پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

آموزش کاشی کاری های ساده

آموزش کاشی کاری های ساده

آموزش کاشی کاری های ساده

تغییر دکوراسیون همیشه هم هزینه بَر نیست:

آموزش کاشی کاری های ساده | با کمی ذوق هنری و سلیقه می توانید مدرن ترین تزئینات را در فضای زندگی خود ایجاد کنید. دیواره ها، میز های تحریر، استند آرایشی خود و حتی شلف های کوچک، بیشترین توجه را در فضای داخلی ساختمان جلب می کنند و به چند تغییر ساده می توان جلوه بی نظیری به این مکان ها داد.
یکی از خلاقانه ترین کار ها برای زیباسازی چنین محیط هایی، هنر زیبا و جذاب کاشی کاریست.
کاشی کاری محصور به محیط های بزرگ ساختمانی نیست و از تکنیک های کاشی کاری ها می توان برای زیباسازی فضاهای خیلی کوچک و محدود در ساختمان یا اتاق نیز استفاده کرد.
می توان گفت کاشی کاری روی دیوار و اجرای آن همواره با نوعی خلاقیت همراه می باشد و هیچ گونه محدودیتی در یادگیری آموزش کاشی کاری وجود ندارد. حتی شما می توانید بدون استفاده از هیچ برشی، هنر کاشی کاری را اجرا کنید.
چرا از کاشی کاری استفاده می کنیم؟
ویژگی بارز کاشی ها از زمان اختراع تا به امروز، مقاومت و حفظ زیبایی و کیفیت در طول زمان است. در واقع باران ها، شرایط محیطی و اکثر آسیب های جدیست.
عدم جذب گردو خاک و قابل شستشو بودن سطح از دیگر ویژگی هایی ست که هنر کاشی کاری شکسته را فراگیر کرده است.
با یادگیری کاشی کاری های ساده، با صرف هزینه ای اندک اثر زیبا و جذابی را خلق و بروی هر فضایی آن را استفاده کنید.
کاشی های مورد نیاز را چطور تهیه کنیم؟
اگر بعد از بازسازی مجدد، کاشی های اضافی را کنار گذاشتید، راه های بسیار جذاب و ساده ای وجود دارد تا از این کاشی ها به زیباترین شکل ممکن استفاده کنید. این یادداشت شامل آموزش کاشی کاری های ساده ای ست که می توانید با این کاشی ها انجام دهید.
هنگامی که کاشی های مورد نیاز برای کاشی کاری را حساب می کنید، توصیه می شود که تعداد کمی کاشی بیشتر (چیزی در حدود ۱۰٪ بیشتر از تعداد کاشی مورد نیاز) بخرید. دلیل این کار هم واضح است، ممکن است تعداد زیاد کاشی در معرض خطر های گوناگون قرار بگیرند و ترک بردارند و یا شکسته شوند.
برخی اوقات نیز به دلیل اشتباه در محاسبات، تعداد زیادی کاشی باقی می ماند.  به جای اینکه مازاد این کاشی ها را به گوشه ای از زیرزمین یا گاراژ خود منتقل کنید، چرا از کاشی را در ساخت وسائل تزئینی استفاده نکنید؟ این یادداشت را بخوانید، تا ۹ روش خلاقانه برای استفاده از کاشی در صنایع دستی ببینید.

پروژه خلاقانه برای استفاده از کاشی های اضافی

۱. محافظ یا جعبه ی گلدانی

آموزش کاشی کاری های ساده
این ایده به خصوص برای گلدان هایی که طرح جالبی ندارند و یا بیشتر در معرض شکستن قرار دارند، عالی ست. برای اجرای این کار شما می توانید از کاشی های قدیمی و یا اضافی استفاده کنید. جنس کاشی های مورد استفاده برای این کار، کاشی های سرامیکی و یا مرمریست.
اگر از طرح روی کاشی ها خوشتان نمی آید، با استفاده از رنگ های اکریلیک یا رنگ های دیگر آن را تغییر دهید.
برای مشاهده جزئیات بیشتر اینجا را بخوانید.

۲. روش آسان ساخت زیر لیوانی

این زیر لیوانی های جذابی که در تصویر می بینید، تنها با استفاده از کاشی های ارزان قیمت و ورقه های طلایی رنگ ساخته شده اند. طرز ساخت این زیر لیوانی ها بسیار ساده و راحت است و شما می توانید این دست سازه هنری را در خانه تهیه کنید و کاشی های ساده را به هدیه زیبا و منحصر به فرد تبدیل کنید!
کینتسوگی (Kintsugi)، یا بند زنی با طلا، هنری ژاپنی است که در آن قطعات شکسته سفال و کوزه را با ماده ‌ای شامل پودر طلا به هم چسبانده و تعمیر می ‌کنند.
در این هنر ژاپنی تعمیر سفال و سرامیک و یا چینی شکسته شده با استفاده از ورقه های طلا صورت می گیرد. طلا در اطراف ترک ها قابل رویت است و باعث می شود تعمیر محصول منحصر به فرد و زیبا به نظر برسد. دست سازه هایی که با این روش ساخته می شوند از زیبایی و جذابیت بینظیری برخوردارند.

برای ساخت این زیر لیوانی های جذاب، باید از کاشی های ۶ ضلعی استفاده کنید اما اگر تهیه این کاشی ها مقدور نیست می توانید کاشی های ساده ۱۵ سانتی را برش بدهید. ساخت این زیر لیوانی ها واقعاً آسان هستند و برای هر زمان یکه نیاز به یک هدیه خانگی خاص برای شخصی داشته باشید، بسیار کاربردی هستند.

آموزش کاشی کاری های ساده

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] آموزش کاشی کاری های ساده

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:diyncrafts

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments