسال یادگرفتیم که همه اعضای خانواده نیازمند حریم شخصی (هرچند کوچک و محدود) هستند. چه کسی که در آشپزخانه مشغول آشپزی ست، چه فردی که در حال تلویزیون دیدن، دورکاری یا آموزش از راه دور است به فضایی برای حریم شخصی یا محدود کردن عوامل حواس پرتی نیاز دارند و در نتیجه سالن های یکپارچه و بدون هیچ دیوار و کمدی بهترین پیشنهاد نیستند.

شاید در این روزها تغییر سبک زندگی و دکوراسیون منزل یکی از مواردی باشد که بتواند شادی و نشاط را به داخل خانه شما بیاورد. مقاله  گسترش شادی با تغییر سبک زندگی  به شما کمک می کند که با تغییراتی هرچند کوچک و کم هزینه این کار را انجام دهید.

۷. وسایل با کیفیت و بدون خرابی!

تمرکز بیشتر بر روی پایداری مصالح، تجهیزات و حتی وسایل خانه روند گسترده ای است که بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ما را تحت تأثیر قرار می دهد، از جمله چگونگی ساخت یا خرید خانه.

امسال شاهد تغییر قیمت بی سابقه در قیمت مسکن هستیم که همانند یک موج به کاشی و سرامیک، شیرآلات، مبلمان و سایر وسایل خانه رسیده است.

در اینجا اهمیت خرید وسایل و تجهیزات با کیفیت مشخص می شود. سرام پخش پیش بینی می کند این نگاه احتمالا تا چند سال آینده و با بالابودن قیمت مسکن و تمام اجزای مربوط به آن ادامه خواهد داشت.

کاربردی ترین ترندهای طراحی داخلی سال2021 (بخش دوم)

همین حالا هم قدرت کیفیت از مد فراتر رفته و افراد برای خرید مصالح، پوشش و مبلمان و اکسسوری ها، کاربردی بودن و کیفیت را به ترندهای رایج ترجیح می دهند و به دنبال سرمایه گذاری روی کالاهایی هستند که تا سالیان سال دوام داشته باشد.

برای خرید کاشی سرامیک، پرسلان، شیرآلات و چینی بهداشتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می توانید سری به فروشگاه سرام پخش بزنید، کارشناسان فروشگاه سرام پخش در این زمینه به شما کمک خواهند کرد تا تجربه خرید اینترنتی موفقی را داشته باشید.

منبع: برگفته از سایت https://www.bhg.com


اینستاگرام ما را دنبال کنید

 

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments