پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

اسلب های سنگ طبیعی

اسلب های سنگ طبیعی

اسلب های سنگ طبیعی

تفاوت بین برش های عرضی با برش های طولی در اسلب های سنگ طبیعی

اسلب های سنگ طبیعی | برای بیشتر صاحبخانه ها، شخصیت و هویت خانه صاحبان با دکوراسیون داخلی تعیین می شود. با این وجود استفاده از بهترین مواد موجود برای دکوراسیون داخلی یکی از اهداف هر طراح داخلی و خریدار است. یکی از انتخاب های رایج برای خانه ها، اسلب های سنگ طبیعی است. این اسلب ها در کفپوش ها، دیوار پوش ها و پیشخوان آشپزخانه و حتی سطح میزکار به صورت گسترده استفاده می شود. برای ساخت یک خانه رویایی منحصر به فرد و ظاهری کاملا متفاوت با هر خانه ای، اسلب های سنگی بهترین گزینه هستند.

انواع مختلفی از اسلب های سنگ طبیعی در بازار موجود هستند که می توانید آن ها را به کار ببرید، متداول ترین آنها که اغلب افراد ترجیح می دهند گرانیت، تراورتن، سنگ مرمر و سنگ آهک هستند. وقتی انتخاب می کنید که از این اسلب ها در کجا استفاده کنید، انتخاب دیگری برای شما باقی خواهد ماند. آیا شما برش های عرضی را ترجیح می دهید یا برش های طولی؟

اسلب ها از بلوک های عظیم سنگ طبیعی بدست می آیند. این بلوک ها هستند که با برش های نازک تر به صفحات با ضخامت کمتری تقسیم شده و اسلب ها به وجود می آیند. تفاوت در برش ها، تفاوت در طرح روی سنگ ها را به وجود می آورد. برش های طولی، برش هایی تقریبا مستقیم هستند و رگه های موجود در سنگ را به خوبی نمایش می دهند و در مقابل برش های عرضی هستند که تمام اشکال موجود در سنگ را می توان روی آن دید.

اسلب با برش طولی

این نوع برش طولی باعث تولید اسلب های تقریباً موازی بایکدیگر ولی با رگه های متفاوت در سطحشان دارند. این رگه ها می توان طولی یا عمودی باشد. در واقع این رگه ها یا خطوط، لایه هایی از رسوبات هستند که در طی یک دوره زمانی طولانی مدت در کنار یکدیگر فشرده شده اند. این رگه ها گاهی پررنگ تر از پس زمینه و گاهی کمرنگ تر می باشند. از این رو به برش های طولی، “اسلب های رگه ای” نیز اطلاق می شوند.

اسلب های سنگ طبیعی

اسلب با برش عرضی

اسلب با برش عرضی، همان عرض و دوام اسلب با برش طولی را دارد و تنها تفاوتشان با یکدیگر، تفاوت در ظاهر آنهاست. اسلب با برش عرضی، سطح مقطع رگه های لایه های رسوبی در سنگ را نشان می دهند. در واقع سنگی که برای برش های طولی استفاده می شود یکسان و ثابت است و تنها برش در زاویه ۹۰ درحه نسبت به برش های طولی صورت می گیرد. با این تغییر، ظاهری متفاوت با رنگ های کاملا غیریکنواخت و گاهی کاملا متضاد با یکدیگر روی سطح سنگ دیده می شود.

اسلب های سنگ طبیعی

نحوه استفاده از اسلب ها برای دکوراسیون داخلی

تصمیم در مورد استفاده از اسلب با برش های طولی یا برش های عرضی صرفاً یک موضوع ترجیحی و سلیقه ای ست. برخی از مشتریان، اسلب با برش طولی را که دارای خطوط تقریبا موازی با هم هستند را ترجیح می دهند. در حالی که بسیاری از افراد اسلب با برش های عرضی را به خاطر زیبایی و چشم گیر بودن آن انتخاب می کنند.

 

[icon name=”tags” class=”” unprefixed_class=””] اسلب های سنگ طبیعی

 


#کاشی # سرامیک #سرام پخش

منبع:egmcorp

[flm_button link_address=”http://cerampakhsh.com/mag” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”گردآوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش” font_family=”Shabnam” button_size=”XS” button_color=”Light” button_style=”Border” button_hover=”HoverB-Dark” rounded_corners=”3″]

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments