پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاشی سرامیک کف اتاق هماهنگ با دکوراسیون

کاشی و سرامیک کف اتاق هماهنگ با دکوراسیون

کاشی سرامیک کف اتاق هماهنگ با دکوراسیون

تعویض کاشی و سرامیک کف اتاق هماهنگ با دکوراسیون

پوشش کف اتاق در دکوراسیون داخلی از چنان اهمیت بالایی برخوردار است که کف اتاق را پایه اصلی اتاق می‌نامند. خیلی از طراحان دکوراسیون، چیدمان و طراحی دکور اتاق را بر مبنای پوشش کف انجام می‌دهند. پوشش سطح کف اتاق با توجه به کاربری انتخاب می‌شود. زمان انتخاب پوشش کف باید الگوهای رفت و آمد را نیز در نظر داشت. معمولاً در اتاق‌های پر رفت و آمد از کفپو ش‌های سخت و بادوام و در بخش کم رفت و آمد از کفپوش‌های تزیینی استفاده می‌شود. کاشی و سرامیک، از زمان‌های دور از اولین گزینه‌های هر خانواده‌ای برای دکوراسیون منزل بوده است.


طرح دکوراسیون یلدا مرمر سفید

طرح دکوراسیون یلدا مرمر سفید

کاشی و سرامیک‌ها با هر مدل مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ هستند و زیبایی دلپذیری دارند.
کاشی و سرامیک‌ها با هر مدل مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ هستند و با زیبایی دلپذیرشان، رنگ، طرح و سبک دوست داشتنی را به اتاق محل کار و زندگی می‌آورند. کاشی و سرامیک به خاطر طرح جذاب و لطیف، باعث معماری هندسی اتاق می شوند. از آنجایی که کاشی و سرامیک در سبک، رنگ و طرح‌های متنوع در دسترس هستند، هماهنگ کردن آنها با انواع دکوراسیون نیز به راحتی صورت می‌گیرد.
کاشی و سرامیک برای پوشش کف اتاق‌ بسیار مناسب است. خرید کاشی‌های طرح‌دار برای فضاهای بزرگ، کار بسیار هوشمندانه و مناسبی به نظر می‌آید چرا که با این کار، فضا، کوچک‌تر و دوستانه‌تر به نظر می‌رسد.برای اتاق‌های کوچک از کاشی‌ و سرامیک‌های ساده و بدون طرح و با رنگ روشن استفاده کنید تا اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد.

طرح دکوراسیون آریستون 50*50

طرح دکوراسیون آریستون ۵۰*۵۰

نکته دیگر اینکه کاشی و سرامیک‌هایی که رنگ تیره و نزدیک به مشکی دارند، فضاهای بزرگ را به جایی دنج و کوچک تبدیل می‌کنند. کاشی و سرامیک‌هایی که در آن رنگ‌های روشن به کار رفته است حس گرمای مطلوبی را به محیط می‌دهند و برای اتاق‌هایی که از نور طبیعی آفتابی بی‌بهره‌اند، گزینه خوبی به شمار می‌روند. کاشی‌ههایی که رنگ سرد دارند نیز، باعث تعدیل نور و رنگ در فضاهای بسیار روشن می‌شوند. کاشی و سرامیک‌ها با هر مدل مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ هستند و زیبایی دلپذیری دارند.


طرح دکوراسیون ساده گریت بژ 120*60

طرح دکوراسیون ساده گریت بژ ۱۲۰*۶۰

کاشی و سرامیک کف اتاق هماهنگ با دکوراسیون مورد سلیقه خود را می توانید هم اکنون در سایت فروشگاهی سرام پخش مشاهده و خریداری نمایید.


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left”
button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White”
text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow”
icon=”fa-instagram”]

نظرات ۳

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی ترین
تازه‌ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments