پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

ارسال محموله کاشی به مناطق سیل زده خوزستان

ارسال محموله کاشی به مناطق سیل زده خوزستان

ارسال محموله کاشی به مناطق سیل زده خوزستان

فرماندار میبد:

در طرح “یک مسجد یک خانه”،شش هزار متر مربع کاشی به مناطق سیل زده خوزستان ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فلاح گفت: در طرح “هر مسجد ، یک خانه” هر کسبه و تاجر در تأمین ‏یک یا چند قلم کالا سهیم می‌شوند.

وی افزود: در اجرای این طرح پنج کارخانه کاشی، شش هزار مترمربع کاشی به ارزش ریالی دو میلیارد به مناطق سیل زده خوزستان ارسال کردند.

فرماندار میبد با اشاره به اینکه ۱۵۰۰ متر مربع کاشی نیز پیش از این به مناطق سیل زده پلدختر فرستاده شده بود گفت : در این طرح هر کارخانه کاشی قرار است یک کامیون با ظرفیت ۱۱۰۰ تا ۱۶۰۰ متر مربع را با هدف بازسازی منازل مناطق سیل زده ارسال کند.

در شهرستان میبد ۳۰ کارخانه فعال تولید کاشی و سرامیک وجود دارد.

مردم خیر و نوعدوست شهرستان میبد تاکنون دو میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی از طریق اقشار بسیج و مسجد به مناطق سیل زده ارسال کرده اند.

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع: خبرگزاری صداوسیما

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments