پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی های سه بعدی از جنس بتن

کاشی های سه بعدی از جنس بتن

کاشی های سه بعدی از جنس بتن | نام کاشی بتنی است که طراحی فوق العاده آن، ظرفیت های بتن برای استفاده در دکوراسیون را آشکار می کند.

کازا یکی دیگر از سری کاشی های بتنی معرفی شده است که به خط تولید فرستاده می شود. طراحی این کاشی توسط گروه سوئدی Note Design Studio انجام شده. کاشی هایی موجی شکل در سه سبک مختلف موجود است. “مالدیو” ، “کالاهاری” و صفحه صاف هر کدام در دو سایز موجود است.

شبیه سازی نواسان های موزون دراین کاشی ها از  تپه های شن و ماسه  و تکنیک موج الهام گرفته شده و طراحی ظریف و زیبایی را ایجاد کرده است. 

موج ساختار ساده ای دارد و در یک شکل واحد تکرار می شود. این کاشی از نوعی بتن با فرمول خاص است که سطحی روان و موج شکل دارد.

کاشی-سه-بعدی-بتنی

 این یک کاشی کلاسیک معاصر است که برای هر محیطی مناسب است. سادگی آرامش بخش موج، خصوصیاتی از معماری سبک معاصر را در این کاشی ایجاد کرده است.

این گروه طراحی علاقه دارند طراحی های خود را با توجه به محیط اطرافشان انجام دهند و دوست داردند مردم هم با دیدن طرح ها توجهشان به محیط اطراف جلب شود و در طرح های آن ها نکات خاص و منحصر به فرد را پیدا کنند.

 آن ها متریال های کم ارزش را به اشیا و فضاهای چشم گیر و برجسته تبدیل می کنند. کازا از چالش هایی که بر سر بتن بود شکل گرفت؛ هدف آن ارائه متریال های صنعتی به عنوان نمونه متریال های لوکس بود که برای طراحی سفارشی سطوح مناسب است و می تواند انتخابی مناسب برای معماران و جامعه طراحی باشد.

 همزمانی یک توازن بی عیب و نقص بین هنر و تکنولوژی در این کاشی دیده می شود. کازا برجستگی و طراحی سه بعدی برای دیوارهای کوچک و بزرگ و توازن بسیار ظریف و نوآوری در محصولات تجاری برای خانه های مدرن را فراهم کرده است.

کفپوش-سه-بعدی-بتنی

خطوطی که در کازا دیده می شوند عجیب و خاص، قابل درک، هنرمندانه و دلپذیر طراحی شدند. که نشان می دهد از ابتدا با دقت ومهارت طراحی صورت گرفته است. نتیجه ای که همه ما را به چالش می کشد تا ظرفیت های متریال بتن را بیشتر درک کنیم.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments