پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

راهنمای خرید سرامیک کف

راهنمای خرید سرامیک کف

راهنمای خرید سرامیک کف

فهرست مطالب

یکی از بهترین مصالحی که می‌تواند برای کفپوش قسمت‌های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد، سرامیک است. سرامیک از تنوع بالایی برخوردار بوده و به دلیل داشتن طرح‌هایی شیک و جذاب، سلیقه افراد مختلف را پوشش می‌دهد. در این مقاله شما را برای انتخاب بهتر سرامیک کف راهنمایی کرده و اطلاعات شما را در زمینه خرید این محصول برای دستشویی، حمام، آشپزخانه و پذیرایی افزایش می‌دهیم.

خرید اقساطی سرامیک کف از بازار آنلاین سرام پخش

سرامیک مات

راهنمایی جهت خرید سرامیک کف

همانطور که گفتیم سرامیک بسیار پرکاربرد بوده و جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی است. سرامیک برخلاف کاشی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و انتخاب بسیار خوبی به عنوان کف پوش است. این ماده در برابر سرما، گرما و رطوبت مقاوم بوده و می‌تواند در محیط‌های باز یا بسته مورد استفاده قرار بگیرد. در مقابل کاشی برای دیوار‌های ساختمان مناسب بوده و نمی‌تواند در محیط‌های رطوبتی انتخاب مناسبی باشد.

سرامیک از جذب آب کمی برخوردار بوده و علاوه بر سطوح کف، برای دیوار‌ها نیز گزینه بسیار خوبی است. در این مقاله به طور اختصاصی شما را برای به کارگیری سرامیک کف در بخش‌های مختلف خانه راهنمایی می‌کنیم.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله سرامیک بهتر است یا پارکت؟ را مطالعه بفرمایید.

——————————————

راهنمای انتخاب سرامیک کف

همانطور که گفتیم سرامیک کف، برای بخش‌های مختلف خانه مناسب بوده و می‌تواند در پذیرایی، آشپزخانه و… مورد استفاده قرار گرفته و حتی جایگزین مناسبی برای کاشی حمام و سرویس بهداشتی باشد. به طور کلی حفظ رطوبت و دما در محیط‌هایی مثل حمام و دستشویی اهمیت زیادی داشته و نیازمند دقت ویژه‌ای در انتخاب سرامیک است.

سرامیک به لحاظ ظاهری دارای دو نوع مختلف بوده و ممکن است به صورت مات یا براق طراحی شده باشد. همچنین از طرح‌های گوناگونی برخوردار بوده و می‌تواند به راحتی با کاغذ دیواری، دیوارپوش‌های چوبی و PVC و… هماهنگ شود.

سرامیک براق نقش مهمی در بازتاب نور داشته و جلوه شیک و زیبایی دارد. همچنین به راحتی تمیز شده و انتخاب بسیار مناسبی برای به کارگیری در دکوراسیون داخلی منزل است. در مقابل سرامیک مات جلوه ساده‌تری داشته و نقشی در منعکس کردن نور ندارد. همچنین از توانایی لکه‌پذیری کمتری برخوردار بوده و تمیز کردن آن سخت‌تر است.

انتخاب یکی از انواع مختلف سرامیک، تنها به سلیقه و بودجه شما بستگی داشته و توجه به پالت رنگ محیط در انتخاب بهتر این محصول موثر است.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله سرامیک کف چه رنگی خوبه؟ را مطالعه بفرمایید.

——————————————

راهنمای انتخاب سرامیک برای کف آشپزخانه

یکی از دشوارترین انتخاب‌ها، مربوط به خرید سرامیک کف برای آشپزخانه است. سرامیک جایگزین بسیار خوبی برای کاشی آشپزخانه بوده و از تنوع رنگی بالایی برخوردار است. بنابراین انتخاب رنگ این محصول اهمیت بالایی داشته و نیازمند توجه ویژه‌ای است. با توجه به این که کف آشپزخانه بیشتر در معرض کثیفی قرار می‌گیرد، انتخاب رنگ‌های تیره‌تر برای سرامیک پیشنهاد می‌شود.

هماهنگ بودن رنگ سرامیک کف آشپزخانه با کابینت، اکسسوری‌ها و… نیز بسیار مهم و قابل توجه است. در این میان دکوراسیون آشپزخانه بیشترین و مهمترین نقش را در انتخاب سرامیک برای کف آشپزخانه ایفا می‌کند. سرامیک‌های مدل سنگ مرمر مناسب آشپزخانه‌های لوکس و مدرن بوده و سرامیک‌هایی با طرح سنتی مناسب آشپزخانه‌های کلاسیک و سنتی می‌باشند.

توجه داشته باشید برای انتخاب کف پوش آشپزخانه از سرامیک براق استفاده نکرده و سرامیک‌های مات و لعاب دار را مورد استفاده قرار دهید. همچنین رنگ‌های خیلی روشن یا خیلی تیره را انتخاب نکرده و به گرم و ملایم بودن رنگ‌های سرامیک کف آشپزخانه توجه کنید.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید سرامیک آشپزخانه را مطالعه بفرمایید.

——————————————

خرید اقساطی کاشی آشپزخانه از بازار آنلاین سرام پخش

راهنمای انتخاب سرامیک برای کف دستشویی

سرامیک‌های لعابدار مناسب کف دستشویی بوده و از مقاومت بالایی برخوردار هستند. به طور کلی بیشتر بودن چگالی سرامیک، نشان دهنده بافت مستحکم‌تر آن است. بنابراین در انتخاب سرامیک کف دستشویی به چگالی سرامیک و میزان استحکام آن توجه کرده و به درجه جذب آب نیز دقت داشته باشید. در این میان سرامیک‌های شیشه‌ای بهترین انتخاب برای کف پوش بوده و تقریبا نفوذ ناپذیر محسوب می‌شوند.

به طور کلی سرامیک‌هایی با جذب آب حداکثری نیم درصد از وزن خود برای کف مکان‌هایی که مرتب شستشو داده می‌شوند، مناسب هستند. در واقع ضریب اصطکاک سرامیک کف دستشویی از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید متوسط رو به بالا باشد. همچنین توجه به رنگ و طرح سرامیک‌های دیوار و سقف، لازم و ضروری بوده و نیازمند دقت و توجه ویژه‌ای است.

مکمل یا متضاد بودن رنگ سرامیک کف با سرامیک دیوار و سقف، نمای منحصر به فردی داشته و به زیبایی بیشتر سرویس بهداشتی کمک زیادی می‌کند. همچنین استفاده از تضاد و تکامل رنگ‌ها روشی بسیار جذاب بوده و در زیباتر شدن دکوراسیون منزل شما بسیار موثر است.

خرید اقساطی کاشی حمام و دستشویی از بازار آنلاین سرام پخش

راهنمای انتخاب سرامیک برای کف حمام

سرامیک یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها به عنوان کفپوش بوده و برای حمام بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که گفتیم این ماده مقاومت زیادی داشته و از جذب آب کمی برخوردار است. همچنین در طرح و رنگ‌های متنوعی به تولید رسیده و کاملا استاندارد و با کیفیت است. در این میان، انتخاب سرامیکی که ایمنی فرد را تامین کرده و از سر یا لیز خوردن او جلوگیری کند، بسیار مهم است.

بنابراین در انتخاب سرامیک کف حمام، به ضریب اصطکاک سرامیک توجه داشته و درجه میزان جذب آب را در نظر بگیرید. سرامیک‌هایی با درجه جذب آب بالا برای کف حمام مناسب نبوده و نمی‌توانند انتخاب خوبی برای این مکان باشند.

از دیگر موارد مهم در انتخاب کفپوش مناسب حمام، می‌توان به مقاومت بالای سرامیک در برابر رطوبت اشاره کرد. همچنین سرامیک‌های رنگ روشن، برای کف حمام مناسب بوده و دلباز‌تر نشان دادن فضا موثر هستند. بنابراین برای حمام‌های کوچک انتخاب مناسبی بوده و علاوه بر آرامش بخشی، به نمایان شدن کثیفی‌ها و تلاش سریع برای رفع آن‌ها کمک زیادی می‌کنند.

——————————————

برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله پرفروش ترین سرامیک کف را مطالعه بفرمایید.

——————————————

سخن پایانی

در این مقاله شما را برای خرید سرامیک کف راهنمایی کرده و اطلاعات شما را در زمینه انواع مختلف این محصول افزایش دادیم. در پایان پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب کف پوش، به جنس مقاوم مصالح توجه داشته و سرامیک را با توجه به مکان مورد استفاده، انتخاب کنید. تناسب ویژگی‌های این ماده با کاربری آن از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نقش مهمی در بازدهی بیشتر سرامیک دارد.شما می توانید از بازار آنلاین سرام پخش انواع کاشی و سرامیک، شیرآلات و چینی بهداشتی را خریداری بفرمایید.

سوالات متداول…

سرامیک سختی بالایی داشته و بسیار مقاوم است. همچنین از طرح و رنگ‌های متنوعی تشکیل شده و ضد حساسیت است.

سرامیک ماهیتی خنک داشته و در جذب گرما بی‌تاثیر است.

نصب سیستم گرمایش از کف، نقش مهمی در گرم کردن سرامیک دارد.

در آشپزخانه‌های کوچک از رنگ‌های روشن استفاده کرده و برای جلوگیری از نمایان شدن کثیفی‌ها رنگ‌های تیره را مورد استفاده قرار دهید.

انتخاب نوع سرامیک با توجه به سلیقه و مکان مورد استفاده مشخص می‌شود.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۲

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments