پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آجرهای دوست داشتنی!

آجرهای دوست داشتنی!

آجرهای دوست داشتنی!

آجرهای آشپزخانه

آجرهای دوست داشتنی | میان انبوه طرح های کاشی از سنگ گرفته تا طرح پارکت و سیمانی و پولیش و لاپاتو یک طرح دوست داشتنی و بی سر و صدا هم هست که همیشه طرفداران با وفای خودش را حفظ کرده است و آن هم طرح آجر است. آجرها همه ما را به یاد دوران کودکی می اندازد و حس سرخوشی آن روزها را در یاد زنده می کند. بعلاوه چیدمان مرتب و کلاسیک این دیوارپوش دوست داشتنی هم یادآور نظم و ترتیب است. همچنین از آنجا که همیشه این متریال را روی دیوارهای بیرونی و نمای خارجی ساختمان ها دیدیم حضور مبتکرانه آنها روی دیوار آشپزخانه و اتاق خواب و دیوار کانونی پذیرایی یک غافلگیری بصری شیرین و دست اول است.

تمام این حس های خوب و جالب را با راحتی و مقرون به صرفه بودن و بهداشتی بودن کاشی ترکیب کنید تا به خوبی متوجه شوید چرا کاشی های طرح آجری تا این اندازه محبوب هستند!

آجرهای دوست داشتنی!

استفاده از آجر در نمای خارجی ساختمان ها از دیرباز مرسوم و مورد توجه بوده است.

کاشی طرح آجر۲ایجاد یک دیزاین روستیک و صمیمی با انتخاب کاشی طرح آجر در آشپزخانه!

آجرهای دوست داشتنی!

دیوار پشت تخت بهترین انتخاب برای پیاده سازی طراحی دیوارپوش است و در این عکس میبینید که این دیوار با کاشی طرح آجر دکور شده است.

یکی از دیوارهای پذیرایی به عنوان دیوار کانونی انتخاب شدهه است و با کاشی طرح آجر پوشیده شده است.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] آجرهای دوست داشتنی!

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش
[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments