پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

استفاده از تفنگ لعاب‌زنی Sacmi-Gaiotto GDA80 در بیش از ۱۰۰ کارخانه چینی بهداشتی در سراسر جهان

استفاده از تفنگ لعاب‌زنی Sacmi-Gaiotto GDA80 در بیش از 100 کارخانه چینی بهداشتی در سراسر جهان

 تفنگ خودکار دیافراگمی گایوتو (GDA80) ـ تفنگ لعاب‌زنی Sacmi-Gaiotto

که در سال ۲۰۱۳ از آن رونمایی شد، در بیش از ۱۰۰ کارخانه چینی بهداشتی در سراسر جهان از ایتالیا تا ترکیه، الجزایر، کره، ویتنام، مکزیک، اندونزی، ایالات متحده آمریکا، تایلند و پرو مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازخورد از بازار، نتایج فوق‌العاده این دستگاه را به لحاظ قابلیت اطمینان و کاهش نیازهای تعمیر و نگهداری تأیید می‌کند.
آزمایش‌های میدانی نشان می‌دهند که اجزاء حداقل به مدت یک سال دوام دارند. در عمل، تنها بخشی که نیاز به تعویض دارد، دیافراگم است که موجب سودمند بودن آشکار GDA80 نسبت به سایر تفنگ‌های اسپری شده است که در حال حاضر در بازار لعاب‌زنی با ربات وجود دارند.
سرمایه‌گذاری در GDA80 که نصب و تعمیر و نگهداری آن ساده است، در کم‌تر از یک سال مستهلک می‌شود. این امر به لطف صرفه‌جویی در کار تعمیر و نگهداری و قطعات یدکی است که بر اساس داده‌هایِ کاربردیِ ارائه ‌شده توسط مشتریان که به‌ صورت مداوم توسط Gaiotto پایش ‌می‌شوند، بیش از ۹۰% می‌باشد.
سازگاری فرآیند و تکرارپذیری ـ که در ساخت چینی بهداشتی ضرورت دارد ـ به لطف حذف سوزن بستن تفنگ، ۱۰۰% تضمین می‌شود؛ این ویژگی، یکی از ویژگی‌های طراحی است که فرسایش را به شکل فوق ‌العاده‌ای کاهش می‌دهد (و به سادگی، مانع مشکلات مسدود شدن نازل‌های معمول می‌شود). با حذف هر چیزی که ممکن است تأثیر منفی بر کیفیت لعاب‌زنی داشته باشد، GDA80 توزیع یکنواخت لعاب و دفعات کم‌ترِ اسپری بیش از حد را تضمین می‌کند.
پارامترهای اسپری کردنِ ثابت و صرفه جوئی‌ها در لعاب، به لطف کلاهکی دارای سوراخ‌های عریض‌تر جهت جریان هوا امکان‌پذیر شده‌اند. این فضا در حال حاضر، به لطف بازوی قابل تنظیم که همچنین موجب افزایش انعطاف‌ پذیری و جابجایی دستگاه توسط ربات می‌شود، حدود ۲۵% کوچک‌تر است. GDA80 که دارای بدنه تمام فولادی ضد زنگ است، توسط Sacmi-Gaiotto با نازل‌های mm 7/2 – ۵/۰ تأمین می‌شود و دارای گواهی CE و Atex جهت استفاده در محیط‌های انفجاری می‌باشد.

استفاده از تفنگ لعاب‌زنی Sacmi-Gaiotto GDA80 در بیش از 100 کارخانه چینی بهداشتی در سراسر جهان

استفاده از تفنگ لعاب‌زنی Sacmi-Gaiotto GDA80 در بیش از 100 کارخانه چینی بهداشتی در سراسر جهان

 

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments