پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آشنایی با گالری پارسه !

آشنایی با گالری پارسه !

گالری پارسه یکی از نمایندگی‌های فروش نام آشنای شهر تهران است که سال‌ها است در زمینه فروش انواع لوازم و اکسسوری بهداشتی ساختمانی مانند انواع فلاش تانک فعالیت می‌کند. از مهم‌ترین مزایای خرید محصولاتی مثل ست سرویس بهداشتی از گالری پارسه، ارائه گارانتی تا ۵ سال و خرید با ارائه چک کارمندی است.

فروش محصولات PVC و ضد آب در گالری پارسه

محصولات PVC به‌خاطر قیمت مناسب و کاربری آسان، در ساخت لوازم بهداشتی پارسه به کار رفته‌اند؛ مانند انواع کابین و روشویی‌های برند پارسه که از PVC مرغوب ساخته شده‌اند.

محصولات PVC پارسه برای محیط‌هایی مثل سونا و استخر و سایر محیط‌های که رطوبت زیادی دارند، بسیار کاربردی خواهند بود.
مهم‌ترین مزایای استفاده از PVC نیز عبارتند از:
• دوام و استحکام بالا
• وزن سبک
• مقاومت دربرابر سایش و خراش
• قیمت به‌صرفه
• و…
فول ست‌های برند پارسه از جنس PVC هستند و دوام، ماندگاری و مقاومت بالایی دربرابر رطوبت دارند و می‌توانید با خرید آن‌ها، خیلی مقرون‌به‌صرفه، به ‌زیبایی دکوراسیون بهداشتی خانه‌تان اضافه کنید.

لیست برندهای تحت پوشش گالری پارسه

گالری پارسه برای این که بتواند سلیقه‌های گوناگونی را پوشش دهد، بیشتر برندهای مطرح تولید کننده لوازم بهداشتی ساختمانی را در فروشگاه خود عرضه می‌کند. در ادامه تعدادی از این برندها را به شما معرفی خواهیم کرد.

سنی پلاستیک

شرکت تولیدی صنعتی سنی پلاستیک تولید کننده انواع لوازم بهداشتی مثل وان، انواع شیرآلات، فلاش تانک بوده و فعالیت خود را از سال ۱۳۶۰ شروع کرده است. برخی محصولات سنی پلاستیک مانند اکسسوری‌های بهداشتی آن در سال‌های گذشته سهم قابل توجهی از بازار را در اختیار گرفته‌اند و توانسته‌اند خودی در بازار نشان بدهند

ایمن آب

مجموعه تولیدی ایمن آب در شهر اصفهان قرار دارد و از سال ۱۳۷۲ تولید محصولات بهداشتی ساختمانی را با عرضه جا مایع زرفام آغاز کرده است. این برند انواع اکسسوری ازجمله جا دستمال کاغذی ، سطل پدالی، برس و فلاش تانک را با برندهای زرفام، آبسو و ایمن آب در بازار ارائه کرده است.

اکسسوری نگار

این واحد تولیدی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ با نام پارس بهداشت در زمینه تولید آینه های دستشویی و وان وکیومی شروع کرده است و از سال ۱۳۷۵ با نام نگار پارس بهداشت در زمینه تولید آینه و سرویس های بهداشتی با استفاده از مواد ABS و آینه فلوت دو لایه رنگ به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

اکسسوری بتیس

شرکت اکسسوری بهداشتی بتیس در زمینه تولید لوازم بهداشتی ساختمانی فعالیت می‌کند. از این رو محصولات بتیس را می‌توان به دسته‌های لوازم بهداشتی ساختمان از قبیل اکسسوری یونیورست، جا لباسی، جای دستمال، جا صابونی، جا مایع و … تقسیم‌بندی کرد.

هارمونی

کارخانه اکسسوری هارمونی تولید کننده انواع اکسسوری ساختمان مانند سطل و برس ، جا حوله ای ، مخزن مایع و غیره است که حدود ۲۳ سال است در این زمینه فعالیت می‌کند. این کارخانه در رشت واقع شده اما دفتر فروش آن در استان تهران است.

لیست محصولات گالری پارسه

در خلال این مقاله، تعدادی از محصولات موجود در گالری پارسه را با هم بررسی کردیم. در ادامه لیست محصولات موجود در این گالری را مختصر با هم مرور خواهیم کرد:
• وان
• فلاش تانک
• ست سرویس بهداشتی
• انواع اکسسوری بهداشتی مانند جامایعی، جاحوله‌ای، جاصابونی و…
• علم دوش
• قفسه حمام
• سطل و برس
• و…

خرید از گالری پارسه

نشانی گالری پارسه، تهران، انتهای اتوبان نواب، انتهای اتوبان شهید چراغی، خیابان زمزم، داخل بازار کاشی و سرامیک، پلاک ۳۲۲-۳۲۴ است که می‌توانید به‌صورت حضوری برای خرید مراجعه کنید.
شما همچنین با مراجعه به سایت سرام پخش می‌توانید انواع محصولات پارسه مانند چینی بهداشتی، آینه، کنتراست، روشویی روکابینتی و… را به‌صورت اقساطی و ۵ سال گارانتی از بازار آنلاین سرام پخش تهیه کنید.

منبع :
برچسب ها :

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments