پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

کاملترین مجموعه ست دیوار و کف کاشی خیام

کاملترین مجموعه ست دیوار و کف کاشی خیام

کاملترین مجموعه ست دیوار و کف کاشی خیام

آیا می‌دانید یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های دیوار و کف سرامیک با ست ۳۰*۳۰ در کاشی خیام تولید می‌شود!؟

کاشی دیوار و کف  :

انتخاب رنگ کاشی می تواند خیلی چالش برانگیز باشد. زمانی که می خواهید به خرید کاشی بروید، احتمالا به این فکر می کنید که چطور همه خصوصیات لازم را در انتخاب در نظر بگیرم؟ برای این که بتوانید همه آن ها را مد نظر داشته باشید، باید اول بدانید که دقیقا چه مواردی را شامل می شوند. بعد از آن، نوبت به اولویت بندی معیارها و خصوصیات می رسد و نهایتا این که با توجه به این موارد، کدام گزینه بهترین گزینه خواهد بود.

انتخاب کاشی دیوار و کف در مرحله اول به این بستگی دارد که کاشی در کدام قسمت قرار می گیرد.برای آشپزخانه ، سرویس بهداشتی ، حمام و … ؟ این که چه سبکی برای دکوراسیون تان در نظر گرفته اید؛ رنگ وسایل و دیگر اجزا را چه رنگی در نظر گرفته اید؛ میزان روشنایی فضا چقدر است؛ تا چه حد برای پاکیزگی محیط وقت می گذارید؛ چه میزان بودجه ای برای این کار کنار گذاشته اید؛ قرار است کار نصب و اجرا را به چه کسی بسپارید و برای چه مدت زمانی روی کاشی ها حساب باز می کنید، از مواردی هستند که باید در هنگام انتخاب کاشی مد نظر قرار دهید.

 

ممکن است برخی از این موارد برای شما اولویت کم تر یا بیش تری داشته باشند که در این صورت، باید خودتان با توجه به اولویت بندی آن ها تصمیم نهایی را بگیرید. اگر برخی موارد در انتخاب شما تاثیری ندارند، می توانید آن ها را حذف کنید و معیارهای دیگری که شاید در ذهن خودتان وجود داشته باشد را جایگزین نمایید.

مجموعه ست دیوار و کف کاشی خیام

شرکت کاشی و سرامیک خیام با بهره‌گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری در شهر تاریخی و زیبای میبد برترین و مرغوب‌ترین تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی در مسیر مشتری‌مداری، تغییر نگرش در سبک زندگی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

کاملترین مجموعه ست دیوار و کف کاشی خیام

طرح دکوراسیون لائووس ۶۰*۳۰ خیام

 

کاملترین مجموعه ست دیوار و کف کاشی خیام

 طرح دکوراسیون ملبورن صورتی ۳۰*۳۰ خیام-پانچ روستیک

 

یکی از نکاتی که در انتخاب کاشی و سرامیک منزل یا محل کار باید در نظر گرفت، همنشینی رنگ برای کف و دیوار محیط داخلی منزل؛ آشپزخانه، سالن، لابی، اتاق‌خواب و محل کار می‌باشد. با توجه به گستردکی طرح و رنگ و سایز شما می‌توانید با محدود کردن انتخاب خود در سایز ۳۰*۳۰ انتخابی راحت‌تر از طرح و رنگ‌هایی که خانه شما را دلنشین‌تر می‌کند، داشته باشید و محیط خود را برای هر فردی دلپذیر کنید. شما می‌توانید زیبایی هم‌نشینی رنگ‌های سایز ‌۳۰*۳۰ کاشی خیام را از اینجا ببینید.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک  کارخانه-کاشی-خیام/www.cerampakhsh.com/mag ” مراجعه نمایید و هم چنین جهت مشاهده محصولات و خرید آنلاین محصولات شرکت کاشی خیام اینجا  را کلیک کنید.


[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments