پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

استفاده از آب نما در دکوراسیون

استفاده از آب نما در دکوراسیون

استفاده از آب نما در دکوراسیون

آب نما در دکوراسیون

استفاده از آب نما در دکوراسیون | برای ایجاد حس آرامش و لطافت و همچنین بهره بردن از شادابی حس آب جاری در منزل بهترین راه استفاده از یک آب نمای کوچک و زیبا است آب نما در طرح های به خصوص می تواند در اتاق پذیرایی و پاسیو و یا ورودی منزل استفاده شود و هم از لحاظ بصری و هم شنیداری انرژی جاری در محیط را افزایش خواهد داد.
برای ایجاد حس آرامش و لطافت و همچنین بهره بردن از شادابی حس آب جاری در منزل بهترین راه استفاده از یک آب نمای کوچک و زیبا است آب نما در طرح های به خصوص می تواند در اتاق پذیرایی و پاسیو و یا ورودی منزل استفاده شود و هم از لحاظ بصری و هم شنیداری انرژی جاری در محیط را افزایش خواهد داد.

استفاده از آب نما در دکوراسیون

امروزه خیلی از وسایل خانه به شکل دو منظوره طراحی می شود و آب نماها نیز به همین شکل قابل طراحی و اجرا هستند مانند آب نماهایی جداکننده ی فضا، آب نمای دیواری، آب نمای کوچک رومیزی که میتوانند هم یک کاربرد داشته باشند و هم یک عنصر دکوراتیو یا حلقه زنجیری برای ارتباط بهتر رنگ ها و سبک دکوراسیون استفاده شود.

استفاده از آب نما در دکوراسیون

استفاده از آب نما در دکوراسیون

 

سعی کنید برای آب نما، مخصوصا نوع ایستاده و بزرگ آن از قبل برنامه ریزی کنید تا هم موقعیت جغرافیایی مناسبی برای آب نما پیدا کنید و هم دسترسی مطلوب به تجهیزاتی نظیر برق و آب رسانی در سقف یا کف یا دیوار مهیا باشد زیرا اگر از اطراف آب نمای شما تعدادی سیم و لوله و وسایل اضافی رد شده باشد زیبایی آن حتما تحت تاثیر قرار می گیرد. همین طور دقت کنید که مکانی را برای آب نما انتخاب کنید که چیزی جلوی دید آن را نگیرد و حتی الامکان محل کم رفت و آمدی باشد تا از صدای دلنشین آن بهترین بهره را ببرید. اگر مایلید تا طبق اصول فنگ شویی دکوراسیون را تنظیم کنید بهترین جا برای عنصر آب قسمت شرقی و جنوب شرقی خانه است پس بهتر است آب نما در این محل قرار گیرد. از قرار دادن آب نما کنار عنصر آتش بپرهیزید یعنی بهتر است بین آب نما و شومینه یا بخاری فاصله قابل توجهی لحاظ شود. همچنین اصول فنگ شویی بر این نکته تاکید دارد که اتاق خواب مکان مناسبی برای قرارگیری این عنصر دکوراتیو نیست.

استفاده از آب نما در دکوراسیون

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] استفاده از آب نما در دکوراسیون

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments