پرسش و پاسخ
ما در آپارات
hello
banner

افتتاحیه شوروم برند باروج “BAROJ” در خیابان بنی هاشم

افتتاحیه شوروم برند باروج "BAROJ" در خیابان بنی هاشم

افتتاحیه شوروم برند باروج “BAROJ” در خیابان بنی هاشم

شرکت بازرگانی البرز از شعبه دوم خود در بازار بنی هاشم رونمایی نمود، این همایش با حضور مدعوینی از کشورهای اقلیم کردستان، عراق و قطر برگزار گردید.

در چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ در قلب بازار کاشی و سرامیک و با حضور برخی بزرگان صنعت کاشی و سرامیک اتفاقی خوش یومن رخ داد، تولد برندی که زمینه ساز تحقق رویای چند دهه فعالیت یک فعال و خاک خورده صنعت کاشی است. آقای امین ابراهیمی که میزبان مهربان این گردهمایی بودند. در سالی که شعار و سرمشقی جز رونق تولید ندارد به جهت گسترش فعالیت های برون مرزی و بین المللی افزایش ارتباط موثر با مخاطبان و متقاضیان بازار بین المللی مجموعه ای جدید و مستقل با نام البرز باروج پارس در بازار بنی هاشم راه اندازی شد و از شوروم آن رونمایی گردید، مکانی لوکس در طبقه چهارم برج الماس از همان دقایق اول میزبان عزیزانی از اقلیم کردستان، عراق و قطر بود، تکه هائی ارزشمند از بازار بین الملل که هوشمندانه و هدفمند امروز در کنار هم چیده شدند تا حلقه های تحریم های ظالمانه بدخواهان این سرزمین را در هم بشکنند.

برنامه با کلام حضرت حق آغاز شد و با سرود زیبای ملی ایران به رسمیت نشست. مجری مطرح رسانه ها، جناب آقای شاکری سکان برنامه را در اختیار گرفتند و با اشعاری به جا و مفهومی از ریاست محترم صنف کاشی و سرامیک آقای روشنفکر دعوت شد تا به جایگاه تشرف پیدا کنند. نکات خوبی گفته شد و در ادامه، میزبان این جشن به جایگاه فراخوانده شدند تا به رسم میزبانی به قدم های میزبانان ارج و احترام نثار شود. بیان دوستانه و بی تکلف اقای ابراهیمی در زمان تقدیر علنی ایشان از دو تن از قدیمی ترین پرسنل ها که البته با عنوان همراهان هم دل خطاب شدند لحظاتی احساسی و ارزشمندی را رقم زد. در ادامه جناب آقای دکتر ایروانی به جایگاه فراخوانده شدند که در دقایقی جو برنامه تماما رنگ و بوی خانواده صنایع کاشی و سرامیک الوند را به خود گرفت.

در پایان، دکتر محمد احمدپور مشاور برندینگ کارخانه الوند به جایگاه سخنرانی دعوت شدند و دقایقی را در حوزه نیاز به برندسازی در صنعت کاشی و سرامیک به ایراد مطالب گذراندند. در انتهای این سخنرانی ها از میهمانان دعوت شد تا در محل افتتاح حضور پیدا کنند. ربان قرمز بدست آقایان ایروانی و روشنفکر در حضور مهمانان داخلی و خارجی از هم گسست تا البرز باروج پارس رسما فعالیت خود را آغاز کند. ضیافت شام و اهدای هدایای اصیل ایرانی پایان بخش این جشن صمیمی و مخاطب محور بود.

برگذاری این گونه مراسم ها با رویکرد برندسازی می تواند نگرش سنتی به ارتباط با ذینفعان این صنعت را دستخوش انقلابی بنیادین و فرهنگی نماید.


منبع: سایت دنیای سرامیک

جمع آوری شده توسط: پایگاه اطلاع رسانی کاشی و سرامیک سرام پخش

[flm_button link_address=”https://instagram.com/cerampakhsh” link_target=”_blank” icon_placement=”Left” button_text=”اینستاگرام ما را دنبال کنید” font_family=”Shabnam” font_size=”15px” button_size=”XS” button_color=”White” text_color=”Purple” button_hover=”HoverF-Purple” rounded_corners=”3″ box_shadow=”3″ custom_border_color=”9f5de2″ animate_icon=”Grow” icon=”fa-instagram”]

نظرات ۰

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments