پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

آموزش فرمول تکنولوژی، روش ساخت و تولید

انواع چسب کاشی ساختمان:

باتوجه به همسو بودن تولید سنگهای ساختمانی مصنوعی و مواد مورد نیاز جهت نصب (چسب های ساختمانی) و همچنین داشتن دستگاههای مورد نیاز تولید، شرکت پردازشگران هونام اقدام به ارائه فرمولاسیون کامل چسب های ساختمانی بهمراه خط تولید سنگ مصنوعی سمنت پلاست نموده است. همچنین امکان ارائه تکنولوژی و خط تولید چسب های کاشی ساختمانی با توجه به میزان سرمایه گذاری متقاضی تکنولوژی و همچنین راهنمایی های لازم جهت نحوه و طراحی بسته بندی های مورد نیاز این صنعت، و تامین مواد اولیه مورد نیاز، و خدمات پشتیبانی به مدت نامحدود فراهم می باشد. مدت زمان ارائه تکنولوژی چسب ای ساختمان به مدت ۲ روز بصورت تئوری می باشد.از

جمله محصولاتی که در رده چسبهای ساختمانی قرار خواهند گرفت می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

انواع چسب های کاشی آماده (سنگ طبیعی و مصنوعی) بصورت خمیری با فرمولاسیون متنوع.

این نوع محصول جهت نصب سنگ های آنتیک طبیعی و مصنوعی، کاشی و سرامیک و.. بر روی سطوح صاف گچی و آجری، سیمانی و نیز نصب کاشی جدید بر روی کاشی قدیمی، ترمیم موضعی کاشی و سرامیک کف و دیواره ساختمان، و نصب محصول بر روی دیوارهای پیش ساخته و… به غیر از مکانهایی که دیوار با رطوبت مستقیم در ارتباط است، مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در بسته بندی های ۵ ، ۱۲ ، ۱۶ و ۲۰ کیلویی عرضه می گردد.

انواع چسب پودری کاشی و سنگهای طبیعی و مصنوعی در دو تیپ اصلی و در فرمولاسیون متنوع:

این محصول جهت نصب سنگهای آنتیک طبیعی و مصنوعی، سنگهای ساختمانی، کاشی و سرامیک کف و دیواره و… بر روی دیوارهای آجری، سیمانی، دیوارهای پیش ساخته و دیوارهایی که با رطوبت در تماس هستند، جهت داخل و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. این چسب با افزودن آب، معادل حداکثر ۲۰درصد وزن خود، حالت خمیری پیدا کرده و آماده مصرف می گردد. چسب کاشی پودری، بهترین گزینه برای دیوارهای سیمانی و آجری در معرض رطوبت مستقیم و باران می باشد.انواع چسب کاشی پودری ویژه و استخری:

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

آموزش فرمول چسب کاشی خمیری، چسب کاشی پودری، چسب بتن، رزین نما

.چسب های کاشی پودری ویژه و استخری، مناسب جهت نصب و سنگ های طبیعی و مصنوعی، برای کلیه سطوح که با رطوبت دائمی در تماس هستند، همانند استخر، سونا و جکوزی می باشد

انواع پودرهای بندکشی رنگی (۱۲ رنگ متفاوت) و آنتی باکتریال:

از معضلات نصب سنگ های آنتیک طبیعی و مصنوعی میتوان به عدم یکسان بودن رنگ بندکشی با محصول نام برد. لذا این محصول جهت بندکشی بین فواصل سنگ های آنتیک طبیعی و مصنوعی در تنوع رنگ قابل ارائه به مشتریان می باشد. از دیگر محصولات، پودر بند کشی آنتی باکتریال می باشد که جهت بندکشی سرویس های بهداشتی مناسب است.

انواع گروت های ساختمانی (گروت آماده، گروت اپوکسی، گروت منبسط کننده بتن):

این محصول جهت ایجاد فوندانسیون دستگاه ها و ساختمانها مورد مصرف می باشد. از مهم ترین مزایای گروت ها این است که، چون گروت منبسط شونده خاصیت غیر انقباضی دارد از گروت آماده جهت مصارف مختلفی مثل: زیر صفحه ستون ها و اسکلت های فلزی، نصب ریل ماشین آلات، برینگ پلها، بلتها، ریلها، حایلها و… استفاده می شود.

گروت ساختمانی آماده مصرف با مقاومت بسیار بالا

گروت ساختمانی آماده مسلح به الیاف با مقاومت خیلی زیاد

گروت آماده مصرف بر پایه اپوکسی با مقاومت بسیار بالا

گروت آماده مصرف بر پایه اپوکسی و الیاف و مواد پلیمری با مقاومت و چسبندگی بسیار بالا

چسب بتن (همچنین انواع مکمل چسب های پودری و مکمل بتن):

این ماده با داشتن ترکیبات امولسیونی، پلیمری و مصنوعی، مواد نانو و روان کننده ها، جهت مکمل چسب های پودری (همچنین چسب بتن) مورد استفاده قرار خواهد گرفت. از جمله خواص ایجاد شده توسط این ماده میتوان به موارد ذیل اشاره نمود:

افزودن خاصیت الاستیکی بالا به چسبهای پودری و بتن و در نتیجه، ماده مورد نظر دارای خاصیت ضد تنش و الاستیکی خواهد شد.

افزودن خاصیت تحمل تلورانسهای دمائی و انبساط و انقباض بتن

ضد آب شدن چسبهای پودری و بتن، در نتیجه عایق رطوبتی نمودن میان نمای ساختمان و دیواره داخلی

افزایش قدرت چسبندگی چسب های پـودری و بتن به دیوارهای سیمانی و آجری

افزایش قدرت چسبندگی بتن با توجه به میزان مصرف

فرمول انواع پرایمر:

این ماده برای آماده سازی زیر کار، با توجه به ایجاد سطح یکپارچه و کنترل جذب رطوبت دیوارهای گچی، کاهش میزان مصرف چسب های خمیری و رنگ، همچنین با توجه به ایجاد قدرت چسبندگی بیشتر، جهت نصب سنگ آنتیک بر روی دیوار های گچی، همچنین جهت رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان مورد مصرف می باشد. همچنین میتوان جهت جلوگیری از حرکت نمک های قلیایی روی سطح دیوار و شوره زدگی دیوارهای گچی از این محصول استفاده نمائید.

فرمول ساخت چسب خمیری مخصوص کاشت میلگرد:

 جهت کاشت و نگهداری میلگرد به صورت عمودی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ماستیک سنگ تراورتان و چسب سنگ:

 این محصول دوجزئی بر پایه رزینهای پلی استر می باشد و جهت چسباندن کلیه قطعات سنگی در صنایع، منازل، ساختمان سازی، نماکاری و پر کردن حفره های سنگ های برش داده شده، پر کردن منافذ سنگ های ساختمان و محل های مرطوب مثل حمام و استخرها کاربرد دارد.

از ویژگی منحصربفرد این محصول می توان به قابلیت تراشکاری و سنباده خوری اشاره کرد همچنین مصرف کنندگان می توانند چسب سنگ را قبل از مصرف با رنگ مخلوط کرده تا چسبی با رنگ مورد نیاز خود بدست آورند.


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:nanosil

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments